Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2018 - deel 2

05-11-2018 14:34 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het nieuwe Boer zoekt vrouw topic, editie 2018 - deel 2!

Afbeelding

Deel 1: entertainment/boer-zoekt-vrouw-2018/lis ... #p29209782
Ik heb gisteren die Vlaamse serie in één ruk uitgekeken. Moet alleen nog 'n aflevering (of meer?) komen. Tis wel 'n aanrader als je van dit concept houdt! Die Vlamingen zijn 'n stuk proactiever!
redbulletje schreef:
11-11-2018 09:54
Ik heb gisteren die Vlaamse serie in één ruk uitgekeken. Moet alleen nog 'n aflevering (of meer?) komen. Tis wel 'n aanrader als je van dit concept houdt! Die Vlamingen zijn 'n stuk proactiever!
Hoe kun je dit kijken? Gratis?
Eva_1983 schreef:
11-11-2018 09:56
Hoe kun je dit kijken? Gratis?
Gratis op vtm. Wel even registreren.
https://vtm.be/boer-zkt-vrouw-de-wereld ... google.nl/
redbulletje schreef:
11-11-2018 09:59
Dankjewel!
redbulletje schreef:
11-11-2018 09:59
Oh heerlijk, bedankt voor de tip!
Ben benieuwd wat het wordt vanavond.
Ik denk dat Michelle het best voor Maarten kan gaan, maar ik betwijfel of ze dat doet. Ruud lijkt afstandelijk en rationeel.

Steffi kan niet verkeerd kiezen denk ik :)
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
Ik ga Vlaamse serie niet volgen en webserie ook niet. Het is niet bij te houden. Tijd te weinig om alles te kijken.
Ttroeteltje schreef:
11-11-2018 15:21
Ik ga Vlaamse serie niet volgen en webserie ook niet. Het is niet bij te houden. Tijd te weinig om alles te kijken.
Dat moet je natuurlijk zelf weten, maar die webserie duurt een paar minuten. Het is niet alsof dat uren kost ;-)
pejeka schreef:
10-11-2018 15:58
Wat me nou zo intrigeert, is waarom vrouwen blijkbaar een boer zo interessant vinden, zouden ze ook zo reageren als het om een loodgieter of een bloemist zou gaan? Of staren die vrouwen zich blind op een geromantiseerd beeld van een boerderij met geitjes en kippen en schapen en koeien en denken ze echt dat een boer daardoor leuker is?
Volgens mijn man die op een boerderij is opgegroeid komt dat omdat het programma het enorm romantiseert.
Het is hier misschien al eerder gevraagd, maar ben ik de enige die elke week denkt naar Matteo van der Grijn te kijken?
AfbeeldingAfbeelding
nachtvlinder1977 schreef:
11-11-2018 15:27
Volgens mijn man die op een boerderij is opgegroeid komt dat omdat het programma het enorm romantiseert.
Dat vind ik wel meevallen eigenlijk. Veel boeren wonen nog bij hun ouders in en ze zijn 7 dagen op 7 met hun bedrijf bezig. Enige leuke is het landelijke wonen maar privacy is er ook niet bij als werknemers en familie continue over de vloer komen.
Hier lopen werknemers etc hele dag over het terrein.
Ik woon hier nu twee jaar en moest er erg aan wennen.
Ik ben ook heel aso want ik laat ze altijd koffie drinken in de schuur .
Toen mijn schoonmoeder in dit huis woonde was het net een zoete inval en mocht iedereen koffie binnen komen drinken en bakte ze taart enzo .
Ik ben wat dat betreft echt niet sociaal . Er staat een koffiezetapparaat in de schuur en ze hebben een eigen kantine :).
Eva, je hebt je eigen leven en privacy nodig. Vind het zeer gezond wat je doet.
Ja precies . Toch is het in dit milieu "normaal" dat iedereen bij elkaar naar binnenloopt zonder afspraak.
Ik ben dat niet gewend .
Ik ben opgegroeid in een grote stad en ik ken dat helemaal niet.
En ga me niet aanpassen ook :).
Daar moest mijn vriend ook erg aan wennen, dat iedereen zo het huis binnen loopt. We hebben geen personeel, maar al die vertegenwoordigers die (onuitgenodigd) langs komen lopen om koffietijd gewoon naar binnen. Ik vind het wel gezellig. In een verse relatie minder handig :mrgreen:
Hoe gaat dat met familie Eva?
Ttroeteltje schreef:
11-11-2018 16:24
Hoe gaat dat met familie Eva?
Hoe bedoel je precies?
Het is een familie bedrijf dus er lopen hier veel familie leden (schoonfamilie) over het terrein maar ook personeel.
En wat betreft naar binnen lopen bij elkaar: dat is iedereen hier inderdaad gewend, ook familie onder elkaar .
Meestal houden ze er wel rekening mee dat ik daar niet van hou dus doen ze dat bij mij niet :p.
Ik heb gewoon gezegd dat ik daar niet van gediend ben.
Dubbel
anoniem_377600 wijzigde dit bericht op 11-11-2018 16:30
98.83% gewijzigd
Ik ben niet anders opgevoed dan met die zoete inval. Regelmatig vertegenwoordigers over de vloer, heb dat nooit als inbreuk privacy ervaren. Zoals op veel boerderijen bleef iedereen altijd in de woonkeuken en meestal niet uren.
Nachtvlinder.......is dat niet dezelfde persoon?????
Vroeg me dat idd af. Ik zou daar zelf echt niet tegen kunnen. Altijd zoete inval. Van wie dan ook.

Dus dames met ervaring.....zou op dat vlak niet met jullie willen ruilen. Zou ik heel naar van worden.
Ttroeteltje schreef:
11-11-2018 16:30
Vroeg me dat idd af. Ik zou daar zelf echt niet tegen kunnen. Altijd zoete inval. Van wie dan ook.

Dus dames met ervaring.....zou op dat vlak niet met jullie willen ruilen. Zou ik heel naar van worden.
Ik vind dat ook vreselijk.
Ga dat ook niet veranderen omdat ze dat niet gewend zijn.
Ttroeteltje schreef:
11-11-2018 16:28
Nachtvlinder.......is dat niet dezelfde persoon?????
Ja, ik vind ze ook identiek.
Ze doen hier ook bewust heel erg hun best om niet naar binnen te kijken..
Wat heel wat is voor mijn schoonvader want die is heel nieuwsgierig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven