Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2018 - deel 2

05-11-2018 14:34 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het nieuwe Boer zoekt vrouw topic, editie 2018 - deel 2!

Afbeelding

Deel 1: entertainment/boer-zoekt-vrouw-2018/lis ... #p29209782
Ik vind Janneke wat vijandelijk naar Bertine. Ook nu heel onaardig over dat ze er bij mag zitten.
Gezelligheid bij Marnix.

Frappant dat Bertine zegt dat ze geen wanhopige vrouwen zijn. Ze komt op mij nogal wanhopig over.
MEFunny schreef:
11-11-2018 21:13
Im on it :yes:
Dapper van je!

Ik vind 't een heel leuke man, maar schrijven zou ik dan weer niet durven ofzo. Stom eigenlijk.
Nu ik vandaag voor het eerst niet alles blok wat met Marnix te maken heeft, vind ik die Janneke wel leuk. En Marnix is een beetje een huilie.
O gawd, volgens mij keek Jaap naar Marianne lop het beslissende moment. God bewaar me.
Such fun!1
Tinkeltje33 schreef:
11-11-2018 21:16
Ik vind Janneke wat vijandelijk naar Bertine. Ook nu heel onaardig over dat ze er bij mag zitten.

Ja dat zeg ik. Zelfs Janneke is klaar met dat bespottelijke gedrag.

Als iemand zo zou twijfelen tussen mij en een Bertine, zou ik ook beledigd zijn.
Such fun!1
Ik denk dat dat wat ongemakkelijke onbehouwenheid is van Janneke. En ik denk dat dat ook best kan gaan botsen in een relatie, hard tegen hard.
Jaap tsja af en toe is hij best aandoenlijk maar meestal krijg ik associaties met een natte krant. Vast interessant wat er in staat maar voor mij niet aantrekkelijk om te lezen...
Tinkeltje33 schreef:
Ik snap haar reactie wel. Denk ook niet dat het bewust onaardig is, maar een reactie op het gedrag van Bertine.
"After all this time?" "Always."
Bertine vind ik een beetje een zeur. Ze vindt alles moeilijk en jankt de hele tijd. Wie heeft daar nou zin in als je elkaar net kent?
zo, ik had net op tijd voor Steffi's keuze verbinding! Leuk dat ze voor Roel heeft gekozen en dat hij ook zo gek op haar is. Sneu voor Harrold, die gun ik echt een leuke meid.

Betine vind ik ook best wanhopig overkomen, maar die zegt wel vaker dingen over zichzelf die niet geloofwaardig klinken.

Jaap, elke week vind ik hem minder leuk. Zo'n slappe vent en tegelijk hebberig tegenover die vrouwen. Ik vind Petra veel te leuk voor hem.
Ik had mijn brief voor Ruud vorige week al klaar! Dus heb een dansje gedaan.
Timetraveler schreef:
Dapper van je!

Ik vind 't een heel leuke man, maar schrijven zou ik dan weer niet durven ofzo. Stom eigenlijk.
Ik zou alleen niet weten hoe...
Haha, die Ruud weet niet wat hem overkomt, krijgt ie straks 100 brieven van allerlei vrouwen die hem willen leren kennen.
Krijg steeds meer bewondering voor Janneke. In 't begin vond ik haar 'n beetje een grijze muis, maar ze heeft echt karakter. Denk dat Marnix dat wel nodig heeft, een vrouw die 'n beetje tegengas durft geven. Je zou met zo'n jankmiep als Bettine opgescheept zitten.
Mag ik hier spoilers plaatsen? :cencored:
Snap niet dat die vrouwen bij Jaap nog steeds gebleven zijn. Daar zit echt helemaal niets in en hij doet ook helemaal niets leuks met of voor die vrouwen. Zie de 'winnaar' dan ook snel na het programma afhaken.
Shine_bright101 schreef:
11-11-2018 21:28
Over wie weet je wat?
Steffi/Roel/harold
Mosterd
Shine_bright101 schreef:
11-11-2018 21:30
Steffi/Roel/harold
Die keuze is toch net geweest. Hoe dan spoiler?
friezinnetje2014 schreef:
11-11-2018 21:06
Harold met al zijn one-liners, daar zou ik op afknappen hoor
Hij spreekt alleen maar in spreekwoorden inderdaad...

En na die opmerking vd dakdekkers; ja die hebben toch werk zat n.a.v de crisis. Hij durft vast niet echt te zeggen wat ie denkt omdat ie dan misschien gaat snikken. En dat liever buiten de camera doet.
Tjaaa.

Maar zie geen hard beleid voor dit topic terugkomen, dus ik denk het niet dan?
Head* schreef:
11-11-2018 21:31
Die keuze is toch net geweest. Hoe dan spoiler?
Geen spoilers aub
Shine_bright101 schreef:
11-11-2018 21:28

Nee, dat is tegen de huisregels. En wordt hier door een aantal mensen - waaronder ik - niet gewaardeerd.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven