Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2018 - deel 2

05-11-2018 14:34 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het nieuwe Boer zoekt vrouw topic, editie 2018 - deel 2!

Afbeelding

Deel 1: entertainment/boer-zoekt-vrouw-2018/lis ... #p29209782
Ik ook heeeel graag een pb. Na weken onzekerheid over keuze Roel of Harrold dacht ik eindelijk weer rustig te kunnen slapen
Mag ik ook n pb?!😃
Ik wil ook graag een pb!

Ik vond het zo sneu voor Harold, die was echt verdrietig.

Maarten was ineens een heel stuk leuker toen hij gekozen was. Ik denk dat hij leuker is dan hij lijkt.

Janneke was vandaag redelijk bitchy maar Marnix is ook echt zo’n drammende eikel en Bertine een zeikende jankerd. Als alles nu al zo moeilijk is, dat wordt dan toch nooit wat!

Die rokende vrouwen bij Jaap vind ik echt zo onaantrekkelijk. Marian is echt wanhopig zeg. Jaap is vreselijk, wat zien ze erin?
Marit en Wim gezoend...??
En dat is niet gefilmd?

Dat had ik nou totaal niet verwacht. Ik vind hem gewoon een gezellige vent met beide benen op de grond. Lekker buiten werken, beetje autocross.

En zij is meer een dametje. Een beetje kakker meets boer (overdreven gezegd) Echt geen langdurige match.
Ik kan me ook niet voorstellen dat Marit bij Wim blijft plakken.
Heeft iemand al een pb gehad?

Mag ik er ook een? :bye:
Frankly my dear, I don"t give a damn
:rofl: Koekie, die 15 woorden.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
redbulletje schreef:
11-11-2018 21:36
stuur maar 'n pb
Heel graag pb 😊
Ik doe mee met de pb!

( Of waar is het spoiler topic)
Hier ook graag een PB met de spoiler :cheer2:

Ik had gedacht dat ze voor Harrold zou kiezen. Volgens mij dut ze in met Roel.
Oei nu ben ik ook razend benieuwd. Mag ik ook een pb?
Marnix vond het niet eens de moeite om zich even om te kleden of te douchen voor hij in zijn hangstoel ging zitten.

Gewoon met zijn werkkleding en vieze sokken bedenken welke vrouw hij nou toch moet kiezen.

En waarom laten de meeste mensen elkaar niet uitpraten? Dat ze hóren wat de ander te zeggen heeft?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik wil ook graag een pb :popcorn:
Shine_bright101 schreef:
11-11-2018 21:30
Steffi/Roel/harold
pb graag!
Ik ben nu zo nieuwsgierig :proud:
Wie stuurt me een pb? :A:
minnimouse schreef:
11-11-2018 22:00
Ik ben nu zo nieuwsgierig :proud:
Wie stuurt me een pb? :A:
Ik wil t ook weten...
Een zebra is geen paard met strepen
Wat is hier aan de hand met allemaal pb's??
Steffi heeft Roel toch al gekozen??
Ik ook graag pb, anders kan ik ook niet slapen 😂
Ik ben ook erg benieuwd naar de spoiler. Dus graag een pb

Na heel lang meelezen in dit topic, toch maar een account aangemaakt om mee te kunnen praten.

Ik was heel erg voor Maarten, vanaf de ontmoeting in de trein eigenlijk al. Werd helemaal blij om al die kandidaten verliefd te zien zijn.
Iemand op de hoogte van de spoiler die mij de pb kan door sturen?
Mensen, regel die pb’s even elders :bigkiss:
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
|Courage| schreef:
11-11-2018 21:55
:rofl: Koekie, die 15 woorden.
Ik sta open voor aanpassingen hoor 😉
Zo'n eikel als Marnix ben ik nie
Pfff waarom wil iedereen hier in godsnaam spoilers weten dan is t toch helemaal niet leuk en spannend meer? Alleen al zeggen dat je een spoiler hebt impliceert bepaalde dingen die ik helemaal niet wil weten, daar komen we vanzelf wel achter als we het programma blijven kijken. Dus regel die spoilers maar ergens anders.

Ik vond het een spannende aflevering vandaag!
Steffie en Roel zijn leuk, wel zielig voor Harold. Alhoewel hij ook war “desperate” overkwam. Hopelijk krijgt hij leuke brieven en vondt hij iemand anders, het is wel een leuke vent.

Dat getwijfel van Jaap en Marnix snap ik niet. Als ik een vrouw was had ik gezegd: graag of niet. Als je zo twijfelt dan vind je me blijkbaar niet leuk genoeg dus laat maar zitten. Ik vind Marnix wel steeds leuker worden, en vond Janneke wat vinnig vandaag. Hij had toch niks verkeerd gedaan, vond haar erg zeikerig. Ik denk toch dat ze niet bij Marnix past, dat gaat teveel botsen. Bettine kan meer hebben van Marnix.
Bij Wim was ik erg verbaasd. Hij knalde er ongemakkelijk uit dat hij meer voor Marit ging voelen, dat klonk wat plichtmatig omdat het moest van Yvon. Ik vraag me ook af of het echt zo is. Als Paula was gebleven had ie hetzelfde tegen haar gezegd volgensmij. Als ik Marit was zou ik daar nog wel navraag naar doen.
appelientjex wijzigde dit bericht op 11-11-2018 22:08
2.66% gewijzigd
Graag pb!
himalaya schreef:
11-11-2018 21:59
Marnix vond het niet eens de moeite om zich even om te kleden of te douchen voor hij in zijn hangstoel ging zitten.
Ik realiseer me nu ineens dat Marit trouwens ook n spijkerblouse zonder mouwen aan had op t laatst... zou dat dan misschien dé match van de week zijn? 😲😲😲

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven