Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2018 - deel 2

05-11-2018 14:34 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het nieuwe Boer zoekt vrouw topic, editie 2018 - deel 2!

Afbeelding

Deel 1: entertainment/boer-zoekt-vrouw-2018/lis ... #p29209782
Ja wat een vieze zooi bij Marnix he? Bah! Ik snap heus dat een boerderij niet altijd spic en span kan zijn, zeker niet op het erf, maar eh, dit is wel heel ranzig. Ik zou ook zeker niet romantisch in een afgezaagde giertank willen zitten, hoe kom je op het idee.
Wat eten we vanavond?
Oh' :-o het is ook wel een T#fus bende op die boerderij van Marnix! :-?
makreel schreef:
11-11-2018 22:51
Ja wat een vieze zooi bij Marnix he? Bah! Ik snap heus dat een boerderij niet altijd spic en span kan zijn, zeker niet op het erf, maar eh, dit is wel heel ranzig. Ik zou ook zeker niet romantisch in een afgezaagde giertank willen zitten, hoe kom je op het idee.
Nou, inderdaad! Voor 500 euro heb je er eentje van Intex
https://www.zwembadgigant.nl/intex-opbl ... UDEALw_wcB
Wat deed dat hobbelpaard trouwens in de woonkamer van Marnix?
redbulletje schreef:
11-11-2018 22:54
Wat deed dat hobbelpaard trouwens in de woonkamer van Marnix?
Ik denk dat als je door zijn huis loopt je al snel tot de conclusie komt dat deze man volgens mij nog nooit actief iets weggegooid (of opgeknapt) heeft.
Die ouwe giertank met houtstokerij vond ik dan wel weer grappig. Maar die meters hoge bergen met rotzooi! man, man!!

Het staat er allemaal al zo bij alsof het nog 'net niet' instort.. en dan ook nog eens overal dat vuil en rotzooi.

Brandnetels zijn zijn tuinbeplanting en in huis ziet het er ook uit alsof er een Oma van in de 80 woont.

Ik zou er in ieder geval niet tegen kunnen!
Koffiehagedis schreef:
11-11-2018 22:57
Ik denk dat als je door zijn huis loopt je al snel tot de conclusie komt dat deze man volgens mij nog nooit actief iets weggegooid (of opgeknapt) heeft.
Maar hij heeft al wel jaren samengewoond, je zou toch verwachten dat die dames dan op z'n minst een nieuwe keuken en woonkamerinrichting afdwingen?
redbulletje schreef:
11-11-2018 22:59
Maar hij heeft al wel jaren samengewoond, je zou toch verwachten dat die dames dan op z'n minst een nieuwe keuken en woonkamerinrichting afdwingen?
Ja, daarom verbaas ik me ook enorm over alle vervallen zooi daar.
redbulletje schreef:
11-11-2018 22:59

Marnix lijkt mij niet het type die zijn vriendinnetje het huis laat opruimen en restylen. Het moet zijn en blijven zoals Marnix het wilt.
Ik denk dat hij al uit zijn hum zou zijn als er plots andere kussentjes op de bank liggen of het aanrecht eens goed leeggeruimd is.
minnimouse schreef:
11-11-2018 22:27
Wat maakt dat nou uit, een paar berichten over pb’s?
Er worden geen spoilers geplaatst, dus wat is het probleem?
Overigens was er in dit topic van de week pagina’s lang offtopic gezever, dat was veel vervelender.
Inderdaad, het leek een of ander agrarisch vakblad.
Koffiehagedis schreef:
11-11-2018 23:02
Ja, daarom verbaas ik me ook enorm over alle vervallen zooi daar.

Verbaasd mij dus niet.
Marnix wilt dat zo!
Pindakaasjes schreef:
11-11-2018 23:05
Verbaasd mij dus niet.
Marnix wilt dat zo!
Ja daar heb je wel een punt. Story of his life :mrgreen:
koekie1980 schreef:
11-11-2018 21:47
Ennnnn Maarten wordt gelijk gezoend door zijn nieuwe baas na een positief sollicitatiegesprek.... Boer zoekt personeel...
Hoe kom je daar nou bij. Dat werken op het bedrijf is alleen voor het programma, het is nog geen 1 keer ook maar gehint dat ze verwacht dat een man in het bedrijf komt.
boebezoebe wijzigde dit bericht op 11-11-2018 23:38
0.54% gewijzigd
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Djessy schreef:
11-11-2018 22:13
Boer zoekt mouw.
😂
minnimouse schreef:
11-11-2018 22:27
Wat maakt dat nou uit, een paar berichten over pb’s?
Er worden geen spoilers geplaatst, dus wat is het probleem?
Overigens was er in dit topic van de week pagina’s lang offtopic gezever, dat was veel vervelender.
Inderdaad. En ze moeten bij degene zijn die kwam melden dat ze een spoiler had en ook over wie. Sorry hoor, dat ik het dan wil weten (het is niet dat het nou per se volgende week ik de uitzending aan de orde komt. Denk ik, ik weet nog niet waar het verder over gaat)...
Ik vond Maarten voor het eerst leuk vandaag. Eindelijk actie. Ik gun het Michelle wel, en man die zo hoteldebotel is. Ruud had ook echt niet gepast, die baalde denk ik meer van het verliezen van Maarten.

Bij Wim en Marit is het 'chill', nou ja, dat zal dan wel. Ik merkte dat ik me voor hen gewoon niet zo intresseerde en hoopte dat ze weer snel naar de andere boeren zouden schakelen.

Bij Jaap hoop ik dat het Petra wordt. Die kan wel omgaan met zijn onervarenheid en lijkt me niet snel van de leg. Heb het idee dat zij het wel fijn vind, een man zonder relatie bagage (dat zijn bagage dan zijn bedrijf en onervarenheid is maakt haar minder uit). Heb het wel vaker gezien zijn boeren uit die leeftijd: een bleue man met een meer ervaren stabiele vrouw die het wel prima vindt (Pieter en zijn dame, bijvoorbeeld)

Ik kan me wel voorstellen dat Janneke geen zin had om huiswerk te maken. Hij is zelf ook niet van het 'moeten', dus waarom dan een ander zoiets opdringen? Als hij nog lang in de clichés van 'jullie maken het me wel moeilijk' en 'poe he' blijft hangen dan knapt ze af (denk ik). 'Doe het dan gewoon' zou ik zeggen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Gijs had ook zo'n rommelig erf, maar liet het wel toe dat Femke ("Ik doe geen spulletjes in de rieten mandjes in mijn kast, want dat staat zo slordig") er verandering in aanbracht. Zie ik Marnix nog niet zo relaxed over zijn.
Ik hoopte stiekem dat Marnix zijn huis in de fik zou steken met zijn hot-tub-vuur. Wat een ongelofelijke teringzooi is het bij hem! En hij heeft meer stemmingswisselingen dan de gemiddelde vrouw met PMS, daar moet ie misschien toch eens medicatie voor gaan nemen.
nachtvlinder1977 schreef:
11-11-2018 23:45
Ik hoopte stiekem dat Marnix zijn huis in de fik zou steken met zijn hot-tub-vuur. Wat een ongelofelijke teringzooi is het bij hem! En hij heeft meer stemmingswisselingen dan de gemiddelde vrouw met PMS, daar moet ie misschien toch eens medicatie voor gaan nemen.
Stemmingswisselingen??
Die heb ik helemaal niet gezien bij hem
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik vond Roel juist niet verliefd overkomen, beetje afstandelijk.

Ik denk dat het niet lang standhoud.
calvijn1 schreef:
11-11-2018 23:57
Stemmingswisselingen??
Die heb ik helemaal niet gezien bij hem
Ik bedoelde ook geen positieve stemmingen ;-D
Zo, wat was dat met die Maarten ?
Kwam er ineens opgekropte geilheid uit ofzo?
Hoorde hij i.p.v “ ik kies voor jou “, “ je mag er zo je pik in steken”?
Allejezus, ik schrok er gewoon van :D
Die stille , saaie Maarten die ineens veranderd in een losgeslagen testosteronbom.
Ik vond het eerlijk gezegd ook een beetje creepy .

Ruud vind ik echt veel leuker en knapper,wat een geluk voor alle single ladies dat hij niet gekozen is!

Ahw, Harold.
Hartbrekend vond ik het.
Volgens mij had ze er meer man aan gehad dan Roel.

Marnix, pffff...
Wat een zeiksnor zeg.
En Jaap overigens ook, maar dat vind ik sowieso een lulletje rozenwater.

Ik vond Wim vandaag een stuk leuker.
Een stuk minder terughoudend, hij leek zelfs wel te stralen.
Ik vind het wel een kans hebben met Marit.
[quote=consuelabana
Ik vond Wim vandaag een stuk leuker.
Een stuk minder terughoudend, hij leek zelfs wel te stralen.
Ik vind het wel een kans hebben met Marit.
[/quote]

Ik zag ook een andere Wim gisteren.

Door de aanwezigheid van Paulien kwam hij volgens mij gewoon niet uit de verf.

Ik zou overigens ook niet weten waarom het geen kans van slagen zou hebben tussen Wim en Marit?
Genoeg boeren settelen zich met een zelfstandige, eigenzinnige, stadse vrouw.

De tijd dat men trouwden met iemand uit hetzelfde dorp, uit hetzelfde kerkje, met dezelfde achtergrond, is al lang voorbij.
Sophia84 schreef:
12-11-2018 00:10
Ik vond Roel juist niet verliefd overkomen, beetje afstandelijk.

Ik denk dat het niet lang standhoud.

Dat vond ik dus ook... uiteindelijk ging hij naast haar zitten en raakte hij haar arm aan, maar het leek alsof het hem overviel. Bij Michelle spatte het er in ieder geval van af.
Such fun!1
Pindakaasjes schreef:
12-11-2018 07:13

Ik zag ook een andere Wim gisteren.

Door de aanwezigheid van Paulien Paula kwam hij volgens mij gewoon niet uit de verf.

Ik zou overigens ook niet weten waarom het geen kans van slagen zou hebben tussen Wim en Marit?
Genoeg boeren settelen zich met een zelfstandige, eigenzinnige, stadse vrouw.

De tijd dat men trouwden met iemand uit hetzelfde dorp, uit hetzelfde kerkje, met dezelfde achtergrond, is al lang voorbij.

Ik denk ook dat Paula behoorlijk sfeerbepalend was en dat Wim daar nog onzekerder van werd dan hij al was. Ik vind het leuk met Marit!
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven