Boer zoekt vrouw 2018 - deel 2
maandag 5 november 2018 om 14:34
Welkom op het nieuwe Boer zoekt vrouw topic, editie 2018 - deel 2!

Deel 1: entertainment/boer-zoekt-vrouw-2018/lis ... #p29209782
Deel 1: entertainment/boer-zoekt-vrouw-2018/lis ... #p29209782
zondag 11 november 2018 om 22:31
Volgens mij voelt Wim zich een soort van verplicht maar voor Marit te gaan. Heeft hij er toch nog wat aan over gehouden om deel te nemen aan het programma.
En Marit denkt ook, ik ben er nu toch, laten we dan ook maar even gezellig het bed delen en dan zien we wel weer verder.
Maar ik zie geen verliefdheid bij hun. Dit houd geen stand.
Als Paula was overgebleven was precies hetzelfde gebeurd.
En Marit denkt ook, ik ben er nu toch, laten we dan ook maar even gezellig het bed delen en dan zien we wel weer verder.
Maar ik zie geen verliefdheid bij hun. Dit houd geen stand.
Als Paula was overgebleven was precies hetzelfde gebeurd.
Life is always rocky when you're a gem.
zondag 11 november 2018 om 22:31
minnimouse schreef: ↑11-11-2018 22:27Wat maakt dat nou uit, een paar berichten over pb’s?
Er worden geen spoilers geplaatst, dus wat is het probleem?
Overigens was er in dit topic van de week pagina’s lang offtopic gezever, dat was veel vervelender.
Nou, even denken. Steffi heeft net voor Roel gekozen. En nu heeft iemand spoilerinfo over deze keuze. Wat zal dat zijn, dat ze lang en gelukkig blijft met Roel? Seriously?
Such fun!1
zondag 11 november 2018 om 22:33
Nou precies. Het was gewoon al een spoiler.
Dat gezegd hebbende: ik geloof niet alles wat ik lees op internet en spoilers kunnen er ook naast zitten.
Dus ik blijf lekker in mijn bubble over Steffi en Roel.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
zondag 11 november 2018 om 22:34
Echt he, alleen al bij het noemen van zo'n spoiler weet je al meteen wat het is. Jammer hoor...

zondag 11 november 2018 om 22:35
Ik had wat vertraging vandaag, visite die stug bleef zitten om half 9
Dus iets later BzV gekeken.
Is er nog iemand die me die spoiler over Steffi kan doorsturen via pb?
Oh er wordt hier geregisseerd wat er wel en niet gezegd mag worden...gezelligheid. En ik heb het topic al gevonden

Oh er wordt hier geregisseerd wat er wel en niet gezegd mag worden...gezelligheid. En ik heb het topic al gevonden
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 11-11-2018 22:44
26.18% gewijzigd

Wat een huilie is Bertine.
Ik vind Janneke een stoer mens!
Lekker nuchter en recht door zee.
Kiest Marnix voor veilig en onderdanig of voor tegengas.
Wat ik oprecht niet begrijp. Hoe kun je nou op het einde niet kunnen kiezen, je hebt toch altijd meer gevoel bij één van de twee..
Arme Harrold, wat sneu.
En Roel had wel wat meer liefde kunnen tonen, hij stond er als een zoutzak bij; " ja ik vind het wel leuk " .
Wat ik oprecht niet begrijp. Hoe kun je nou op het einde niet kunnen kiezen, je hebt toch altijd meer gevoel bij één van de twee..
Arme Harrold, wat sneu.
En Roel had wel wat meer liefde kunnen tonen, hij stond er als een zoutzak bij; " ja ik vind het wel leuk " .
Haha ja dat is waar maar vond het zelf een beetje eng hoe hij erbij keek, als een of andere geilneef. Met name omdat hij zo stil is. Geen idee wat er in hem omgaat verder, dat maakt t wat eng. Ze hebben nog geen normaal diepgaand gesprek gevoerd_CarmiggelT_ schreef: ↑11-11-2018 22:27Die jongen is verliefd, geef hem eens ongelijk![]()
Het leek wel een beetje alsof hij recent uit een depressie kwam rollen trouwens.
zondag 11 november 2018 om 22:36
Uh nee hou even op met dat gezeur om Pb’s.Pipistrello schreef: ↑11-11-2018 22:35Ik had wat vertraging vandaag, visite die stug bleef zitten om half 9Dus iets later BzV gekeken.
zondag 11 november 2018 om 22:37
Ik ook. Er kan van alles geroepen worden maar wie zegt dat t waar is. Kijk naar maar gewoon t programma zou ik zeggen.
zondag 11 november 2018 om 22:39
Hm ik vond Janneke juist wat zeikerig en huilie deze keer. Waarom was ze nou zo beledigd dat Marnix vroeg om 10 woorden op papier te zetten? Hij deed t juist wel op een gekscherende manier. Ze ging er zo serieus op in.Eva_1983 schreef: ↑11-11-2018 22:35Wat een huilie is Bertine.
Arme Harrold, wat sneu.

zondag 11 november 2018 om 22:39
appelientjex schreef: ↑11-11-2018 22:35Haha ja dat is waar maar vond het zelf een beetje eng hoe hij erbij keek, als een of andere geilneef. Met name omdat hij zo stil is. Geen idee wat er in hem omgaat verder, dat maakt t wat eng. Ze hebben nog geen normaal diepgaand gesprek gevoerd. Ik had ook niet het idee dat Michelle direct door hem “gepakt” wilde worden. Aan de andere kant misschien maar goed als ze even een goeie beurt krijgt, daar knapt ze wellicht van op.
Haha, ja echt he'?
Hoe hij naar haar keek, alsof zij een ijsje was en hij haar wilde oplikken!!
Hij keek idd gewoon heel opgegeild naar haar!
Nog effe en hij ging grom geluiden maken.
Niks mis mee overigens hoor, beter dan de onhandige omhelzing en schouderklopjes tussen Steffi en Roel.
Maar de ommezwaai bij Maarten was wel echt enorm en ook zo ineens!

zondag 11 november 2018 om 22:40
Er is een topic.Pipistrello schreef: ↑11-11-2018 22:35Ik had wat vertraging vandaag, visite die stug bleef zitten om half 9Dus iets later BzV gekeken.

zondag 11 november 2018 om 22:40
..Pipistrello schreef: ↑11-11-2018 22:35Ik had wat vertraging vandaag, visite die stug bleef zitten om half 9Dus iets later BzV gekeken.
anoniem_321079 wijzigde dit bericht op 11-11-2018 22:41
Reden: dubbel
Reden: dubbel
3.08% gewijzigd

zondag 11 november 2018 om 22:44
appelientjex schreef: ↑11-11-2018 22:39Hm ik vond Janneke juist wat zeikerig en huilie deze keer. Waarom was ze nou zo beledigd dat Marnix vroeg om 10 woorden op papier te zetten? Hij deed t juist wel op een gekscherende manier. Ze ging er zo serieus op in.
Het was volgens mij ook maar een grapje om het ijs te breken van Marnix.
''Dat hebben we niet afgesproken dame, het zijn geen 10 woorden!'' maar Janneke zat effe niet op humor te wachten.
Ze tilde er erg zwaar aan, wel wat overdreven maar ik snap ook wel dat alle spanning, vermoeidheid en onzekerheid de lontjes bij iedereen begint in te korten.

zondag 11 november 2018 om 22:44
Vind het ook nogal wat om te verwachten dat mensen binnen een paar dagen verliefd worden. Denk dat je dan vooral nog in de aftastende fase zit om te kijken wie het beste bij je past en die geef je dan de kans om beter te leren kennen zodat je wellicht verliefd wordt. Tenzij 'n gevalletje liefde op het eerste gezicht natuurlijk, maar dan is het overduidelijk.

zondag 11 november 2018 om 22:45
Doe.even.normaal.
Wat een stom gekat zeg. Niemand zet het hier toch neer. Het was hier ooit gezellig,

zondag 11 november 2018 om 22:46
appelientjex schreef: ↑11-11-2018 22:37Ik ook. Er kan van alles geroepen worden maar wie zegt dat t waar is. Kijk naar maar gewoon t programma zou ik zeggen.
Waarom moet je dan zo venijnig doen? Tampon scheef?
zondag 11 november 2018 om 22:47
Ja maar je bent echt de 100e die dat vraagt. Beetje vermoeiend.Pipistrello schreef: ↑11-11-2018 22:45Doe.even.normaal.
Wat een stom gekat zeg. Niemand zet het hier toch neer. Het was hier ooit gezellig,
zondag 11 november 2018 om 22:47
koekie1980 schreef: ↑11-11-2018 21:42De 15 woorden voor Marnix
Komt ie:
Lomp
Betweter
Arrogant
Eikel
Irritant
Ongevoellig
Egoistisch
Gevoelloos
Vervelend
Rommelboerderij
Ouwe
Meuk
Run
Janneke
Run

"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

zondag 11 november 2018 om 22:49
appelientjex schreef: ↑11-11-2018 22:47Ja maar je bent echt de 100e die dat vraagt. Beetje vermoeiend.
Ik was aan het bijlezen. Had het gezeik nog niet gehad. Sorry hoor uwe koninklijke majesteit. Er wordt zoveel geschreven wat ik niet boeiend vind. Ga ik ook niet zomaar die ene afkatten toch.
zondag 11 november 2018 om 22:50
Haha ja Steffi en Roel mochten wel gaan zoenen ja. Ze waren toch zo verliefd? Ben benieuwd of er wat is gebeurd ‘s nachts in t donker. Misschien na een paar biertjes.Pindakaasjes schreef: ↑11-11-2018 22:39Haha, ja echt he'?
Hoe hij naar haar keek, alsof zij een ijsje was en hij haar wilde oplikken!!
Hij keek idd gewoon heel opgegeild naar haar!
Nog effe en hij ging grom geluiden maken.
Niks mis mee overigens hoor, beter dan de onhandige omhelzing en schouderklopjes tussen Steffi en Roel.
Maar de ommezwaai bij Maarten was wel echt enorm en ook zo ineens!