Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2018 - deel 2

05-11-2018 14:34 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het nieuwe Boer zoekt vrouw topic, editie 2018 - deel 2!

Afbeelding

Deel 1: entertainment/boer-zoekt-vrouw-2018/lis ... #p29209782
Eindelijk een aflevering waarin iets gebeurde. Wat een saai seizoen is dit.

Jaap en Marnix: ik snap niet dat beide vrouwen niet opstappen. Ze krijgen steeds te horen dat de heren niet kunnen kiezen. Het zijn twee volslagen verschillende vrouwen! Ik zou ervoor bedanken als ik in hun schoenen stond. Als je niet kunt kiezen, heb je niet de moeite genomen om goed naar ons te kijken en uit te zoeken wie we zijn.

Maarten: ik krijg medelijden met hem. Hij is verliefd, maar zij heeft geen overtuigde keuze gemaakt naar mijn idee. Het ziet er heel ongemakkelijk uit. Ik denk dat die andere jongen is zijn handjes mag knijpen dat hij nu de kans krijgt op een veel leukere vrouw die minder met zichzelf in de knoop zit.

Steffi: verkeerde keuze. Die man stond er zo onbeholpen bij. Hij kwam haar niet tegemoet. Zij eindelijk het hoge woord eruit gegooid en dan reageert hij nauwelijks. Dat is geen lang leven beschoren. Zij krijgt spijt.

Wim en Marit: tja. Het spat er niet vanaf, maar dat past ook niet bij Wim. Ben benieuwd hoe het op reis zal gaan.
Case-je schreef:
12-11-2018 08:50

Steffi: verkeerde keuze. Die man stond er zo onbeholpen bij. Hij kwam haar niet tegemoet. Zij eindelijk het hoge woord eruit gegooid en dan reageert hij nauwelijks. Dat is geen lang leven beschoren. Zij krijgt spijt.

Wim en Marit: tja. Het spat er niet vanaf, maar dat past ook niet bij Wim. Ben benieuwd hoe het op reis zal gaan.

Tja.. ik geloof zelf ook dat Steffi beter voor Harrold had kunnen kiezen.
De klungelige omhelzing met Roel met wat schouderklopjes over en weer en zelfs nog geen kus op de wang bij elkaar.. dat vond ik er weinig overtuigend uitzien.
En ondertussen pakte Harrold met een trillend kinnetje zijn koffer weer in.. hij had haar zo graag gelukkig willen maken, jammer!

Over Wim en Marit heb ik een positief gevoel. Ze zullen echt niet binnen een paar maanden al gaan samenwonen. Ik denk dat ze beiden hun eigen ding blijven doen, maar wel voorzichtig aan iets moois met elkaar willen opbouwen.

O ja, nog even dit: ik lees steeds dat het er bij Wim en Marit niet vanaf spatte!?
Maar ik kreeg juist de indruk dat ik naar twee mensen keek die wel wat meer hadden gedaan dan alleen zoenen. Van die pretoogjes allebei.
Ik vind er totaal geen chemie bij Roel/Steffi, maar ook niet bij Wim/Marit. Denk dat bij Wim het zelfde scenario was afgespeelt als die andere was gebleven.
Ik zag vooral dat Roel verlegen was. Maar volgens mij is hij wel verliefd op Steffi. En dan ook nog is dir camera's erbij en Harrold. Dat is toch ook ongemakkelijk. Bij Michelle en Maarten vond ik het heel mooi om te zien hoe ze elkaar vol hartstocht zoende maar ik hoopte wel dat Ruud het niet zag.
Ik denk dat Michelle ook erg verliefd is op Maarten.

Bij Marit en Wim zie ik het echt niet. Marit is niet echt verliefd.

Ik vind het zo raar dat Marnix en Jaap maar niet kunnen kiezen. Zijn ze dan op beide vrouwen verliefd?!
redbulletje schreef:
12-11-2018 09:23
Ik vind er totaal geen chemie bij Roel/Steffi, maar ook niet bij Wim/Marit. Denk dat bij Wim het zelfde scenario was afgespeelt als die andere was gebleven.

Wim met Paula??
Nee, dat idee heb ik totaal niet. Paula werkte hem op zijn zenuwen, was continu kritisch op hem.
Hij haperde ook enorm als hij tegen haar sprak.
Ik zag Wim stralen naast Marit.
Met Paula erbij zag ik voornamelijk ongemak en nervositeit.
redbulletje schreef:
11-11-2018 22:54
Wat deed dat hobbelpaard trouwens in de woonkamer van Marnix?
Er stond ook een stokpaard achter de tv met ingebouwde VHS-speler.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ik denk dat Roel en Steffie gewoon op hun eigen manier reageren en zolang Harrold er nog was niet te klef wilden doen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
boebezoebe schreef:
12-11-2018 09:30
Ik denk dat Roel en Steffie gewoon op hun eigen manier reageren en zolang Harrold er nog was niet te klef wilden doen.
Dat denk ik ook.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
DG2015 schreef:
12-11-2018 09:29
Er stond ook een stokpaard achter de tv met ingebouwde VHS-speler.
OMG da's wel heel erg vorige eeuw! ;-D
watdachtjehiervan schreef:
12-11-2018 09:26

Ik vind het zo raar dat Marnix en Jaap maar niet kunnen kiezen. Zijn ze dan op beide vrouwen verliefd?!

Laat die twee lekker iene miene mutte gaan doen!

Ik zou er zelf mooi klaar mee zijn als ik voor de zoveelste keer moet aanhoren dat de man in kwestie, niet kan kiezen tussen mij en een ander!

Prima, dan kies ik zelf wel. En de mazzel!
nachtvlinder1977 schreef:
11-11-2018 23:45
Ik hoopte stiekem dat Marnix zijn huis in de fik zou steken met zijn hot-tub-vuur. Wat een ongelofelijke teringzooi is het bij hem! En hij heeft meer stemmingswisselingen dan de gemiddelde vrouw met PMS, daar moet ie misschien toch eens medicatie voor gaan nemen.
Hahaha!

Ja, ik zou het niet trekken hoor, zo'n eigenwijze man met zoveel troep en altijd en weerwoord.
boebezoebe wijzigde dit bericht op 12-11-2018 09:37
0.22% gewijzigd
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
redbulletje schreef:
12-11-2018 09:23
Denk dat bij Wim het zelfde scenario was afgespeelt als die andere was gebleven.
Dit denk ik dus ook.
Roel en Steffie hebben al matchende polo's, nu nog matcende regenjassen
Pindakaasjes schreef:
12-11-2018 09:32
Laat die twee lekker iene miene mutte gaan doen!

Ik zou er zelf mooi klaar mee zijn als ik voor de zoveelste keer moet aanhoren dat de man in kwestie, niet kan kiezen tussen mij en een ander!

Prima, dan kies ik zelf wel. En de mazzel!
Precies. Of je gaat helemaal alleen voor mij of niet.
watdachtjehiervan schreef:
12-11-2018 09:26
Ik zag vooral dat Roel verlegen was. Maar volgens mij is hij wel verliefd op Steffi. En dan ook nog is dir camera's erbij en Harrold. Dat is toch ook ongemakkelijk. Bij Michelle en Maarten vond ik het heel mooi om te zien hoe ze elkaar vol hartstocht zoende maar ik hoopte wel dat Ruud het niet zag.
Ik denk dat Michelle ook erg verliefd is op Maarten.
Dit, dit, dit!
Ga d’r maar aanstaan met die camera’s op je neus.

Wim straalt naast Marit, wat Marit uitstraalt lijkt meer (onbewust) gemaakt. Ik bedoel, ze zitten in hetzelfde schuitje, ze worden nu ‘op elkaar geplakt’, er is een zwak voor Wim (anders had ze niet geschreven). Nu denkt ze misschien ook wel verliefd te zijn. Ik vermoed dat ze, als de BzV-bubbel weg is en ze weer met twee voeten op aarde landen snel ontdekken dat ze toch niet bij elkaar passen.

Bij Jaap zou ik gillend wegrennen. Om alles: de snelweg, de vliegtuigen, de houding van Jaap maar vooral om zijn uiterlijk, wat een onaantrekkelijke man. Hij rookt nog ook! (De dames ook ja :cry: )

En Marnix.....ach, ach, ach. Ik heb met ‘m te doen. Hij weet het echt niet! Ik denk dat hij voor Bettine gaat, ik vind Janneke oprecht leuk maar ze past niet bij Marnix, denk ik.
Dat gemok over niet kunnen kiezen wordt op een gegeven moment zo kinderlijk ook. Ga dan samen gewoon nog even wat leuks doen ipv zo sfeerbepalend dramatisch in het donker in je woonkamer te zitten.
boebezoebe schreef:
12-11-2018 09:30
Precies dit, vind ik ook wel respectvol naar Harrold. Wat mij betreft heeft Steffie een goede keus gemaakt. Wat er gebeurd is na het vertrek van Harrold hebben wij niet gezien. Volgens mij zijn ze allebei nog blue in de liefde, ik vind dat wel aandoenlijk.
Elk jaar weten boeren niet welke vrouw ze nu moeten kiezen, is niets nieuws onder de zon. Vaak ontstaan hier mooie relaties uit. Het is een heftige week met veel indrukken en emoties, waarbij ook nog de druk staat van het "verliefd" moeten worden. En dat voor het beeld van de camera. Pas als de rust terugkomt heeft de liefde kans om te bloeien.

Marnix zijn opdracht vond ik stom, Janneke had gelijk om daar wat van te zeggen. Haar brief vond ik beter dan die van Bettine. Maar of Marnix ertegen kan dat iemand gewoon zegt wat ze ervan vindt? We zullen zien.

En Jaap, tja wat moet je daarmee als vrouw zijnde. In het gesprek met Petra vond ik haar meer zijn moeder dan zijn potentiële vriendin. Met geen van 2-en wordt het wat, na de uitzendingen krijgt hij nog wat brieven en daar zit wel de goede vrouw tussen.

Ik denk dat Harrold ook veel brieven krijgt, hoewel ik niet begrijp wat vrouwen in hem zien. Ja, hij heeft leuke one-liners en humor, maar dat gaat ook vervelen. Wat dat betreft begrijp ik Steffie wel. Roel heeft denk ik veel meer diepgang. En of het nu wel of niet een relatie wordt, Steffi heeft veel geleerd van dit programma en zal echt de ware wel vinden.
appelientjex schreef:
11-11-2018 22:39
Hm ik vond Janneke juist wat zeikerig en huilie deze keer. Waarom was ze nou zo beledigd dat Marnix vroeg om 10 woorden op papier te zetten? Hij deed t juist wel op een gekscherende manier. Ze ging er zo serieus op in.
En terecht!
Wat een dom gedoe met die woorden.
Je voelt toch sowieso bij de ene meer als bij de andere, als je alleen al op je gevoel af gaat.
Daar heb je toch niet een paar woorden voor nodig.
Ik denk dat ze er niet zo vrolijk van werd dat hij niet kan kiezen en dan een woordenspelletje wil doen.
En ze heeft groot gelijk ook.
Graag of niet hoor.
Ondanks dat Maarten zich volop op Michelle stortte, voelde ik toch een bepaalde afstand bij Michelle.
Ze is nog niet zen genoeg.
Misschien heeft ze nog wat stenen nodig .
Bij Ruud had ik niet het idee dat hij verliefd was . Meer dat hij gewoon graag het spelletje wilde winnen.
Bij Roel denk ik ook niet dat hij verliefd is .
Steffi had echt harrold moeten kiezen .
Jaap heb ik helemaal geen woorden voor want ik vind alles wat hij doet stom.
Marit en wim hebben gewoon sex gehad hoor .
Dahlia74 schreef:
12-11-2018 09:49

Ik denk dat Harrold ook veel brieven krijgt, hoewel ik niet begrijp wat vrouwen in hem zien. Ja, hij heeft leuke one-liners en humor, maar dat gaat ook vervelen. Wat dat betreft begrijp ik Steffie wel. Roel heeft denk ik veel meer diepgang. En of het nu wel of niet een relatie wordt, Steffi heeft veel geleerd van dit programma en zal echt de ware wel vinden.
Zo zal hij echt niet altijd zijn. Wij hebben een vriend die in onze ogen altijd druk, vrolijk en grappig is. Maar thuis schijnt hij ook rustig te kunnen zijn. En hij heeft een serieuze baan. Waar hij echt zijn kop bij moet houden.
Bij Harrold zie ik ook een hele lieve kant die ook serieus kan zijn.
Volgens mijn wilde Jaap tegen Petra zeggen dat hij voor Marian ging toen ze naar de paarden liepen maar kreeg hij de kans niet.
Domme keuze want Petra is veel leuker, maar die vindt vast een leukere man.

Janneke was geweldig! Groot gelijk dat ze niet mee wilde doen met het stomme spelletje. Marnix geilt op Bettine maar Janneke zou veel beter bij hem passen.

Michelle en Maarten verdienen elkaar, wat een zweverig, niksig stel.

En Wim en Marit hebben natuurlijk het bed gedeeld, ik kan me best voorstellen dat de gevoelens pas loskomen als het "derde wiel" er niet meer bij is.
Die gaan het vast nog leuk hebben.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
vandale schreef:
12-11-2018 10:23

Janneke was geweldig! Groot gelijk dat ze niet mee wilde doen met het stomme spelletje. Marnix geilt op Bettine maar Janneke zou veel beter bij hem passen.
Dit denk ik dus ook dat ie Bettine lekkerder vindt maar Janneke past qua karakter veel beter dan zo'n huilmiep die continu getroost moet worden.
Marit en wim hebben gewoon sex gehad hoor .
[/quote]

Ja, echt wel!
Het droop er gewoon vanaf.

''Wat is er gebeurd in de afgelopen 24 uur??'' vroeg Yvon...

Nou, het zal geen potje klaverjassen geweest zijn! ;)
Ik dacht ook dat Janneke beter bij hem zou passen maar mijn man denkt van niet.
Tussen Janneke en Marnix zal het echt spetteren omdat ze allebei wat dominant zijn .
Bertine is veel volgzamer (en saai, maar dat terzijde)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven