Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2019 [GEEN SPOILERS AUB]

01-09-2019 20:36 3067 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kletsen hier verder over deze nieuwe serie

Boer Bastiaan met Milou, Madeleen en Elise.

Afbeelding

Boer Geert met Angela, Esther en Vera.

Afbeelding

Boer Geert Jan met Betty, Jacqueline en Karine.

Afbeelding

Boer Jan met Vera, Froukje en Nienke.

Afbeelding

Boerin Annemiek met Erik, Steven en Jelte.

Afbeelding
girasole3 wijzigde dit bericht op 16-03-2020 13:00
92.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Als Vera overigens een dergelijke baan heeft kan haar imago uit dr serie best wel invloed hebben op haar baan lijkt me. Neem dat maar eens serieus (overigens denk ik zeker dat ze diepgang heeft maar door zichzelf te etaleren als nu gebeurt geeft een ander beeld).

Ik voelde hetzelfde tussen de regels door.
forumster wijzigde dit bericht op 07-04-2020 00:09
74.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
06-04-2020 21:39
Min of meer wel, ja.
Ik dacht er zoiets ook uit te halen ergens. Zal hier niks neerzetten verder, maar je bent dus niet de enige. We zullen zien...
(als het echt Vera is die de reactie schreef, maar haar profiel lijkt wel echt)

Ik vind Rick Evers wel grappig trouwens, oké hij is wat grof maar het is toch ook satirisch bedoeld? Dat moet je gewoon niet al te serieus nemen.

Ben benieuwd naar volgende week!
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
06-04-2020 23:29
Vera zit helemaal niet op FB, dus die 'spoiler' slaat sowieso nergens op
Vera zit wel op Facebook.
:wtf:
Alle reacties Link kopieren
Forumster schreef:
07-04-2020 00:01
Afbeelding

Als Vera overigens een dergelijke baan heeft kan haar imago uit dr serie best wel invloed hebben op haar baan lijkt me. Neem dat maar eens serieus (overigens denk ik zeker dat ze diepgang heeft maar door zichzelf te etaleren als nu gebeurt geeft een ander beeld).

Ik voelde hetzelfde tussen de regels door.
Vreemd want als ik haar naam via FB intoets staat ze er niet tussen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
07-04-2020 00:10
Vreemd want als ik haar naam via FB intoets staat ze er niet tussen.
Dat kun je zo instellen, dat je niet via de zoekmachine te vinden bent.
Maar dan kun je wel via-via bij iemand uitkomen.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
07-04-2020 00:07
Vera zit wel op Facebook.
:wtf:
Ja, ik had haar alleen niet gevonden :facepalm:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
07-04-2020 00:12
Dat kun je zo instellen, dat je niet via de zoekmachine te vinden bent.
Maar dan kun je wel via-via bij iemand uitkomen.
Oh echt?
Dat wist ik niet.
Wel handig in dit geval
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Malibu123 schreef:
07-04-2020 00:07
Ik dacht er zoiets ook uit te halen ergens. Zal hier niks neerzetten verder, maar je bent dus niet de enige. We zullen zien...
(als het echt Vera is die de reactie schreef, maar haar profiel lijkt wel echt)

Ik vind Rick Evers wel grappig trouwens, oké hij is wat grof maar het is toch ook satirisch bedoeld? Dat moet je gewoon niet al te serieus nemen.

Ben benieuwd naar volgende week!
Knap dat jullie dat eruit halen. Ik snap namelijk echt helemaal niks van wat ze schrijft.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
06-04-2020 20:22
Kan niet op je mobiel.
Ja wel. Gewoon je vinger ergens op het witte stuk leggen, dan krijg je het "selecteer" kleurtje en kun je omhoog en omlaag selecteren.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
06-04-2020 21:43
[...]
Weggehaald op verzoek van Snoesje
Van mij hoeft niemand iets weg te halen, maar ik zie nu dat er nóg een Snoesje rond loopt. Als iets om mij gaat, graag mijn nummer 666 erbij vermelden.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
06-04-2020 21:27
Dat weet-je-dan-helemaal-niet-goed. want ik vind Elise ook leuk en niet vals. En dat vinden vast nog meer forummers. Elise weet van aanpakken. Is attent. Behalve dat ene 'grapje' wat wel ongepast was maar velen flappen er wel eens wat uit wat wat verkeerd word opgevat maar niet verkeerd bedoeld werd.

Ik vond het heel mooi dat ze behulpzaam was en het koffer droeg toen Madeleen naar huis ging. Ze had het ook niet hoeven doen maar ze deed het wel, en dat zag ik bij andere gasten niet.
Sorry maar, 'het koffer', hoe kom je daarbij?
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
07-04-2020 06:41
Ja wel. Gewoon je vinger ergens op het witte stuk leggen, dan krijg je het "selecteer" kleurtje en kun je omhoog en omlaag selecteren.
Dat werkt dus niet bij mij. Maar dankje, dit antwoord is al een paar keer gegeven :rofl:
Ik kijk gewoon op de laptop.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-04-2020 10:10
Reden: spoilen
99.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kom je weer uit je krochten gekropen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
07-04-2020 07:44
Kom je weer uit je krochten gekropen?
:rofl: (incl smileys nog wel)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
say what???
wat gebeurt hier???
Alle reacties Link kopieren
Is Vera nu ook boos op alle boeren?
Snap het niet zo :?:
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
07-04-2020 07:55
say what???
wat gebeurt hier???

[....]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-04-2020 10:08
Reden: troll hunt
13.73% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Empanada schreef:
07-04-2020 07:39
[...]

Wat een aansteller.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-04-2020 10:09
Reden: spoilen
95.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als Vera niet tegen het commentaar kan moet ze zichzelf eens kritisch terug kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de meeste seizoenen nu gezien , de eerste twee kan ik niet zien helaas. Maar ik moet zeggen dat dit seizoen wel het minst leuke is .

Vera kan ik niet peilen je denkt door haar gekir en gedrag dat ze zich aanbiedt aan Geert en dat denkt Geert ook al vanaf het begin , het ligt niet aan die man ; ik denk het ook door dat gedrag en woordkeuzes om je gruwelijk aan te ergeren ..
Ze zegt vervolgens dat ze wil dat een man ook gaat voor het niet fysieke , is dat nu voor de vorm denk ik dan of kan ik die vrouw gewoon niet volgen?
Qua uiterlijk vind ik ze wel passen bij elkaar.

Bij Jan en Bas snap ik ècht niet dat de vrouwen nog niet gillend naar huis gerend zijn.
Bij Geert jan denk ik steeds wie van de twee is nu de haaibaai ..ik gok tòch die makelaar. Het is niet mijn type maar hij komt wel het meest sociaal over.

Oh ja ; er doet ook nog een boerin mee.
Dat wordt helemaal niks met die twee mannen . Is mijn gok tot nu .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Ik kende die Rick Evers niet, maar van zijn schrijftalent met hij het denk ik niet hebben. Voorspelbare afzeikstukjes. Zoveel luitjes die de een graantje mee willen pikken van de aandacht van die BzV trekt (heel Hilversum is jaloers op de kijkcijfers), maar dan wel door alleen maar op de kandidaten te zeiken. Kan nergens ontdekken dat hij ook lol beleeft aan het kijken, maar eerder dat hij weet dat zeuren over BzV boeren en logees clicks oplevert. Armoedig en onorigineel

Ik noemde het al eerder: maar weinig collumnisten die zo kunnen schrijven dat het grappig is en het de boeren ook gunnen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Je bent te laat empanada, het stuk was al geplaatst. Overigens is het iets beter te begrijpen als je Rick zijn column nog even leest.

Boezoeboe: volledig eens over het ontbreken van schrijftalent. Het ontbreekt m ook aan agrarische kennis en ging de niet in met de vlag die GJ bewust op de kop had hangen in de 1e uitzending.
Alle reacties Link kopieren
boebezoebe schreef:
07-04-2020 08:39
Ik kende die Rick Evers niet, maar van zijn schrijftalent met hij het denk ik niet hebben. Voorspelbare afzeikstukjes. Zoveel luitjes die de een graantje mee willen pikken van de aandacht van die BzV trekt (heel Hilversum is jaloers op de kijkcijfers), maar dan wel door alleen maar op de kandidaten te zeiken. Kan nergens ontdekken dat hij ook lol beleeft aan het kijken, maar eerder dat hij weet dat zeuren over BzV boeren en logees clicks oplevert. Armoedig en onorigineel

Ik noemde het al eerder: maar weinig collumnisten die zo kunnen schrijven dat het grappig is en het de boeren ook gunnen.

Dit ja. Zo weinig sympathiek allemaal.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Forumster schreef:
06-04-2020 22:06
Er werd genoemd dat jullie het prijzen dat Vera niet bitcht. Ik vind het claimen van alle (sensuele) aandacht eigenlijk ook bitchen. Echt een beetje als een baviaan haar rode billen toont aan een mannetje door pal voor hem te gaan staan. Beetje oer gedrag.
Het is toch een date programma? Waarin het de bedoeling is dat mensen elkaar versieren/uitvinden of ze romantisch en seksueel met elkaar betrokken willen zijn. Ik vind het wel grappig dan mensen daar zo haast puriteins van in de stress lijken te schieten als iemand wat lichamelijker is ingesteld.

Ik snap dat geklaag over flirten en zo gewoon niet. A) Het hoort toch bij het leven? Het maakt mij de pis niet lauw in ieder geval als ik iemand zijn of haar lichamelijke charmes in de strijd gooit, al ben ik zelf helmaal niet zo. If you've got it, flaunt it). B ) Wat moeten ze dan? En avondje alleen maar ganzeborden en het over de huishoudfinancieën hebben? C ) Als BzV vol met aseksuele moekes zou zitten is er toch ook geen reet aan?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven