Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2019 [GEEN SPOILERS AUB]

01-09-2019 20:36 3067 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kletsen hier verder over deze nieuwe serie

Boer Bastiaan met Milou, Madeleen en Elise.

Afbeelding

Boer Geert met Angela, Esther en Vera.

Afbeelding

Boer Geert Jan met Betty, Jacqueline en Karine.

Afbeelding

Boer Jan met Vera, Froukje en Nienke.

Afbeelding

Boerin Annemiek met Erik, Steven en Jelte.

Afbeelding
girasole3 wijzigde dit bericht op 16-03-2020 13:00
92.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het enige wat ik begrijp van Vera haar stuk is dat ze opkomt voor mensen die eigen zijn en geen eenheidsworst. Bwst een mooi punt.

De rest begrijp ik niet zoveel van.
Alle reacties Link kopieren
Snoesje83 schreef:
06-04-2020 21:21
Oh dat stukje? Huh, ik dacht dat het over wat anders ging? Ik herkende namelijk niet dat je daaruit kon halen voor wie boer geert kiest. Sorry..
Ik ook niet, vandaar dat ik vroeg 'haal jij dat eruit'?
Ik lees alleen haar mening over die columns van hem (en degenen die erop reageren).
Alle reacties Link kopieren
Forumster schreef:
06-04-2020 20:07
Ah goeie tip Pingu, dankjewel! Hier een bericht van Vera op Rick Evers 22maart:

................


Ik schreef vanmiddag dat ik Vera evengoed een leuke vrouw vind.

Jammer dat Vera zich hier zo liet gaan.
missie_m wijzigde dit bericht op 06-04-2020 21:31
0.49% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
06-04-2020 20:22
Kan niet op je mobiel.
Ja wel hoor
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
06-04-2020 21:17
Haal jij dat eruit?
Min of meer wel, ja.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
lilalinda schreef:
06-04-2020 12:21
De ASS-kaart voor Annemiek hebben we hier al vaker getrokken. Ik zie het ook hoor, herken veel van oudste dochter in haar
In een gesprek met Yvonne viel het me al op hoe intens (?) Annemiek Yvonne aankeek. Nu anderen autisme noemen, denk ik, dat Annemiek anderen een beetje onnatuurlijk aankijkt, omdat haar verteld is dat je mensen aan moet kijken als je met ze praat.
.
anoniem_67472 wijzigde dit bericht op 06-04-2020 22:16
99.07% gewijzigd
missie_m schreef:
06-04-2020 21:31
Ik schreef vanmiddag dat ik Vera evengoed een leuke vrouw vind.

Jammer dat Vera zich hier zo liet gaan.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Snoesje83 schreef:
06-04-2020 21:19
Oke.......... Nou dat had ik niet hoeven te weten, als het al waar is. Valt dit niet onder een spoiler? Misschien even stukje weghalen?
Ik wil het wel weghalen hoor.
Zal dat even doen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
06-04-2020 21:15
Met jullie hints heb ik Vera gevonden.
Moeten de deelnemers aan BZV niet een contract, pardon, wurgcontract, tekenen dat ze niets maar dan ook niets loslaten tot de allerlaatste aflevering van BZV?
Uit haar reactie - als dit echt de Vera is en ze lijkt verdomde veel op Vera uit BZV - [hier stond een spoiler]



Ik haal dat er niet uit. Maar mocht je toch gelijk hebben, dan vind ik het vrij waardeloos dat je het hier zo neerzet, terwijl degene die het verhaal postte nou juist zo haar best deed om het niet zomaar leesbaar neer te zetten, om een spoiler te voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
[...]
Weggehaald op verzoek van Snoesje
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
06-04-2020 21:43
Weggehaald op verzoek van Snoesje

Uh nou... :rofl:
(hint: je hebt jezelf gequote mét de mogelijke spoiler, in plaats van iets weggehaald)
Alle reacties Link kopieren
Overigens, deze vond ik ook erg mooi:

katkaatje schreef:
06-04-2020 09:21
Dit ook inderdaad. Vera doet haar eigen ding. Ik vind het altijd zo gek dat vrouwen die dit gedrag tegenkomen daar zo heftig op reageren. Ik bedoel 'walgelijk'? Dan raakt ze kennelijk toch een snaar in je en die is wel interessant om te onderzoeken. Het kán betekenen dat Vera iets in overvloed heeft waar je zelf wel een (klein) beetje meer van zou willen hebben. Dat gevoel krijg ik bij Angela ook wel een beetje, dat ze misschien zelf ook wel iets meer die losheid zou willen. Ze 'verwijt' het Vera dat ze zelf niet lekker uit de verf komt. Maar dat is natuurlijk helemaal niet Vera's schuld, die doet gewoon haar ding. En áls Angela dan haar moment heeft met Geert, gebruikt ze het om te willen roddelen over Vera. Niet handig en m.i. niet aantrekkelijk.

Nee hoor, geef mij dan Vera met al haar aanwezigheid maar. Voor haar gaat de uitdaging zijn of ze zelf het geflirt en seksuele kan loslaten. Want ze wil meer, maar straalt alleen stoeipoes uit nu. En haar eigen gedrag gaat haar dus echt in de weg zitten.
Alle reacties Link kopieren
Er werd genoemd dat jullie het prijzen dat Vera niet bitcht. Ik vind het claimen van alle (sensuele) aandacht eigenlijk ook bitchen. Echt een beetje als een baviaan haar rode billen toont aan een mannetje door pal voor hem te gaan staan. Beetje oer gedrag.

Overigens vind ik het een hele mooie vrouw. Dat ze zo dun is heeft ze niet voor gekozen, flauw om op uiterlijk te bitchen. Kleding accentueert het natuurlijk wel enorm.

Spiritueel gezeur hou ik niet van, en Geert steekt daar ook wat de draak mee. Ik denk dat ie daar wat op geknapt steeds.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
06-04-2020 21:39
Min of meer wel, ja.

Ik min of meer niet.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
06-04-2020 21:39
In een gesprek met Yvonne viel het me al op hoe intens (?) Annemiek Yvonne aankeek. Nu anderen autisme noemen, denk ik, dat Annemiek anderen een beetje onnatuurlijk aankijkt, omdat haar verteld is dat je mensen aan moet kijken als je met ze praat.

Jezus, echt.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
06-04-2020 21:29
Ik ook niet, vandaar dat ik vroeg 'haal jij dat eruit'?
Ik lees alleen haar mening over die columns van hem (en degenen die erop reageren).
Ja ik zie jouw reactie. Dat las ik ook vandaar dat ik er vanuit ging dat het over iets anders ging.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
06-04-2020 21:43
Weggehaald op verzoek van Snoesje
Dank je wel, ik had het stukje waar jij het over had blijkbaar wel gelezen. Maar voor de forummers die dit liever niet lezen is het wel fijn dat het weg gehaald is :)
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
06-04-2020 21:51
Overigens, deze vond ik ook erg mooi:
Inderdaad, een mooi stukje katkaatje.
Snoesje83 schreef:
06-04-2020 22:24
Dank je wel, ik had het stukje waar jij het over had blijkbaar wel gelezen. Maar voor de forummers die dit liever niet lezen is het wel fijn dat het weg gehaald is :)



Het staat nog in de quote waar ze onder schreef dat ze het weggehaald had :proud:
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
06-04-2020 21:42
Ik haal dat er niet uit. Maar mocht je toch gelijk hebben, dan vind ik het vrij waardeloos dat je het hier zo neerzet, terwijl degene die het verhaal postte nou juist zo haar best deed om het niet zomaar leesbaar neer te zetten, om een spoiler te voorkomen.
Joh, dit is gewoon door iemand zelf bedacht, op basis van de info die we allemaal hebben. Dit is gewoon een mening/eigen voorspelling. Net zoals dat ik denk dat Bastiaan voor Elise zal gaan. En dat áls iemand bij GJ een oplichtster is, het voor mijn gevoel eerder Karine is.

Volgens mij is de reactie van Vera op Facebook trouwens weggehaald. Ik kan het echt met geen mogelijkheid vinden.
Wat een nare columns schrijft die Rick Evers trouwens zeg. En alleen maar zure huisvrouwen die reageren. Gedver.
Alle reacties Link kopieren
Snoesje83 schreef:
06-04-2020 22:27
Inderdaad, een mooi stukje katkaatje.

Thanks! :shame:

Ik vind het trouwens ontzettend saai en ongemakkelijk allemaal. Roep regelmatig tegen vriend: “Ik kan het niet aanzien!” Om dan snel dit topic in te duiken. Al jullie reacties (en Twitter) maakt het beter uit te houden.
Alle reacties Link kopieren
Vera zit helemaal niet op FB, dus die 'spoiler' slaat sowieso nergens op
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Nienke van boer Jan heeft prachtige ogen
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik moest even 25 pagina's bijlezen.
Ik word knettergek van Vera bij Geert. En maar wapperen met die kont, en met hoge hakken door de poep, en tegelijk klagen dat Geert zo op uiterlijk gefocust is. Ze wil winnen, maar ze wil niet Geert .
Ik word ook gek van Geert, met zijn onderkoelde grapjes. Kan amper naar hun scènes kijken :D Denk dat het met Angela nog best wat zou kunnen worden, als hij haar nog ziet staan in alle Vera-geweld
Dat Vera zo'n baan in de jeugdzorg heeft verbaast me wel. Ze lijkt me iemand die juist altijd zelf in de spotlight wil staan.

Geert Jan vind ik juist leuk, een lieverd, en ik zie een mooi setje met Jacqueline. Die geeft wel tegengas. Karine is veel te veel een mevrouw.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven