Boer zoekt vrouw - 2024/2025 (zonder spoilers)
maandag 19 augustus 2024 om 14:56
Seizoen 14
Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.
Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”
Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.
Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”

makiko wijzigde dit bericht op 05-02-2025 22:27
Reden: Start datum aangepast.
Reden: Start datum aangepast.
34.03% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
woensdag 14 mei 2025 om 16:52
woensdag 14 mei 2025 om 17:24
woensdag 14 mei 2025 om 18:10
Karin van John en Roel, die combinatie zie ik nog niet voor me. Maar je weet maar nooit, ik zag het ook niet voor me destijds met Neeltje en Wietze en dat is toch echt al jaren een succes met 3 kinderen.
Ik vind deedry en Roy juist wel klikken en ze hebben het gezellig voor zover we nu gezien hebben.
Julius vind ik veel minder verlegen en rustig overkomen dan ik had verwacht. Hij weet wel degelijk wat hij wil. Kylie
Ik vind deedry en Roy juist wel klikken en ze hebben het gezellig voor zover we nu gezien hebben.
Julius vind ik veel minder verlegen en rustig overkomen dan ik had verwacht. Hij weet wel degelijk wat hij wil. Kylie
woensdag 14 mei 2025 om 18:14
donderdag 15 mei 2025 om 07:50
Meisje dat er bij Roel als eerste uit ging vond ik wel een beetje een Myrthe-type. Die vond ik tenminste zelf het leukst en vriendelijkst overkomen en misschien daar ook wel het best passen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in