Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw - 2024/2025 (zonder spoilers)

19-08-2024 14:56 1972 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Seizoen 14

Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.

Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”
Afbeelding
makiko wijzigde dit bericht op 05-02-2025 22:27
Reden: Start datum aangepast.
34.03% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
Flashy schreef:
12-05-2025 09:00
Ik vond Roy best meevallen. Lijkt toch wel iets meer in te zitten. Dat gegiechel van Deedry vind ik wel kinderachtig.

Ik vind bij Julius Myrthe nog steeds de leukste, maar of ze daar past weet ik niet.

Martijn kiest Marleen denk ik.

Ik raak al vanaf het begin een beetje ongemakkelijk van Deedry.
Ik zou niet met een type zoals zij kunnen daten.
Steeds met van die flauwe klusjes aankomen, zich letterlijk en figuurlijk achter de paarden verstoppen, en als dat er allemaal niet is, dan maar gaan giechelen om bijna alles.
Je moet er tegen kunnen.
meisje85 schreef:
12-05-2025 09:39
Ik denk dat Julius voor Myrthe kiest, omdat ik denk dat hij zich het meest op zijn gemak voelt bij iemand die ook nog niet zoveel ervaring heeft.
Gisteren toen Myrthe moest huilen zag ik hem niet echt reageren. Beetje arm en wat klopjes op de rug. Als je iemand echt leuk vindt reageer je wel anders, lijkt me. Kan ook onwennigheid zijn, maar toch. Volgens mij neigt hij al sinds dag 1 naar Kylie.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Ik snap dat getwijfel allemaal niet zo goed.
De ene heeft dit, de ander heeft dat.
Weet nog niet wat bij mij past of op mijn boerderij bla bla :facepalm:

Hoezo ? Er is er toch altijd eentje die net iets leuker is of aantrekkelijker ?
Je kan wel iemand kiezen die het beste op je boerderij past maar je moet toch ook iemand aantrekkelijk vinden ?

Jammer dat John voor Eileen gekozen heeft. Wat een zeur..
Geluk voor Karin..die verdient een leukere vent !
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
John: als ik Eileen was was ik weggelopen. Mij kiezen vanwege mijn ervaring als moeder!!! Dat dacht ik toch niet! Maar zij is zo wanhopig volgens mij. Hoe ze hem aan zich vastklampt. Ik zou de ex van John maar ook haar ex wel eens willen horen 😉

Jan: sorry hoor maar hij heeft echt veel meer begeleiding nodig dan dat je dat van deze gekozen vrouwen mag verwachten. Ik denk dat de productie dit eerder had moeten uitzoeken want dit moet je niet willen. Voor Jan niet maar ook voor de dames niet.

Julius: daar val ik bij in slaap.

Roel: nu dat de enige concurrentie de ‘prijs’ heeft opgegeven hoeft Simone hem ook niet meer. Zo komt het op mij over.

Deedry; zit geen kraak noch smaak aan. Alleen maar dat irritante lachje steeds…

Martijn: ik denk dat hij met Marleen heeft gezoend. Ik denk ook dat hij haar zal kiezen. Dat denk ik al vanaf het eerste moment. Ciska zal ook snel gillend wegrennen daar. Die houdt het niet lang uit met iemand als Martijn. Denk ik.
Poep, wie heeft jou gescheten?
MargjeM schreef:
12-05-2025 09:49
'Graag of niet' vind ik net zo goed een vorm van gevoeligheid. Zelf ben ik waarschijnlijk ook te gevoelig om het te proberen als ik iemands compromis ben
Die zou ik zelf eerder opvatten als onverschilligheid. Maar ik ben niet goed in iedereen goed aflezen. Zo'n opmerking van Karin zou ik zelf kunnen opvatten als 'het hoeft niet zo nodig voor mij'. Terwijl een Eileen in tranen bij mij elk gevoel van vertedering of in bescherming willen nemen zou oproepen.

Kylie roept ook een bepaalde onverschilligheid op (bij mij, hoe zij overkomt) en daar zou ik ook van kunnen denken: het boeit haar allemaal geen ene ... Toch heeft zij zelf al meermaals aangegeven dat dat bescherming is.

Dus dat ligt wel aan hoe ik bepaald gedrag zelf interpreteer.
Ik vind Martijn-Marleen en Kylie-Julius al een tijdje zo duidelijk dat ik niet zo goed begrijp dat men iets anders kan zien. Ook gisteren reageerde Julius vrij koeltjes op de emoties van Myrthe en straalde toen Kylie vertelde dat ze wel op citytrip zou willen.

Ik heb Martijn de afgelopen weken vrijwel alleen maar naar Marleen zien lachen en flirten dus waarom hij zegt dat hij er nog niet uit is snap ik niks van. Marleen en Martijn lijken ook steeds zichtbaarder vermoeid te worden van Ciska.

John vind ik (na een kleine twijfel toen hij zijn emoties liet zien) steeds erger worden. Die zoekt een poppetje die in zijn perfecte plaatje past en gedraagt zich als een lot uit de loterij. Wat zei hij nou op het laatst, waar Eileen op reageerde? Iets over evt. karaktertrekken die hij minder leuk zou gaan vinden, waar zij terecht op reageerde dat zij dat bij hem ook wel zal gaan hebben.
Dat geflirt met Karin de hele tijd en in bijzijn van vrienden nog even jolig proosten op de liefde om vervolgens de volgende dag naar huis gestuurd te worden. Wat een vent...
Dala schreef:
12-05-2025 12:09
Die zou ik zelf eerder opvatten als onverschilligheid. Maar ik ben niet goed in iedereen goed aflezen. Zo'n opmerking van Karin zou ik zelf kunnen opvatten als 'het hoeft niet zo nodig voor mij'. Terwijl een Eileen in tranen bij mij elk gevoel van vertedering of in bescherming willen nemen zou oproepen.

Kylie roept ook een bepaalde onverschilligheid op (bij mij, hoe zij overkomt) en daar zou ik ook van kunnen denken: het boeit haar allemaal geen ene ... Toch heeft zij zelf al meermaals aangegeven dat dat bescherming is.

Dus dat ligt wel aan hoe ik bepaald gedrag zelf interpreteer.
Ik vatte dat Graag of niet, meer op alsof ze er wel mee klaar was, dat hij maar bleef aangeven dat ze allebei de ware konden zijn.
En ze wel aanvoelde welke kant het op ging. Dat quasi onverschillig doen, voelt dan voor haar prettiger denk ik.
Ik denk dat Eileen uiteindelijk ook niet blijft. Dan kan er nog een lekker puh achteraan.

Kylie komt op mij wat nors en onverschillig over, maar ze zegt dat ze graag wil.
Ik denk dat ze enorm onzeker is.
Ik vind Myrthe leuker, ik gun haar een wat vlottere man dan Julius.
Je kon't altaid nog bakker worre
Bij mij kwam het “graag of niet” van Karin meer uit zelfbescherming. Omdat zij al vaker was teleurgesteld heeft ze eerder gezegd. Door haar sociale aanwezigheid wordt ze waarschijnlijk al snel voor lief genomen.

En inderdaad, wel steeds het plagerige fleurten (waarschijnlijk meer dan wij gezien hebben) en dan vervolgens niet gekozen worden om niet heel sterke redenen vind ik.
Zij kan wel een leukere man krijgen.
Karakter is wat je bent in het donker.
Misschien een gekke gedachte Karin (John) zou ik op zich ook best bij Roel vinden passen.
Leuke trouwe rustige man, laat haar maar de sfeer brengen/hem (iet) wat losser maken.

Op zijn beurt zal hij haar bevestigen waar nodig, zodat zij ook wat rustiger wordt, en zo kan het samen gezellig zijn. En hij kan de serieuze kant van haar naar boven halen die er ook is.
midaswolf wijzigde dit bericht op 12-05-2025 15:58
0.14% gewijzigd
Karakter is wat je bent in het donker.
MidasWolf schreef:
12-05-2025 15:09
Misschien een gekke gedachte Karin (John) zou ik op zich ook best bij Roel vinden passen.
Leuke trouwe rustige man, laat haar maar de sfeer brengen/hem (iet) wat losser maken.

Op zijn beurt zal hij haar bevestigen waar nodig, zodat zij ook wat rustiger wordt, en zo kan het samen gezellig zijn. En hij kan de serieuzer kant van haar naar boven halen die er ook is.
Nou, dat zou ik echt een hele slechte combi vinden. Of je zou iemand dood willen zien gaan door verveling....
Luna500 schreef:
12-05-2025 12:54
Ik vind Martijn-Marleen en Kylie-Julius al een tijdje zo duidelijk dat ik niet zo goed begrijp dat men iets anders kan zien. Ook gisteren reageerde Julius vrij koeltjes op de emoties van Myrthe en straalde toen Kylie vertelde dat ze wel op citytrip zou willen.

Ik net zo. Ik ben verbaasd over iedereen die hier steeds maar Myrthe naar voren schuift. Julius gaat voor Kylie, al heel lang. Myrthe is teveel huismus voor hem.
Coffee is never my cup of tea
Ik*ben*ik schreef:
12-05-2025 12:03
Ik snap dat getwijfel allemaal niet zo goed.
De ene heeft dit, de ander heeft dat.
Weet nog niet wat bij mij past of op mijn boerderij bla bla :facepalm:

Hoezo ? Er is er toch altijd eentje die net iets leuker is of aantrekkelijker ?
Je kan wel iemand kiezen die het beste op je boerderij past maar je moet toch ook iemand aantrekkelijk vinden ?

Jammer dat John voor Eileen gekozen heeft. Wat een zeur..
Geluk voor Karin..die verdient een leukere vent !
Maar stel ze zijn er na 1 dag al uit...dat mag vast niet.
zenga wijzigde dit bericht op 12-05-2025 20:55
0.17% gewijzigd
Mirthe vind ik zo’n heerlijk normale, rustige, leuke meid. Echt een type waar ik graag vriendinnen mee wil zijn.
Fidanzata schreef:
12-05-2025 19:04
Mirthe vind ik zo’n heerlijk normale, rustige, leuke meid. Echt een type waar ik graag vriendinnen mee wil zijn.
Ik ook!
Marianneke schreef:
12-05-2025 15:30
Ik net zo. Ik ben verbaasd over iedereen die hier steeds maar Myrthe naar voren schuift. Julius gaat voor Kylie, al heel lang. Myrthe is teveel huismus voor hem.
Ik vind Myrthe zelf veel leuker, dus misschien heb ik een tunnelvisie, maar ik heb het idee dat Julius verlegener wordt bij Myrthe dan bij Kylie en daardoor wat onbeholpen.

Ik zat echt met kromme tenen naar Jan te kijken zeg, auw. Heel ontactvol, maar hij ratelde maar door over Corien/Karina of welke andere variant van namen hij haar noemde...Volgens mij was hij toch echt van z'n stuk gebracht door haar. Wel sneu voor Dorine, maar ik zou ook mijn spullen hebben gepakt.

Roel was ook pijnlijk om naar te kijken. En gek dat ze (ben haar naam alweer kwijt merk ik, het was zo'n saaie bedoening daar) gewoon vertrok zonder gedag te zeggen. Ik ben benieuwd of er daar nog een city trip komt.

John is echt apart en een tikje creepy met z'n perfecte plaatje. In het begin vond ik Karin niet zo leuk, maar dat is wel omgeslagen. Ze gaf tegengas en ging er echt voor, maar John zoekt en huisvrouw die vooral ja knikt. Haar 'graag of niet' begrijp ik ook. Als hij continu mixed signals afgeeft en niet duidelijk voor jou wil kiezen, zou het voor mij ook niet hoeven. Zij verdient een leuke vent, niet zo'n conservatieve controlfreak.

Bij Deedry krijg ik ook al een ongemakkelijk gevoel. Roy is een leukerd, maar weet niet of er nog wat gaat gebeuren buiten gegiechel van Deedry. Ik snap heel eerlijk ook niet helemaal wat hem aantrekt in haar.

Martijn en zijn dames hebben het wel gezellig. Ciska is wel erg recht voor z'n raap, ik denk dat Marleen daar beter past. Ik kreeg ik de indruk dat hij met beiden even had 'geprobeerd' hoe het zoenen aanvoelde.
zenga schreef:
12-05-2025 15:57
Maar snel ze zijn er na 1 dag al uit...dat mag vast niet.
Ik had dat idee een beetje bij Deedry, dat ze er al na 1 dag uit was (de brieven haha!) maar dat het hele concept gewoon echt "moest" en dat dat het ook (onder andere) zo vermoeiend maakte.

Maar ik heb tot nu toe van de stedentrip niet het idee dat ze helemaal wegsmelt van * eindelijk !!! * :heart:
Julius gaat voor Kylie, dat idee heb ik al vanaf begin. Ik vind haar helemaal niet zo nors / niet vriendelijk overkomen, ze laat juist wel haar gevoel zien. Ik heb daarentegen niet zoveel met Mirthe.

Bij Jan, heel goed dat Dorien snel vertrokken is! Zij was echt zo 2e keus met zijn och Karina is weg. Lekker verder met haar eigen leven.

John trek ik dan weer steeds beter, hij verwoordt het wat rottig waarom hij voor Eileen kiest (buiten dat hij haar gewoon leuker vind), maar is wel voor hem belangrijk dat je het leven met kinderen begrijpt, hij zoekt in haar geen moeder voor zijn kinderen, dat vatte ik ook niet zo op.

Martijn, ja dat wordt wel Marleen denk ik. Verder gezellig daar en gaat zijn gangetje.

Deedry en Roy, waren maar zulke kleine fragmentjes nog, maar ze vermaakte zich samen wel zo te zien.

En ach Roel, die blijft net als Jan alleen achter ja, Simone voelt zich erg ongemakkelijk in de situatie. En hoe Karin vertrok vond ik wel heel abrupt. En neem inderdaad even netjes afscheid.
Ik gun het Roel wel, lieve man.
Ik had het idee dat Martijn met beiden heeft gezoend en ze dat ook beiden weten.
Met de gegrap over die koortslip en Martijn die geen naam noemt maar het wel heeft over ‘kijken met wie dat fijn voelt’ oid
Bij Martijn en Marleen zie ik het helemaal. Echt een leuk stel. Dus ik denk dat hij voor haar kiest.

Julius kiest Kylie. Ook daar zie ik het wel gebeuren.

Roy en Eileen denk ik ook wel dat blijft. Ze passen wel bij elkaar.

Deedry eindigt alleen. Die kan zich niet openstellen. Roy gaat dan heeeel veel brieven krijgen. Een leuke gast en ziet er goed uit.
Sabine schreef:
12-05-2025 21:42

Roy en Eileen denk ik ook wel dat blijft. Ze passen wel bij elkaar.

Deedry eindigt alleen. Die kan zich niet openstellen. Roy gaat dan heeeel veel brieven krijgen. Een leuke gast en ziet er goed uit.
Roy krijgt het nog druk ;-D
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Wat moet dat leuk zijn, met al die brieven!!! Dat zou mij van Boer zoekt Vrouw nog het állerleukste deel lijken.
zenga schreef:
12-05-2025 15:57
Maar stel ze zijn er na 1 dag al uit...dat mag vast niet.
Ja daar heb je gelijk in.
Dan is het met 1 uitzending klaar!
Zag ik daar nou John heel even twijfelen toen Karin zijn erf ging verlaten ?
Ik dacht ff dat hij naar haar toe ging rennen en roepen jij bent het toch voor mij :hihi:

Hij maakte toch ook nog een opmerking over Karin , iets met jij bent toch wel echt leuk hoor ofzoiets ?
Ik*ben*ik schreef:
13-05-2025 08:24
Zag ik daar nou John heel even twijfelen toen Karin zijn erf ging verlaten ?
Ik dacht ff dat hij naar haar toe ging rennen en roepen jij bent het toch voor mij :hihi:

Hij maakte toch ook nog een opmerking over Karin , iets met jij bent toch wel echt leuk hoor ofzoiets ?
Ja, waarop ze - terecht - iets antwoordde als: wat moet ik hiermee? Tot het eind bleef hij zijn kansen openhouden en vergelijken tussen de dames.
Ik denk dat hij Karin echt spannender vond maar met zijn verstand gekozen heeft. Zit ie opgescheept met onzekere moeilijke Eileen die gaat bewijzen dat ze ook echt heel erg leuk kan zijn.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven