Boer zoekt vrouw - 2024/2025 (zonder spoilers)
maandag 19 augustus 2024 om 14:56
Seizoen 14
Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.
Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”
Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.
Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”

makiko wijzigde dit bericht op 05-02-2025 22:27
Reden: Start datum aangepast.
Reden: Start datum aangepast.
34.03% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
dinsdag 4 maart 2025 om 12:25
Zo moet je het niet zien. Het is uiteindelijk een klik tussen twee mensen. En wat die boer leuk vindt, hoeft niet per se degene te zijn die 'het leukst' is. Dat is maar subjectief. Het gaat erom wie het beste bij elkaar passen.
Maar je zou dit overigens wel kunnen hoor, iedereen solliciteert toch ook voor een baan? Dat gaat ook over de beste match (niet dat een baan hetzelfde is als een love match, dat snap ik hoor!).
dinsdag 4 maart 2025 om 12:26
Ik denk dat er veel dames meedoen die dit ook dachten. Totdat ze werden geraakt door de boer en het hele programma maar op de koop toenemen.
dinsdag 4 maart 2025 om 15:19
Ehm, dat geldt ook voor jouw post.Pimpelmeesje87 schreef: ↑04-03-2025 12:25Zo moet je het niet zien. Het is uiteindelijk een klik tussen twee mensen. En wat die boer leuk vindt, hoeft niet per se degene te zijn die 'het leukst' is. Dat is maar subjectief. Het gaat erom wie het beste bij elkaar passen.
Maar je zou dit overigens wel kunnen hoor, iedereen solliciteert toch ook voor een baan? Dat gaat ook over de beste match (niet dat een baan hetzelfde is als een love match, dat snap ik hoor!).
Ik ben in het verleden bezig geweest met een brief aan een boer. Ik twijfelde al aan het hele circus en toen kwam de informatie van het bureau dat het allemaal organiseert. Nee, niet voor mij. De boer viel qua match uiteindelijk nogal tegen in de afleveringen. Zo'n voorsteluitzending is ook maar beperkt, hè. Bij mij werkt het niet zo dat ik dan "geraakt" word door iemand, maar meer dat de eerste indruk mijn interesse kan wekken. Het moet allemaal maar net je ding zijn. Net als dat ook niet iedere single gebruik wil maken van datingapps.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
dinsdag 4 maart 2025 om 15:25
Het zou mijn ding ook niet zijn. Sowieso met mijn kop op TV en iedereen die daar dan wat van vindt.
Maar ook het hele ‘vechten’ om een man zou me tegenstaan. BZV is één van mijn lievelingsprogramma’s, maar wel als kijker, niet als kandidaat.
dinsdag 4 maart 2025 om 15:50
Je zei eerst dat je het niet zou trekken om het 'wedstrijd'-element, maar als ik het nu zo lees trek je vooral het mediacomponent niet, klopt dat? Snap heel goed dat zoiets niet bij iedereen past, net als een datingapp.canis-felis schreef: ↑04-03-2025 15:19Ehm, dat geldt ook voor jouw post.
Ik ben in het verleden bezig geweest met een brief aan een boer. Ik twijfelde al aan het hele circus en toen kwam de informatie van het bureau dat het allemaal organiseert. Nee, niet voor mij. De boer viel qua match uiteindelijk nogal tegen in de afleveringen. Zo'n voorsteluitzending is ook maar beperkt, hè. Bij mij werkt het niet zo dat ik dan "geraakt" word door iemand, maar meer dat de eerste indruk mijn interesse kan wekken. Het moet allemaal maar net je ding zijn. Net als dat ook niet iedere single gebruik wil maken van datingapps.
dinsdag 4 maart 2025 om 17:40
Je bent in de war met een andere forummer.Pimpelmeesje87 schreef: ↑04-03-2025 15:50Je zei eerst dat je het niet zou trekken om het 'wedstrijd'-element, maar als ik het nu zo lees trek je vooral het mediacomponent niet, klopt dat? Snap heel goed dat zoiets niet bij iedereen past, net als een datingapp.
dinsdag 4 maart 2025 om 17:59
Leuk geschreven weer.
dinsdag 4 maart 2025 om 18:13
woensdag 5 maart 2025 om 08:38
Eindelijk terug gekeken. Het is helemaal tegen mijn principes om een aflevering te missen
Maar ik ben weer op stoom hoor. Heerlijke tv.
Jan gaat het lastig krijgen denk ik. Die zit zo ontzettend vast in zijn gewoontes, dat zal nog niet meevallen om een beetje mee te veren met een ander. Maar ik gun hem ontzettend een lieve vrouw. Dit is inderdaad echt zo'n man waar dit programma ooit voor gemaakt is. Zou heel fijn zijn als hij er zijn liefde mee vindt.
Martijn en Roel vind ik allebei hele leuke mannen. Leuke vrouwen ook. Bij Roel en Simone spatte er wel wat vanaf, leuk om te zien.
En ik vind Ilja heel leuk, ik zou er haast zelf op vallen, maar ik kreeg de indruk dat die mevrouw met donkere krulletjes favoriet was. We zullen zien.
Leuk dat het weer begonnen is.

Jan gaat het lastig krijgen denk ik. Die zit zo ontzettend vast in zijn gewoontes, dat zal nog niet meevallen om een beetje mee te veren met een ander. Maar ik gun hem ontzettend een lieve vrouw. Dit is inderdaad echt zo'n man waar dit programma ooit voor gemaakt is. Zou heel fijn zijn als hij er zijn liefde mee vindt.
Martijn en Roel vind ik allebei hele leuke mannen. Leuke vrouwen ook. Bij Roel en Simone spatte er wel wat vanaf, leuk om te zien.
En ik vind Ilja heel leuk, ik zou er haast zelf op vallen, maar ik kreeg de indruk dat die mevrouw met donkere krulletjes favoriet was. We zullen zien.
Leuk dat het weer begonnen is.
vrijdag 7 maart 2025 om 12:53
Deze preview haha https://www.rtl.nl/boulevard/video/vide ... ten-eerste
Deedry's date staat stijf van de spanning en heeft bijna geen relaties gehad, en John stuurt zijn date meteen op kookcursus omdat ze niet kan koken...
Deedry's date staat stijf van de spanning en heeft bijna geen relaties gehad, en John stuurt zijn date meteen op kookcursus omdat ze niet kan koken...

zondag 9 maart 2025 om 13:57
Haha, bedoel je Jaap? Die probeerde tegen elke speeddatedame 'you never get a second chance for a first impression' te zeggen, maar verhaspelde de woorden elke keer

Ik ben heel benieuwd naar vanavond. Ik denk dat je de vrouwen voor Julius en John vrij gemakkelijk gaat kunnen onderscheiden

zondag 9 maart 2025 om 20:43
Ah, nu spring ik als een heuse brievenschrijfster in je nek

Welke vrouw?
zondag 9 maart 2025 om 20:46
Mira, zo heet ze dacht ikcanis-felis schreef: ↑09-03-2025 20:43Ah, nu spring ik als een heuse brievenschrijfster in je nek
Welke vrouw?
zondag 9 maart 2025 om 20:48
Oh, dat zag ik niet zo, maar misschien werd mijn beeld wat vertroebeld omdat ik haar wat (te) eager vond overkomen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in