Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw - 2024/2025 (zonder spoilers)

19-08-2024 14:56 1945 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Seizoen 14

Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.

Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”
Afbeelding
makiko wijzigde dit bericht op 05-02-2025 22:27
Reden: Start datum aangepast.
34.03% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
Bij Noord vandaag, op RTV Noord, een kort interview met Jan en Dorien. Daar werd wel gevraagd wie wie gevraagd had.

Dorien had een paar maand terug bij de koffie, gezegd dat het haar wens was om ooit nog eens te trouwen. En toen had Jan gezegd, dat hij wel met haar wou trouwen. Zij houdt van hem, hij van haar. Dus zo simpel kan het zijn.
Kletskous11 schreef:
26-05-2025 20:26
Bij Noord vandaag, op RTV Noord, een kort interview met Jan en Dorien. Daar werd wel gevraagd wie wie gevraagd had.

Dorien had een paar maand terug bij de koffie, gezegd dat het haar wens was om ooit nog eens te trouwen. En toen had Jan gezegd, dat hij wel met haar wou trouwen. Zij houdt van hem, hij van haar. Dus zo simpel kan het zijn.
Dit was ook de uitleg bij Boulevard.
Ik weet niet of dit offtopic is maar wel leuk om even te zien (vandaag gepost):

Afbeelding

https://www.facebook.com/photo/?fbid=69 ... 4231132931
Op de Instagram pagina van BzV of Yvon staat ook een filmpje en foto’s van alle boeren met wie ze gisteren de laatste uitzending gekeken hebben. Op 1 van de foto’s zit Deedry op schoot bij Roy. Wellicht toch meer toenadering nu…
Ja, maar ze lacht erbij als een boer met kiespijn... Wel lief hoe Ciska het been van Martijn aanraakt terwijl ze op de grond ligt. Mooi stel!
:HA:

Afbeelding
Je kon't altaid nog bakker worre
Zie net een filmpje van Jan waarin hij zegt dat hij een kapster voor Dorien geregeld had want hij vond het grijze niet zo mooi.
En ook nog "mooie kleertjes en nageltjes"
Vandaar de metamorfose
Die Jan toch :)
traveler wijzigde dit bericht op 27-05-2025 19:52
0.71% gewijzigd
Traveler schreef:
27-05-2025 15:20
Zie net een filmpje van Jan waarin hij zegt dat hij een kapster voor Dorien geregeld had want hij vond het grijze niet zo mooi.
En ook nog mooie kleertjes en nageltjes .
Vandaar de metamorfose
Die Jan toch :)
Haha en dat voor Valentijnsdag.

Wie had dat gedacht!
Hmmmm, een beetje een john-actie...
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Als Jan Dorien een metamorfose geeft is het schattig.
Als John zoiets zou doen zou het forum te klein zijn.
Bijzonder.
Anaïs schreef:
27-05-2025 20:58
Bijzonder.
:P
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Nou, ik had nog niet gereageerd, maar ik word er bij Jan ook een beetje onpasselijk van hoor.
Mixed feelings hierover. Het staat haar namelijk heel goed dus hij had wel gelijk. Maar ik zou het op die manier niet gewaardeerd hebben.
Tavistock schreef:
27-05-2025 21:32
Nou, ik had nog niet gereageerd, maar ik word er bij Jan ook een beetje onpasselijk van hoor.

Ik ook.
Ik vind het dan ook niet schattig.

Jan was volgens mij sowieso al erg gericht op het uiterlijk.
En nu snap ik best dat je je ook lichamelijk aangetrokken moet voelen tot iemand, maar bij Jan had ik het idee dat hij niet voorbij dat uiterlijk kon kijken.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Ja, ik word ook niet blij van die actie van Jan...
Dorien wilde trouwen, daar gaat Jan in mee, houden elkaar echt wel in evenwicht .
Misschien heeft Dorien gewoon zelf niet zo'n kijk op uiterlijkheden , zeg nu zelf ze is er wel enorm van opgeknapt.

Er zijn ook zat vrouwen die alles voor hun man kopen of bepalen , zeker de wat oudere generatie .
Anaïs schreef:
27-05-2025 20:58
Bijzonder.
Ik vind het niet schattig hoor. Ik snap de opmerking van canis-felis wel. Het is nou ook niet alsof Jan zo'n enorme kijk heeft op mode en stijl. :-? Het enige dat nog in zijn voordeel spreekt, is dat hij zich tijdens de logeerweek ook nogal gedwee een nieuwe jas aan liet meten door de dames (dat vond ik toen net zo vreemd), dus dan is het misschien meer iets dat over en weer gebeurt.
Traveler schreef:
28-05-2025 06:51
Dorien wilde trouwen, daar gaat Jan in mee, houden elkaar echt wel in evenwicht .
Misschien heeft Dorien gewoon zelf niet zo'n kijk op uiterlijkheden , zeg nu zelf ze is er wel enorm van opgeknapt.

Er zijn ook zat vrouwen die alles voor hun man kopen of bepalen , zeker de wat oudere generatie .
ze is 48 he?
meisje85 schreef:
28-05-2025 06:54
Ik vind het niet schattig hoor. Ik snap de opmerking van canis-felis wel. Het is nou ook niet alsof Jan zo'n enorme kijk heeft op mode en stijl. :-? Het enige dat nog in zijn voordeel spreekt, is dat hij zich tijdens de logeerweek ook nogal gedwee een nieuwe jas aan liet meten door de dames (dat vond ik toen net zo vreemd), dus dan is het misschien meer iets dat over en weer gebeurt.
ik heb ook hoofdschuddend zitten kijken, daar beide fragmenten
Traveler schreef:
28-05-2025 06:51

Ze is 48, helemaal niet oud.
Ik vind haar ook enorm opgeknapt met dat haar, ze zag eruit als een grijze muis. Niet nodig op die leeftijd.

Maar ze moet het wel zelf willen.
Lila-Linda schreef:
28-05-2025 07:28
ze is 48 he?
Dan ben je van middelbare leeftijd
Vanaf 65 bejaard volgens Wikepedia 🤪
Traveler schreef:
28-05-2025 07:47
Dan ben je van middelbare leeftijd
Vanaf 65 bejaard volgens Wikepedia 🤪
Middelbaar betekent gewoon "het midden houden tussen", in dit geval dus tussen jong & oud
Middelbaar is niet gelijk aan oud
Flashy schreef:
28-05-2025 07:45
Ze is 48, helemaal niet oud.
Ik vind haar ook enorm opgeknapt met dat haar, ze zag eruit als een grijze muis. Niet nodig op die leeftijd.

Maar ze moet het wel zelf willen.

Misschien vond ze het wel prima. Vind ze het leuk om zich ‘mooier’ te maken voorhaar toekomstige man. Ik trek ook wel eens iets aan naar een feestje wat man me extra leuk vindt staan (en wat ik heb gekocht omdat ik het zelf ook leuk vind)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
canis-felis schreef:
27-05-2025 20:02
Hmmmm, een beetje een john-actie...
Eens.

En dat terwijl hij zelf een peper en zout stekeltjeskapsel heeft
meisje85 schreef:
28-05-2025 06:54

Helemaal eens. Ik vind het maar vreemde en simpele types allebei.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven