Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw internationaal 2013

31-08-2013 15:56 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vijf geëmigreerde Nederlandse boeren stellen zich zondag 8 september (20.20 uur, Nederland 1) in het KRO-programma Boer zoekt Vrouw Internationaal voor aan de kijker. Hiermee hopen ze dat een lang gekoesterde wens in vervulling gaat: het vinden van een Nederlandse liefde. Van het Poolse platteland tot de Canadese Rockies en van een Amerikaanse ranch tot de Keniaanse bloemenvelden.



Yvon Jaspers: "Het is een heel bijzondere ervaring de wereld over te reizen om deze boeren te ontmoeten. Zij zijn nog meer dan de boeren in Nederland enorm op zichzelf aangewezen. Ze moeten hun bedrijf draaiende houden, de taal leren en zich de gewoontes van het land eigen maken. Het verlangen naar een Nederlandse geliefde is groot. Maar ik begrijp dat het vinden van een liefde lastig is en dus kom ik niet voor niks!”



De vijf boeren die zondag 8 september worden voorgesteld, worden de gehele serie gevolgd. Ze ontmoeten de briefschrijfsters/schrijvers tijdens een speeddate, gaan op dagdate en vervolgens gaan de vrouwen/mannen van hun keuze mee naar de boerderij in het buitenland. Hier maken de logeerdates kennis met hun boer en het boerenleven ver van huis.



Het vervolg van Boer zoekt Vrouw Internationaal is vanaf 8 december te zien bij de KRO op Nederland 1.



Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMichelle schreef op 07 september 2013 @ 15:14:

Je hebt gelijk het is een vrouw



[afbeelding]





Maar ik twijfelde ook hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMichelle schreef op 08 september 2013 @ 10:55:





Boer zoekt vrouw scoort erg goed dus dat zullen ze vast niet laten vervallen.Als ik moest kiezen tussen Spoorloos of De Reunie dan liet ik als omroepdirecteur De Reunie vervallen....BZV gaat echt wel door. Ja, dan is het toch makkelijk kiezen... de Reunie.
Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMichelle schreef op 08 september 2013 @ 10:55:



Als ik moest kiezen tussen Spoorloos of De Reunie dan liet ik als omroepdirecteur De Reunie vervallen....



Het hangt van de cijfers af. Wat ik gelezen en gehoord heb is dat er aan de mensen opsporen over heel de wereld soms wel jaren per geval overheen gaan, dus reken maar uit hoeveel dat kost. En dan nog de ontelbare zaken waar ze achteraan gaan maar door redenen niet in de uitzending komen.



Ik zou mij kunnen voorstellen dat er voor het programma De Reunie niet zoveel werk aan is als bovenstaand programma, laat staan de kosten.



Dan zou het een afweging zijn tussen de kosten van het maken en de kijkcijfers, die heb ik niet dus misschien heb je gelijk dat ze dan zouden stoppen met De Reunie, ik zou alleen als leek eerder denken aan Spoorloos. Ik hoop dat ik fout zit want ik vind De Reunie niets aan. Spoorloos kijk ik ook meestal niet maar weet wel dat ze geweldig werk doen, afgaande op de paar afleveringen die ik gezien heb.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMichelle schreef op 08 september 2013 @ 10:24:

Niet vergeten,vanavond 20.20 uur Nederland 1



Bij Lidl hebben ze een gezinsbak popcorn in zoet en zout deze week voor 1.99 Ja zeg, even zelf maken in een paar minuten, dan heb je een hele pan voor jezelf . Dan zijn ze ook nog lekker warm. Wat zout erover mmm.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
jemig, spreekt Yvon internationaals?
Tot zo :-D
Alle reacties Link kopieren
Yay, klaar voor!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
IK zit klaar
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik schakel ook in!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Zouden de knutselwerkjes van de dames die reageren wel door de douane komen?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Hey, een boerin!
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 08 september 2013 @ 20:25:

Zouden de knutselwerkjes van de dames die reageren wel door de douane komen?Die verstop yvonne in haar tuinbroek.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Wacht ff, deze jongen is op zijn 15e vertrokken uit Grunning en zoekt nu een NL vrouw?!
Oh, Jan heeft een leuk bekkie.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind t wel een leukerd eigenlijk
Jan moet wel zijn mond houden...
Alle reacties Link kopieren
Das wel sneu van die knie
Alle reacties Link kopieren
Plofkip?! Of krijgt die nog minder ruimte. (Sorry off topic)
Alle reacties Link kopieren
Jan mag door (nou ja, ze mogen allemaal natuurlijk door, haha)
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Maar die kuikens zijn ook zielig
Alle reacties Link kopieren
Nou nee ik vind Jan toch niet heel top. Chicken wings....
Alle reacties Link kopieren
Jan heeft een leuk koppie. Prachtige omgeving ook maar ben al bezet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven