Entertainment alle pijlers

Boer Zoekt Vrouw vervolg!

22-11-2009 20:40 1140 berichten
Komt allen en spuw uw gal
Alle reacties Link kopieren
Dus ik was niet de enige die zich afvroeg wie wel / niet hadden geneukt
Volgens mij hebben ze Jos en Dycke van hun kamer af moeten sleuren, om nog wat beelden te hebben om uit te zenden
quote:Pauline65 schreef op 23 november 2009 @ 12:58:

Volgens mij hebben ze Jos en Dycke van hun kamer af moeten sleuren, om nog wat beelden te hebben om uit te zenden
quote:jasmine schreef op 23 november 2009 @ 12:48:

Wietse zei ook dat Neeltje veel te hard van stapel loopt; gelukkig dat hij dat inziet!Maar hij zei toch niet dat zijn gevoel minder was geworden? Ik dacht dat het alleen over het samenwonen ging en dat hij dat ooit wel zou willen, maar niet binnen 2 weken.
quote:boebele schreef op 23 november 2009 @ 13:08:

[...]

Maar hij zei toch niet dat zijn gevoel minder was geworden? Ik dacht dat het alleen over het samenwonen ging en dat hij dat ooit wel zou willen, maar niet binnen 2 weken.Ik heb het niet gehad over dat zijn gevoel minder geworden was, ik weet ook niet of en zo ja waar hij dat gezegd heeft. Mij was alleen opgevallen dat hij Neeltje te enthousiast vond.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:twentythree schreef op 23 november 2009 @ 12:24:

Hoezo is dat stom? Die mensen zijn jong en op vakantie....Stom is niet het goede woord, sorry. Ik bedoelde er eigenlijk mee dat het jammer is dat vooral Hanneke zich zo ging bezatten, omdat er de rest van de avond niets meer met haar viel te beginnen. Maar Peter vond het volgens mij wel grappig, dus niks aan de hand
quote:JoBC schreef op 23 november 2009 @ 13:45:

[...]

Stom is niet het goede woord, sorry. Ik bedoelde er eigenlijk mee dat het jammer is dat vooral Hanneke zich zo ging bezatten, omdat er de rest van de avond niets meer met haar viel te beginnen. Maar Peter vond het volgens mij wel grappig, dus niks aan de hand

Ach, een dronken vrouw is toch een engel in bed

Misschien heeft Peter wel de tijd van zijn leven gehad
"ik ben het, Barbabelladingdong"
kan kort zijn, eensch met zo ongeveer al t commentaar :-)

witse toonde zich voor t eerst n vet door te zeggen dat neeltje wat hard van stapel liep.

raar ok dat Neeltje zei dat ze verliefdheid iets puberaals vond he?? Neeltje begrijpt t allemaal niet helemaal of zo.
Een dronken vrouw en ook nog verliefd! Nou dat komt wel goed hoor in bed !!
je kunt ook té dronken zijn voor sex
Nou daar weet Peter wel raad mee, die is heel goed met insemineren etc..
Voor Neeltje wordt dit een verstandshuwelijk, als de relatie ooit al van de grond gaat komen....
quote:75twinkel schreef op 23 november 2009 @ 13:57:

je kunt ook té dronken zijn voor sexZe waren daar vast wel voor meerdere nachten, of was het mar 1 nachtje?
En daarbij is er ook nog een ochtend...
quote:Boefus schreef op 22 november 2009 @ 23:24:

Dycke en Jos. Dycke fluistert (ze praat nooit echt, ze fluistert steeds) te veel over kadootjes en ze is me veels te zweverig. Ik dacht eerst dat ze fluisterde omdat ze zich inhield met de andere dames erbij, maar ze blijft het doen. Het is hoe zij praat. Heul irritant! Ze maakt ook nooit haar zinnen meteen af. Ze begint met een spanningsopbouwende opening zoals; "Het voelt echt als" of "Het is ook allemaal zo..." en dan blijft het heeeeeeeeeel lang stil. Jos gaat ondertussen 2 rijen gladiolen oogsten en dan komt Dycke met de rest: ".... een kadootjes, het zijn allemaal kadootjes!" Maar dat met een fluisterstem en een getergde blik. Erg vermoeiend!
Nou inderdaad, Dycke kijkt er nooit blij bij als ze verzucht dat het allemaal zulke cadeautjes zijn en dat Jos alles is wat ze zich had gewenst.....
quote:flatscreen schreef op 23 november 2009 @ 10:03:

En nog even en Dycke heeft armbanden om tot aan d'r oksels. worden er steeds meer.
quote:Courage schreef op 23 november 2009 @ 00:37:

Zo, even terug gezocht.

Op 29 september schreef Ine:

[...]

Als reactie daarop schreef ik:

[...]

Uiteindelijk bleken Ine en ik hetzelfde te bedoelen, maar het anders te verwoorden.

Ik ben toch wel erg benieuwd, hoeveel van onze voorspelling klopt zometeen...!Ja! Courage!! Haha! Zat hier ook vanmorgen aan te denken, dat wij het er in het prille begin al over gehad hadden. Had het nog niet opgezocht. Ze is trouwens nog steeds precies hetzelfde als toen in het begin. En ze vraagt de HELE tijd bevestiging, wil weten hoe het straks verder gaat, over de kinderen onderling, over zijn hoeveelheid vrije tijd (want ze maakt zich vast zorgen dat hij weinig tijd voor haar zal hebben). Allemaal heel logisch, maar het komt op mij zo dwangmatig over. Alsof ze constant bevestiging wil dat hij haar net zo leuk vindt als zij hem. Dat zal Jos even leuk vinden, maar hem - lijkt mij - gaan vervelend. En dan krijgt ze weer het deksel op de neus.
quote:JoBC schreef op 23 november 2009 @ 12:23:

Van Jos en Dycke krijg ik :puke: neigingen! Wat een walgelijk stel zeg, zo klef! En inderdaad, Dycke met dr zwoele fluisterstem, dat gezanik over die kado'tjes.. Gatver! Ik denk ook dat Jos dit gemiep gauw zat is.

Inderdaad!! Zwoelstem, en dan zo'n zeer peinzend gezicht erbij.. Volgens mij ziet haar gedachtegang er zo uit:

Jos, dit is.. (denk denk: hij geeft mij en "mijn meiden" mooie armbandjes, rijdt in een bmw X5, neemt vast vaak gladiolen mee naar huis voor mij, hoe ziet onze toekomst eruit, mogen "de meiden" en dochters van jos wel genoeg, hebben we wel genoeg tijd voor elkaar, moet zijn interieur veranderen voordat ik bij hem intrek, wat zou mn baas zeggen als ik ontslag neem, heb ik die ene leuke BH wel meegenomen op citytrip, en wat doe ik als jos niet mee wil op kampeer vakantie) mooier dan ik ooit had durven dromen.

Zelfs kippieman (die achter zn laptop op de bank zat) zei: maakt die vrouw óóit dr zinnen binnen een normaal termijn af?

Maar eerlijk is eerlijk: ze zien er leuk en stralend uit samen!
Dames: mea culpa!

Ik heb nog even teruggekeken (getver: weer dat borsthaar van Hans) en ik had gisteren verstaan dat Wietse zei:

"Ik was eerst heel erg zeker, maar dat is een stuk minder geworden";

hij zei echter: "Ik was eerst heel erg ONzeker, maar dat is een stuk minder geworden".

Misschien was de wens de vader van de gedachte in dit geval!
Kippie
quote:Ainne schreef op 23 november 2009 @ 12:15:

Ik vind A&W trouwens wél leuk samen, heb ook niet het idee dat ze lesbisch is hoor, het is gewoon een gezellig stel samen, ook al is het ietwat onwennig met de camera's erbij. Moest inderdaad erg lachen toen hij zijn kop stootte.

Maar ze had wel even wat meer moeite mogen doen voor een leuke nachtpon, dat wel! Eens Ainne, maar wees eerlijk , zie jij ons Astrid in zoiets rondhuppelen.

Daar moet je toch wel een beetje een type voor zijn he?
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Hmmm... Dycke die zegt dat het slapen er niet zo veel van gekomen is tijdens de citytrip en het niet de eerste keer was dat ze in 1 bed sliepen...

Ach dat was ook niet zo'n grote verrassing...
Binkie, ik krijg het beeld van Astrid in de outfit van jouw foto niet meer uit mijn hoofd...
Ik heb helaas niet alles kunnen zien (dochtertje ziek, tig keer naar boven gemoeten) maar wat is die Neeltje een doos zeg. Zelfs al zou ze onzeker zijn dan zeg je dat en dwing je geen samenwonen af. Ik geloof er geen reet van dat zij graag wil samenwonen. Ik geloof niet in complottheorieen maar hier zit wat achter :-)

Peter en Hanneke; leuk stel. Enneh, Hanneke zei toch 's ochtends in bed dat er van romantiek weinig was gekomen vanwege haar brakke toestand?

Jos en Dycke heb ik dus niet volledig kunnen zien maar ik wordt moe van die idd getergde uitdrukking steeds. Ik zeg het nog maar een keer: Jos wil gewoon ongecompliceerd aan de boemel en dat kan met Dycke niet. Dat is er een die moeilijk gaat doen, haar zin wil doordrukken, verongelijkt gaat doen als Jos niet driedubbeldik 100% voor haar gaat.

Hans heb ik ook niet helemaal meegekregen maar ik proef een beetje uit jullie posts dat hij niet eerlijk of oprecht is?

Astrid en Wim; ach ja, ik zou als ik Wim was flink jeuk krijgen als er steeds gezegd zou worden dat je eruit ziet als een beer waar men graag tegenaan wil schurken.
Poep, wie heeft jou gescheten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven