Entertainment alle pijlers

Boer Zoekt Vrouw vervolg!

22-11-2009 20:40 1140 berichten
Komt allen en spuw uw gal
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam niet meer bij toen Hans en Au3 uit de zee kwamen, dat haar van Hans!!!!
quote:Boefus schreef op 22 november 2009 @ 23:24:

Jos gaat ondertussen 2 rijen gladiolen oogsten en dan komt Dycke met de rest:
quote:summerbreeze21 schreef op 22 november 2009 @ 23:50:

En ooooh... wat is Audrey suf. Zelfs als ze lacht staan haar mondhoeken omlaag!Jaaaa dat viel me ook al open, wat is ze eigenlijk miserabel zeg
Ik ga het niet allemaal herhalen wat ik vind, dat staat er allemaal bij jullie berichtjes al. (heerlijk om mee te lezen trouwens). Maar ik vond het gezicht van Wim zo aandoenlijk lief en schattig toen hij met zijn hoofd tegen het raam botste.

Zo'n lach moet die man meer op zijn gezicht toveren, heb het gevoel dat hij dat niet met Astrid laat gebeuren.

Enne, ik heb op een city trip nog nooit roomservice besteld (als het al in het hotel bestond dan), laat staan chinees gehaald. Het is toch heerlijk om door de stad te slenteren en een knus restaurantje uit te zoeken???
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Volgens mij vindt Neeltje vooral de boerderij heel aantrekkelijk. Niet Wietse.

Ze zevert maar door over samenwonen, terwijl ze nog niet verliefd is!!!!???

En Wietse lijkt wel zo'n geslagen puppy...Wel goed dat hij aangaf het rustig aan te willen doen.

Vraag me af of er al gesekst is en tussen wie. Jos En Dycke sowieso, maar de rest? Kan me er weinig bij voorstellen.
Als ik Wim zie mis ik altijd die rode puntmuts nog

Astrid is een neuroot, en ze probeert het wel "gezellig" te maken vind ik. Ze brengt voor Wim een beetje leven in de brouwerij, of het op langere termijn gaat werken weet ik niet.
Als ik Astrid zie denk ik nog altijd dat ze lesbisch is. Ik vind haar ook overdreven en teveel het voortouw nemen. Maar het lijkt wel te klikken tussen hun.

Neeltje is duidelijk niet verliefd. Die wil het perfecte plaatje, een vent met een eigen huis en eigen bedrijf.

Ik word nog steeds niet goed van Wietse als je hem hoort praten en zn stem zo zacht is en overslaat. En nog altijd die domme grijns op zn gezicht. Net n klein kind. Nee, dit gaat m niet worden.

Hans wil Audrey nu al veranderen. Dat gaat dus ook niet werken. Vind hem eigenlijk heel erg tegenvallen. Net alsof hij zich eerst heel anders heeft voorgedaan dan hij in werkelijkheid is. Audrey is wel heel suf, wel een lieve meid, maar ze vindt alles maar goed en heeft weinig te melden.

Dycke en Jos, pff. Dycke is me veel te analyserend bezig. Alles bespreken wat ze vindt en voelt. Jos vindt ik wel oprecht verliefd. Hij is duidelijk helemaal gek op haar. Van haar kant zou het me niks verbazen als de verliefdheid snel weer over is.
Nou ik denk dat Peter en Hanneke niet voor niks 3 glazen alcohol a 45% achterover hebben geknald! Dat neukt zo lekker weg
Ik vind A&W trouwens wél leuk samen, heb ook niet het idee dat ze lesbisch is hoor, het is gewoon een gezellig stel samen, ook al is het ietwat onwennig met de camera's erbij. Moest inderdaad erg lachen toen hij zijn kop stootte.

Maar ze had wel even wat meer moeite mogen doen voor een leuke nachtpon, dat wel!
quote:twentythree schreef op 23 november 2009 @ 12:12:

Nou ik denk dat Peter en Hanneke niet voor niks 3 glazen alcohol a 45% achterover hebben geknald! Dat neukt zo lekker weg En gelijk hebben ze! Ik vond het zo lief hoe hij over haar wang streek de volgende ochtend, en "meissie" zei.
quote:dufty schreef op 23 november 2009 @ 11:21:

Ik vind Jos en Dycke echt een ideaal stel. Ze is wel wat zwaar op de hand, maar het geluk spat er vanaf. Werd ook nog eens bevestigd door de plaatselijke bevolking daar, moest daar wel om lachen, want heel herkenbaar. Ze zijn ook een mooi stel, zowel qua uiterlijk als qua passie en liefde. Om na een paar weken al te roepen dat je van iemand houdt gaat misschien wel een beetje snel, maar ze zijn al wat ouder en ik denk dat alles dan sowieso wat sneller gaat...

Hans en Audrey vind ik allebei stom en passen niet echt bij elkaar. Ik vind hem zeer onaantrekkelijk, ook qua karakter. Haar vind ik een Penny-meisje, echt totaal niet met haar tijd en leeftijd meegegaan. Ook een beetje een knullig gesprek, toen Hans aangaf haar te lief te vinden. Het leek wel een sollicitatie-gesprek.

Peet en Hanneke vind ik te leuk samen. Ik heb zo om ze gelachen, die opmerkingen ook steeds. Ik hoop dat er naast hun "mattie-gevoeletje" ook nog iets van passie ontstaat, want ze zouden ideaal zijn voor elkaar.

Astrid en Wim, daar heb ik even weggezapt toen ze met haar Snoopy-pyama uit bed kwam. Ik trok het even niet hoor. Wat een mens. Maar ze zullen elkaar wel leuk vinden, al verdenk ik haar ook van een lichte voorkeur voor de vrouwenliefde.

Neeltje is niet helemaal tof vermoed ik. Ze wil heel graag een vent en ik heb het vermoeden dat ze behoorlijk teleurgesteld is in het leven. Als je een studentenleven hebt geleid in Amsterdam en dan weer terug keert naar je ouder vind ik al een beetje dubieus, maar sowieso heeft ze iets wat ik niet helemaal kan plaatsen. Ik vind haar wat desperaat ogen, alsof ze wanhopig op zoek is naar de liefde. Dat ze Wietse als een prijs ziet die ze niet kan ruilen en het zonde vindt om het weg te gooien, want dan heeft ze helemaal niks. Beetje treurig.Grappig dat jij het zo ziet Ik zie op hun eigen manier juist heel veel passie!
quote:Ainne schreef op 23 november 2009 @ 12:15:

[...]

En gelijk hebben ze! Ik vond het zo lief hoe hij over haar wang streek de volgende ochtend, en "meissie" zei. Jaaa dat vond ik ook zo lief!!
Van Jos en Dycke krijg ik :puke: neigingen! Wat een walgelijk stel zeg, zo klef! En inderdaad, Dycke met dr zwoele fluisterstem, dat gezanik over die kado'tjes.. Gatver! Ik denk ook dat Jos dit gemiep gauw zat is.

Hans en Audrey zijn gewoon erg! Hans krabbelt nu al terug en liet dat (vind ik) niet al te subtiel blijken. Audrey heeft 0,0 pit, ik vind haar eigenlijk steeds saaier worden. Ben bang dat ze het niet lang vol zullen houden. We hebben ze ook niet gezien in het voorstukje van volgende week! Alle stelletjes kwamen in beeld, behalve Hans en Audrey. Hoeft misschien niets te betekenen, maar toch..

Wim en Astrid weet ik ook niet.. Wim is leuk, maar Astrid zegt naar mijn zin iets te vaak hoe mooi het allemaal is en ze noemt 'm ook iets te vaak 'schatje'.. Blech! Ik weet niet of dit wel zo'n goeie match is, maar tot nu toe vind Wim het allemaal wel best.

Wietse en Neeltje moeten HEEEEL SNEL UIT ELKAAR!! In Wietse's geval maakt liefde stekeblind. Die trol van een Neeltje zit 'm te pushen om samen te wonen, terwijl ze nog steeds niet verliefd is. Waar is ze mee bezig?? En dan wordt ze boos als Wietse niet te hard van stapel wil lopen (die gozer heeft toch nog wel wat verstand achter die grijns zitten). Wietse, jongen, wordt wakker en dump die griet! Ook al vind ik het een kluns, hij verdient het om gelukkig te worden met een leuke meid, niet met zo'n net-studentje-af die alleen maar naar de kroeg wil en feestjes wil geven op de boerderie en verder geen flikker geeft om de persoon die daarbij hoort. Ze behandelt Wietse alsof ze 'm gratis bij een pakje boter heeft gekregen, maar er eigenlijk niet om heeft gevraagd. Ook bij die high-tea! Gaat Wietse naast haar zitten, stuurt ze 'm weer weg.. "Ik heb even ruimte nodig!" NOU JA! Of in de kroeg: "Op de kroegentocht!" Wietse: "Wat?" Neeltje: "Ehh.. Op eh, jou!" Sjonge jonge mens, hou je kop! Ik vind haar echt walgelijk, kan er niets aan doen.

Nou, het leukste stel vind ik Peter en Hanneke! Ook al zijn ze zo lomp en boers, ze passen wel leuk bij elkaar! Wel stom dat ze zich zo gaan bezatten met die kleine borreltjes, maar ze reageren toch wel leuk op elkaar. Ik denk (hoop) dat zij het toch wel lang vol zullen houden!

Is volgende week dan al de laatste aflevering?
Hoezo is dat stom? Die mensen zijn jong en op vakantie....
quote:twentythree schreef op 23 november 2009 @ 12:24:

Hoezo is dat stom? Die mensen zijn jong en op vakantie....Heerlijk juist, lang leve de lol! En hij vond het volgens mij heel vertederend, hoe ze daar met die knikknieën liep. Grote stoere man hield haar wel rechtop.

Valt 't op dat ik hun heel erg leuk samen vind?
Ik vind ze ook keileuk samen
Ik vond neeltje ronduit bitcherig de eerste avond voor dat er gezopen werd kon je duidelijk merken dat ze zich geen raad weet met wietse's verliefdheid, daarna wanneer ze gedronken heeft kan er net een kus vanaf!

En daarna zit ze wietse gewoon samenwonen af te dwingen (toen ze daar in dat gras zaten) toen kon je goed merken dat wietse ertegenin ging maar dat zende ze niet helemaal uit je kon merken dat het geknipt was, en dan zeggen ze samen nou ja paar dagen door de week bij mij en dan bij jou!

Zegt ze daarna nog heel geniepig binnensmond ik krijg toch wel voor elkaar wat IK wil.....

Je kon het echt bijna niet verstaan maar hahaha wietse herhaalde het nog maar eens hardop of hij het zelf niet kon geloven ze dat zei daarna kon je merken dat bij wietse de liefde al een beetje zakte doordat ze zo pusht!

Neeltje zoekt gewoon onderdak.
quote:Pauline65 schreef op 23 november 2009 @ 11:45:

Ben het niet helemaal met je eens Boebele, want Wietse zei gisteren dat het gevoel eerst heel sterk was, maar dat het nu duidelijk minder is. Heeft hij dat gezegd? Ik begreep eigenlijk alleen maar dat hij steeds verliefder werd.
Ja, zoiets zei hij inderdaad
Gelukkig maar, dan heeft hij in ieder geval een beetje ballen.

Vreselijk mens, die Neeltje.
Wietse zei ook dat Neeltje veel te hard van stapel loopt; gelukkig dat hij dat inziet!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ik heb dat ook gemist, wanneer zei hij dat?
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Of hij mocht niet op Neeltje klimmen die nacht, logisch dat ie dan een beetje afgekoeld is!
Als ik het me goed herinner nadat ze in het gras gezeten hadden.

Zal kijken of ik het op kan zoeken.
Ja begin te kijken bij 36:42 daar zegt hij dat Neeltje overenthousiast is en dat het hem te snel gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven