Entertainment alle pijlers

Boer Zoekt Vrouw vervolg!

22-11-2009 20:40 1140 berichten
Komt allen en spuw uw gal
Alle reacties Link kopieren
En ooooh... wat is Audrey suf. Zelfs als ze lacht staan haar mondhoeken omlaag!
inderdaad, goed van wietse dat hij voet bij stuk houdt en niet na 2 weken wil samenwonen. Van iemand die nooit een relatie heeft gehad en nu biedt iemand zich aan waar hij helemaal hoteldebotel van is, vind ik dat toch wel getuigen van enig karakter, wat neeltje duidelijk mist. wat een domme muts is dat..
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Gewist.

Gewist.

Mocht ik ooit met mijn vriendje van twee weken op city trip gaan (erg onwaarschijnlijk) dan hoop ik toch echt dat ik het wél leuk ga hebben. Die camera's maken het natuurlijk lastig allemaal, maar mèn. Ik mis Martijn en Marlies.

Dycke klinkt alsof ze zelfhulpboeken heeft gelezen ofzo. Veel. Misschien dat Marieke (toch, die als eerste van de boerderie moest?) daar wat mee kan. Hans "ik vind het belangrijk dat je jezelf blijft, maar zie je liever anders", ugh. Neeltje snap ik niet. Als het een weddenschap is dan maak je het je toch makkelijk en zég je dat je verliefd bent? Wim kijkt stukken blijer. Mooi. En Peter en Hanneke. Totaal mijn types niet (en dan vooral Peter), maar wel een leuk stel. Lekker nuchter. "Daar hou ik wel van," op z'n Hannekes.

Heeft BZV ze de opdracht gegeven alles te analyseren? Waarom moet dat allemaal zo snel? (Bij allemaal!) Wat is er mis met eerst een tijdje aftasten, het leuk hebben voordat al die serieuze gesprekken over de toekomst moeten? Iemand die mij na twee weken vroeg of ik een toekomst samen zie zou ik héél, héél raar aankijken hoor. Om vervolgens te antwoorden: "Waarschijnlijk niet, als dit je nu al zo bezig houdt."
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Ik ben gewoon vooral blij dat ik niet de enige ben die ziet dat Neeltje heul veul tanden heeft

Die cadeautjes van Dycke, die komen me ook een beetje de strot uit.

Hans vond ik best lief, maar nu vind ik hem ook een psychopaat, zoals hij naar haar zat te grijnzen op dat terrasje, heel eng.

En Astrid en Wim stralen samen, iedereen NU stoppen met zeveren, anders word ik boosssssssssssss

En nu ga ik me verstoppen
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
quote:Boefus schreef op 22 november 2009 @ 23:24:

Ze maakt ook nooit haar zinnen meteen af. Ze begint met een spanningsopbouwende opening zoals; "Het voelt echt als" of "Het is ook allemaal zo..." en dan blijft het heeeeeeeeeel lang stil. Jos gaat ondertussen 2 rijen gladiolen oogsten en dan komt Dycke met de rest: ".... een kadootjes, het zijn allemaal kadootjes!" Maar dat met een fluisterstem en een getergde blik. Erg vermoeiend!
Sorry dames, de laptop van Kitkatmeneer was niet beschikbaar

Dus we hebben lekker tegen elkaar aanhangend naar BZV zitten kijken. Ook leuk
quote:Metatron schreef op 22 november 2009 @ 22:56:

Ben ik nou de enige die denkt dat Astrid hardnekkig in de kast zit....Dat zei mijn date ook al gister Is hij niet goed. 2 x BZV kijken en alles door hebben
Vonden jullie het ook zo wreed dat bij de lunch neeltje wietse zo terug naar zn eigen plekkie bonjourde??
Idd Jannemaan, als je verliefd bent vind je dat juist fijn. Zij moest gewoon rustig eten. Nouja!

Ook met dat proosten. Ze zei eerst: Proost op de kroegentocht. Toen verstond Wietse dat niet en zij wat? Toen zei ze snel... hum.... Op jouw! Toen vulde Wietse aan Op ons!

Nou, dat is toch wel echt erg van die muts of niet dan? Ze moet gewoon weer studiefinanciering aanvragen en op kamers gaan. Kan ze zuipen wat ze wil. Vind het gewoon sneu voor Wietse!
Vond het gisteren een beetje een vreemde aflevering.

Neeltje die heel de tijd Wietse loopt te commanderen, doe dit doe dat... erg!

En de twijfels van Hans, A3 is te lief?? Hoe kan iemand te lief zijn als je verliefd bent? Vind dat zowiezo een dooddoener, zeg dan eerlijk wat je denkt!

En de chinees, need i say more....o my god!

En dan ons Peter en ons Hanneke, wat zijn ze samen toch heerlijk lomp. Maar Peet zit wel steeds aan Hanneke, denk dat dat wel een blijvertje is.

Maar in een restaurant eten moeten ze toch allemaal leren!

Sja en dan Jos en Dycke, begint het geslijmer steeds minder te geloven. Het plaatje wordt een beetje te perfect gebracht, met ik heb alles in jou gevonden etc......denk dat Jos heel goed weet wat hij tegen een vrouw moet zeggen om d'r op hol te brengen.

En nog even en Dycke heeft armbanden om tot aan d'r oksels. worden er steeds meer.

Komt nu nog 1 aflevering??
Ik vind het maar zielig voor Wietse, hij wil dich bij Neeltje zijn en zij duwt hem weg...En zij houdt van kroegen op zijn tijd, hij niet, dan gaat ze af en toe alleen zij ze als ze het niet volhield op de boerderij. Voor Neeltje is Wietse maar een Fling. Voor Wietse is Neeltje zijn toekomstige vrouw. Dit gaat op de lange duur niet werken deze relatie.

Hanneke en Peter wat een leuk en gezellig stel! Passen wel bij elkaar.

Bij Jos & Dycke moet ik kotsen, sjong jong wat een geslijm klinkt toch niet meer geloofwaardig?

Hans en Audrey, ik vind Hans steeds enger uit zijn ogen kijken. Ik denk dat hij Audrey te weinig pit vind hebben en te weinig initiatief maarja zelf is hij ook zo. En echt wat de boer niet eet lust ie niet.

Wim en Astrid tja...weet niet wat ik daarover moet zeggen. Wim is nogal een eigenheimer en Astrid vind ik meer het lesbo type.
Neeltje heeft mijn irritatie grens bereikt! Is het jullie ook al opgevallen dat ze steeds meer gaat praten (of liever zwijgen) als Wietse?

Steeds als ze dan alleen wat in de camera moet zeggen, dan wacht ze ook heel lang, kijkt dommig en dan lacht ze met haar mond met veulste veul tanden. Precies het gedrag van Wietse! Brrr!

Arme A3, zou ze echt niet doorhebben dat Hans helemaal niet zo zoet en lief is?
Toen Hans naar Audrey keek op dat terras.. dat vond ik zo naar om te zien, dat ik weggezapt heb! haha, te creepy was dat.

Peter en Hanneke vind ik echt leuk samen!

Neeltje geloof ik niet. Er klopt daar iets helemaal niet. Ze heeft tijd nodig, maar wil wel samenwonen binnen twee weken. Zielig voor Wietse.
Neeltje, Neeltje, die lijkt zich geen raad te weten met zichzelf en met haar verliefde boer. Haalt dezelfde grapjes uit als dat ze normaal in de kroeg zou doen "ga eens dansen, ga jij eens dansen" en trapt die arme wietse op z'n ziel. Arme ziel. Er is al eerder gezegd dat ze heel onzeker is, en ik vond dat gisteren overduidelijk. Het meisje (want het is nog niet echt een vrouw in mijn ogen) weet totaal niet wat ze wil. Volgens mij had ze wel gehoopt dat ze Wietse zou 'winnen' maar wat ze nu moet weet ze ook niet meer. Ja, samenwonen / settelen, want dat leken haar ouders graag van haar te willen. Ik vond het eigenlijk heel zielig voor haar gisteravond. Had tegen haar willen zeggen, ga eens ver weg van dit alles, van je ouders en familie om uit te zoeken wat jíj wilt, want dit is het duidelijk ook niet. Ook heel zielig dat ze nu overkomt als een bitch terwijl ze volgens mij oprecht Wietse geen pijn wil doen, maar ook niet weet hoe ze wat meer afstand kan nemen van de aanhankelijke / afhankelijke boer.

Wim, wat moet je in hemelsnaam met Astrid???? Hoop van harte dat de roddel over Erie waar is. Dan heb je tenminste een vrouw met pit én met een beetje wereld-wijs-heid.

Hans, jak. Poezelige Audrey is nu al op haar hartje getrapt en sluit zich nog meer af. Voorzichtig volgend wat Hans wel goed vindt of niet goed vindt.

Jos en Dijcke. Jos vind ik sowieso leuk, al is ie wat glibberig. Dijcke is een softie tot en met, maar ze lijken elkaar wel gevonden te hebben. Hij vindt haar softie kant leuk en zij zijn mooie/ slijmerige woorden.

Peter en Hanneke, wat een leuk stel! en zó op hun gemak samen! heerlijk om te zien :-)
heerlijk jullie reacties te lezen en sluit me er grotendeels bij aan!!

maar kunnen we niet via via vernemen wie er bij elkaar blijven?

of willen sommigen op dit forum dat liever niet horen???
Ik vind Jos en Dycke echt een ideaal stel. Ze is wel wat zwaar op de hand, maar het geluk spat er vanaf. Werd ook nog eens bevestigd door de plaatselijke bevolking daar, moest daar wel om lachen, want heel herkenbaar. Ze zijn ook een mooi stel, zowel qua uiterlijk als qua passie en liefde. Om na een paar weken al te roepen dat je van iemand houdt gaat misschien wel een beetje snel, maar ze zijn al wat ouder en ik denk dat alles dan sowieso wat sneller gaat...

Hans en Audrey vind ik allebei stom en passen niet echt bij elkaar. Ik vind hem zeer onaantrekkelijk, ook qua karakter. Haar vind ik een Penny-meisje, echt totaal niet met haar tijd en leeftijd meegegaan. Ook een beetje een knullig gesprek, toen Hans aangaf haar te lief te vinden. Het leek wel een sollicitatie-gesprek.

Peet en Hanneke vind ik te leuk samen. Ik heb zo om ze gelachen, die opmerkingen ook steeds. Ik hoop dat er naast hun "mattie-gevoeletje" ook nog iets van passie ontstaat, want ze zouden ideaal zijn voor elkaar.

Astrid en Wim, daar heb ik even weggezapt toen ze met haar Snoopy-pyama uit bed kwam. Ik trok het even niet hoor. Wat een mens. Maar ze zullen elkaar wel leuk vinden, al verdenk ik haar ook van een lichte voorkeur voor de vrouwenliefde.

Neeltje is niet helemaal tof vermoed ik. Ze wil heel graag een vent en ik heb het vermoeden dat ze behoorlijk teleurgesteld is in het leven. Als je een studentenleven hebt geleid in Amsterdam en dan weer terug keert naar je ouder vind ik al een beetje dubieus, maar sowieso heeft ze iets wat ik niet helemaal kan plaatsen. Ik vind haar wat desperaat ogen, alsof ze wanhopig op zoek is naar de liefde. Dat ze Wietse als een prijs ziet die ze niet kan ruilen en het zonde vindt om het weg te gooien, want dan heeft ze helemaal niks. Beetje treurig.
Wat zag ik voor de aflevering voor volgende week dat Dycke ontbrak? Ik vond het wel heel erg sneu gisteren voor Wietse, zo verliefd en dan een Neeltje die hem aan de kant schuift.
Astrid vind ik een blije eikel. Ik kan er niets anders van maken. Als die bij Wim blijft loopt ze de rest van hun leven voorop met Wim er achteraan!
Ach, it takes two hè. Wietse is ook een vent zonder ballen, dat hij zich zo onder laat sneeuwen door Neeltje. Niet dat ik haar gedrag tof vind, maar hij laat het wel gebeuren zeg maar. Dus om nou alles op Neeltje af te schuiven gaat ook een beetje ver. Hoe oud is die Wietse eigenlijk? Die is ook nooit volwassen geworden.
Ilske, er is een BZV Spoilertopic, waarin alles staat wat iedereen al weet links- of rechtsom.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Ben het niet helemaal met je eens Boebele, want Wietse zei gisteren dat het gevoel eerst heel sterk was, maar dat het nu duidelijk minder is. Ook met dat gedram van Neeltje trekt ie duidelijk een grens. Hij is dan wel stil en niet zo sociaal vaardig, ik heb toch wel sterk de indruk dat hij wel iets heeft van 'tot hier en niet verder'.

Van Neeltje begrijp ik ook helemaal niets; het lijkt wel alsof ze wanhopig bezig is om 'iets' voor Wietse te gaan voelen. Ze komt heel desperate en gekwetst over.

Peter en Hanneke: helemaal leuk! Geen kleffe types, maar open en eerlijk naar elkaar en uit alles blijkt hun gevoel en respect voor de ander.

Tja, Wim en Astrid, ze lijken het wel gezellig samen te hebben, maar meer alsof je met een goede vriend(in) een paar dagen weggaat. En inderdaad: die pyjama van Astrid!

Hans vond ik ook zo creepy kijken op dat terras: gatver! Ik snap wel wat ie bedoelt; Audrey lijkt geen mening te hebben, laat bij alles haar oren hangen naar Hans en blijft maar glimlachen. Daar zou ik ook helemaal iebelig van worden. Maar ik vind Hans ook vreemd,..... erg vreemd!

Over Jos en Dycke wil ik het niet eens meer hebben!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven