Bowling for Columbine
zaterdag 21 november 2009 om 22:59
Oud onderwerp, maar ben nu voor het eerst deze documentaire aan het kijken, op NL 2. Ik schrik van de vreemde redenatie die bepaalde mensen hebben. Een vrouw redeneert dat mensen de politie bellen omdat die een wapen hebben, dus als je zelf een wapen hebt dan haal je alleen de tussenpersoon weg. Que?!
Is nog iemand m aan het kijken?
(Ja idd, ik weet nu nog zekerder dat ik geen relatie begin met iemand die een wapen heeft )
Is nog iemand m aan het kijken?
(Ja idd, ik weet nu nog zekerder dat ik geen relatie begin met iemand die een wapen heeft )
zaterdag 21 november 2009 om 23:27
zaterdag 21 november 2009 om 23:31
zaterdag 21 november 2009 om 23:32
quote:minny schreef op 21 november 2009 @ 23:31:
Wat betreft de muziek van MM, het veroorzaakt geen onvrede en agressie, maar men heeft vaak al enige onvrede en agressie als men daar naar luistert. Het is niet mijn muziek, het spreekt me niet aan. Maar ik word agressiever van schlager muziek. mooi Minny (ik heb het met de muziek van Jan Smit, daar word ik erg agressief van)
Wat betreft de muziek van MM, het veroorzaakt geen onvrede en agressie, maar men heeft vaak al enige onvrede en agressie als men daar naar luistert. Het is niet mijn muziek, het spreekt me niet aan. Maar ik word agressiever van schlager muziek. mooi Minny (ik heb het met de muziek van Jan Smit, daar word ik erg agressief van)