Entertainment alle pijlers

Brazilie 2014

12-06-2014 21:03 3429 berichten
Is er al een topic? (Ik kan het mobiel niet vinden)

Of gaan we hier kletsen?
0-3 al (of 3-0, ik kan het niet lezen, lig al in bed zonder bril )..
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 juni 2014 @ 00:16:

Kut. Kameroen staat achter.Die gaan het niet meer redden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kroatie gewonnen, dat is leuk wakker worden. Was het een beetje een leuke wedstrijd?
Man, man, ik ben blij dat mn hart het nog doet na gisteren. Heeft volgens mij wel drie keer stil gestaan in de tweede helft.

Ben nu wel heel benieuwd naar maandag, zowel naar NL-CH als naar de wedstrijden in poule A.
quote:AnAppleADay schreef op 19 juni 2014 @ 07:51:

Man, man, ik ben blij dat mn hart het nog doet na gisteren. Heeft volgens mij wel drie keer stil gestaan in de tweede helft.

.

Was bijna een van die wedstrijden waarbij ik niet meer kan kijken ... Zitten ging al niet.

Totaal gesloopt na afloop. Niemand had zin om nog iets te eten of drinken. Australië kreeg een penalty van Sinterklaas ...

Maar wat super dat ze door zijn!!!!!

Precies wat ik dacht: beginnen met zelfde opstelling en tijdens wedstrijd veranderen.

Chili speelt ontzettend leuk en goed, en dat wordt een kluif, maar kijkt natuurlijk stukken relaxter maandag.

Leuk dat Kroatië won!

Tot nu toe en veel aantrekkelijker WK dan de vorige keer.

Iedereen fijne (werk) dag!
Zo, ik heb mezelf ook maar even een WK look aangemeten .
En wat denken jullie, wie komt er maandag in plaats van van Persie?

Depay of Huntelaar?
Ik denk Huntelaar. Depay is nog te groen. Huntelaar wordt denk ik wel vervangen door Depay in de tweede helft, bijv.

Wat denk jij?
Ik dacht eerst ook Huntelaar, maar na gister zou het me niks verbazen als Depay mee mag doen. Jouw scenario zou dus ook zeker kunnen.

Zou het wel heel lullig voor Huntelaar vinden als hij nu niet in de basis komt...
Depay ipv v. Persie (we zijn toch al door) en in de 8ste finale Huntelaar.
quote:steph schreef op 19 juni 2014 @ 10:10:

Depay ipv v. Persie (we zijn toch al door) en in de 8ste finale Huntelaar.In de 8ste niet gewoon weer van Persie?
Weet je wie ik echt weinig vind toevoegen? De Guzman, zet daar dan Kuyt neer ofzo.
Ja volgens mij worden kaarten kwijtgescholden na iedere ronde.
quote:StoraHuntur schreef op 19 juni 2014 @ 10:18:

Ja volgens mij worden kaarten kwijtgescholden na iedere ronde.

Is het sowieso niet zo dat je na 2x geel en dus 1 keer wedstrijd missen, daarna altijd weer blanco mee mag doen?

Of heb ik het dan mis?
quote:AnAppleADay schreef op 19 juni 2014 @ 10:16:

[...]

In de 8ste niet gewoon weer van Persie?

Och ja, stom van mij.

Dan eerst Hunterlaar of Depay, iig wel Huntelaar er ook in.
quote:AnAppleADay schreef op 19 juni 2014 @ 10:21:

[...]

Is het sowieso niet zo dat je na 2x geel en dus 1 keer wedstrijd missen, daarna altijd weer blanco mee mag doen?

Of heb ik het dan mis?Ja, dat klinkt wel logischer. Maar stel dat je deze ronde er maar 1 krijgt, dan neem je die niet mee toch?
Gevonden op een ander forum (fok):

- 2x geel in verschillende wedstrijden is 1 wedstrijd schorsing.

- Rode kaart door 2x Geel = 1 Wedstrijd missen.

- Een directe Rode kaart hetzelfde maar hier kan de Fifa na een horing beslissen om de schorsing te verlengen met meerdere wedstrijden.

- Kaarten worden kwijtgescholden na de kwartfinales, schorsingen die zijn opgelopen in de kwart finale of hiervoor worden wel uitgevoerd.

Het zijn dezelfde regels als in 2010, de kwijtscheldingen na de kwartfinales is ingevoerd om te voorkomen dat spelers de finale missen doordat ze in de halve finale tegen één gele kaart aanlopen.
Nee volgens mij is het allebei zo.

Het wordt inderdaad na een x aantal wedstrijden kwijt gescholden (weet niet precies na hoeveel rondes) en nadat je er 2 hebt gehad.

Als het niet zo was dat hij werd kwijtgescholden na de groepsfase dan zouden eigenlijk alle gele kaart houders gister een overtreding gemaakt moeten hebben zodat ze weer "clean" zijn. Liever volgende wedstrijd missen dan een latere.
quote:matroesjka_ schreef op 19 juni 2014 @ 06:49:

Kroatie gewonnen, dat is leuk wakker worden. Was het een beetje een leuke wedstrijd?Leuk als in leuke mannen? Neu
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Ephina schreef op 19 juni 2014 @ 09:19:

Zo, ik heb mezelf ook maar even een WK look aangemeten .Hij is super!
Dank dank .
hup Engeland
Okay, ik heb toch maar het befaamde oranje-jurkje van supertrash aangeschaft, was maar 5 euro bij de ah dus ik dacht: wat kan t schelen.
quote:Starshine schreef op 19 juni 2014 @ 17:17:

Okay, ik heb toch maar het befaamde oranje-jurkje van supertrash aangeschaft, was maar 5 euro bij de ah dus ik dacht: wat kan t schelen.Foto foto foto
Ik heb deze wedstrijd geen favoriet, maar neig naar Colombia. Daar was een keer een speler doodgeschoten na een eigen goal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven