Entertainment alle pijlers

Brazilie 2014

12-06-2014 21:03 3429 berichten
Is er al een topic? (Ik kan het mobiel niet vinden)

Of gaan we hier kletsen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 juni 2014 @ 22:24:

Hebben jullie van die grote televisies? Ik kan op 3 meter afstand van tv niet zien linksboven welke landen het zijn, wat de stand is en hoeveel minuten ze nog moeten spelen.

Was gewoon benieuwd of ik de enige ben die dat niet kan zien.Is hier duidelijk te zien.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:Star schreef op 18 juni 2014 @ 22:21:

Zoooooo chilipepers in hun reet

Ik ben fan!He buuf, zit je oranje-jurkje in de was?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Hebben jullie van die grote televisies? Ik kan op 3 meter afstand van tv niet zien linksboven welke landen het zijn, wat de stand is en hoeveel minuten ze nog moeten spelen.

Was gewoon benieuwd of ik de enige ben die dat niet kan zien.Oh ik kan dat ook niet zien hoor. Ik ben zo kippig als de neten.
Ik weiger oranjemeuk te dragen. Staat maar weinig mensen
Even een leuk plaatje tussendoor.

Was gewoon benieuwd of ik de enige ben die dat niet kan zien.Hier eentje van 94cm wat wel groot is.
quote:Star schreef op 18 juni 2014 @ 22:30:

Ik weiger oranjemeuk te dragen. Staat maar weinig mensen Jij kan het hebben
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Tragisch voor spanje dit ?
.
Nou ik denk dat we vanaf nu wel kunnen zeggen dat we door zijn. Ik denk wel dat we gaan verliezen of gelijkspelen tegen Chili.
Spanje scoort sowieso slecht. Nu nog 0 en tegen Nederland dan wel 1 doelpunt maar ja dat was dan ook een penalty.
.
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 juni 2014 @ 22:29:

[...]

Oh ik kan dat ook niet zien hoor. Ik ben zo kippig als de neten.Met jou kan ik praten
quote:isa__88 schreef op 18 juni 2014 @ 22:37:

Tragisch voor spanje dit ?Neuh, gewoon de natuurlijke loop der dingen .
quote:Pompiedoe schreef op 18 juni 2014 @ 22:37:

Nou ik denk dat we vanaf nu wel kunnen zeggen dat we door zijn. Ik denk wel dat we gaan verliezen of gelijkspelen tegen Chili.Nee ik denk NL -Chili dat het 2-1 gaat worden.
quote:Pompiedoe schreef op 18 juni 2014 @ 22:37:

Nou ik denk dat we vanaf nu wel kunnen zeggen dat we door zijn. Ik denk wel dat we gaan verliezen of gelijkspelen tegen Chili.

DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN!!!

(Sorry voor mijn geschreeuw, maar ik wilde ook eens schreeuwen op het forum en een voetbaltopic leek me dan wel een passende plek)
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 juni 2014 @ 22:40:

[...]

(Sorry voor mijn geschreeuw, maar ik wilde ook eens schreeuwen op het forum en een voetbaltopic leek me dan wel een passende plek)Doe ik al de hele avond, thuis dan. Buren zeiden al dat ze mij hoorden maar dat vonden ze prima en leuk.
Nee Buuf, echt niet. Kan ik zo in the Walking Dead als ik oranje draag
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 juni 2014 @ 22:40:

[...]

(Sorry voor mijn geschreeuw, maar ik wilde ook eens schreeuwen op het forum en een voetbaltopic leek me dan wel een passende plek)POSITIEF of NEGATIEF!!!!!!!!
Ik hoop niet dat Nld verliest, maar BMI en RVP missen we al, maar voor RVP Huntelaar, dat scheelt weer. Verschillende jongens op scherp met gele kaarten of verdwijnen die weer bij de 8e finale? Aan de andere kant zie ik Chili nu ook moe worden en Nld kwam iets fitter over. Daarbij bij Nld was het 5-1 tegen Spanje en zij hebben 'maar' 2-0. Oke ik ga mijn poule niet aanpassen en houd het op 1-0 Nld.
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 juni 2014 @ 22:39:

[...]

Nee ik denk NL -Chili dat het 2-1 gaat worden.Ik ga met je mee.
Waaaaaaaaaaaaaaaaat 6min erbij????
Die keeper is een topper!
Beetje veel extra tijd..
Ik zwaai alvast adios naar Spanje
Wat erg, zit gewoon op de bank te grinniken omdat Spanje z'n koffer weer kan inpakken!!

Kon het ook al niet hebben dat Duitsland won!

Hoezo misgunnen/wraak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven