Candy Crush Saga
zondag 10 maart 2013 om 11:18
Hoi Allemaal
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
zaterdag 20 juli 2013 om 23:03
quote:Ratteke schreef op 20 juli 2013 @ 19:59:
Gefeliciteerd allen die weer een moeilijk level hebben gehaald. Hier nog hetzelfde, 235. Ik zal m heus wel eens halen. Wil alleen wel graag weten wanneer. Begin m een beetje zat te worden.Hier ook 235. Weer zo'n teveel-jelly-te-weinig-zetten-level.
Gefeliciteerd allen die weer een moeilijk level hebben gehaald. Hier nog hetzelfde, 235. Ik zal m heus wel eens halen. Wil alleen wel graag weten wanneer. Begin m een beetje zat te worden.Hier ook 235. Weer zo'n teveel-jelly-te-weinig-zetten-level.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 21 juli 2013 om 20:18
Het is gewoon niet normaal. Je zit ten eerste met een tijdlimiet, vervolgens met chocolade die de bovenkant blokkeert dus als je geen goede kleuren hebt krijg je geen nieuwe snoepjes meer, en als je dan eens voldoende mogelijkheden hebt om streepjes te creëren eindig je met 18.500 punten in plaats van de vereiste 20.000
maandag 22 juli 2013 om 13:36
maandag 22 juli 2013 om 13:47
Ook ik zit nog steeds in 147. Heb een paar dagen niet of nauwelijks gespeeld, maar ga nu dus mijn derde week in.
"Gelukkig" zit jij er ook nog vast Ladida, ik dacht even dat ik de allerallerlaatste was
Misschien moet ik anders even serieus klagen, iedereen even handen voor z'n ogen houden ok...:
GofferdegofferkutkutkutklotezeikhoerigKUT-level. Ik ben je ZAT, hoor je?
"Gelukkig" zit jij er ook nog vast Ladida, ik dacht even dat ik de allerallerlaatste was
Misschien moet ik anders even serieus klagen, iedereen even handen voor z'n ogen houden ok...:
GofferdegofferkutkutkutklotezeikhoerigKUT-level. Ik ben je ZAT, hoor je?