Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
quote:Ratteke schreef op 20 juli 2013 @ 19:59:

Gefeliciteerd allen die weer een moeilijk level hebben gehaald. Hier nog hetzelfde, 235. Ik zal m heus wel eens halen. Wil alleen wel graag weten wanneer. Begin m een beetje zat te worden.Hier ook 235. Weer zo'n teveel-jelly-te-weinig-zetten-level.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik zie nu al op tegen dat veelgenoemde 147...
Grrr 169!!!!
Tralalalala. Zit al weer bijna een week vast in 325.

10 bestellingen naar beneden brengen mét heul veul chocola. 1 keer was ik er bijna.... Kwam twee zetten te kort.
Zo lekker om weer eens wat levels te spelen die je gewoon met een paar keer spelen haalt! Heb meteen de hele episode uitgespeeld. Vandaag even pauze (als het lukt ).
Oh, zie nu dat mijn berichtje wel erg cru achter de voorgaande berichtjes aan komt.

Sorry!

Ach, jullie tijd komt ook wel weer en het duurt vast niet lang tot ik ook weer in één of ander stinklevel vast kom te zitten.
Wees daar maar niet bang voor Rifkaa.
Wauw, zonder schelden 235 gehaald! Het kan dus ook zonder
Wat een ongelooflijk takkelevel is 159 Waarom heeft niemand me daarvoor gewaarschuwd???
Omdat we die uit ons geheugen hebben geband.
Het is gewoon niet normaal. Je zit ten eerste met een tijdlimiet, vervolgens met chocolade die de bovenkant blokkeert dus als je geen goede kleuren hebt krijg je geen nieuwe snoepjes meer, en als je dan eens voldoende mogelijkheden hebt om streepjes te creëren eindig je met 18.500 punten in plaats van de vereiste 20.000
Ik wil niet zeuren, maar ik zit nu dus vast op 149....

Had ik eindelijk het gevreesde level 147, komt de volgende drempel weer....(gelukkig is deze een stuk leuker, alleen die chocola, zouden ze moeten verbieden met dit weer.....)
Mijn moeder, zuchtend en fluisterend: "Klote chocolaatjes....."

O, een minuut later: "God wat een KUT spelletje is dit toch"
quote:Ratteke schreef op 21 juli 2013 @ 15:36:

Wauw, zonder schelden 235 gehaald! Het kan dus ook zonder Hier ook, met 22 zetten over.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
149 ook gehaald....

Nu laptop afsluiten, anders speel ik CC vannacht helemaal uit (as if)
Ik zit nog steeds vast in 147 Ik vind het niet leuk meer, ik blijf het maar proberen op pc en telefoon, maar het lukt gewoon niet
Vooral doorgaan Ladida!

Gewoon blijven spelen en dan ineens heb je een keer geluk. Vallen bommen op de goede plek en heb je mazzel met spikkelballen en andere snoepjes. En speel je hem zo ineens uit. Het kan echt!

Wat is het hier rustig trouwens. Te warm om te crushen?
Ook ik zit nog steeds in 147. Heb een paar dagen niet of nauwelijks gespeeld, maar ga nu dus mijn derde week in.

"Gelukkig" zit jij er ook nog vast Ladida, ik dacht even dat ik de allerallerlaatste was

Misschien moet ik anders even serieus klagen, iedereen even handen voor z'n ogen houden ok...:

GofferdegofferkutkutkutklotezeikhoerigKUT-level. Ik ben je ZAT, hoor je?
Ik ben nu in 165. Maar liefst vier van mijn vrienden zijn hier gestrand. Toch vind ik hem er niet heel moeilijk uitzien, en heb ik m al een paar keer biiiiiiiiiiiiiiijna gehaald. Maar ja, das nie helemaal he?
quote:NYC schreef op 20 juli 2013 @ 21:31:

Elninjoo, ik heb ook heel lang over 97 gedaan, maar vandaag in 1 avond ook 98, 99 en 100 gehaald!

Ik zit nog steeds in 97

Eén keer kwam ik boven de 100.000 punten, maar toen ontplofte er 'n bom en telde die niet.
Ik ben net begonnen en op niveau 47, vreselijk verslavend spelletje... :p
eindelijk dat misselijke level 181 gehaald
quote:Starshine schreef op 20 juli 2013 @ 23:36:

Grrr 169!!!!Zit ook alweer even vast.... het is me 2 x gelukt alle bestellingen te halen, maar dan te weinig punten
Wie of wie helpt mij level 45 op te lossen ,lijkt onmogelijk met die gelatine vier kantje in het midden !!! Help buahhhh ;(
Level 151 . Ik haaaaaaat tijdlevels

@Lis: wist je dat er tips op internet staan? Voor level 45 moet je een gestreept snoepje richten op de binnenste gelatine!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven