Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal



Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.



Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Alle reacties Link kopieren
Ha hier schelden helpt! Heb m gehaald joepie!
Let love rule!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er denk ik aan geloven. Zit nu een week in 311 en ben er zo klaar mee. Man heeft een week niet gespeeld en haalt opeens een lmoeilijk level van hem. Ik ga proberen (ja echt proberen) om 2 dagen niet te spelen. Misschien haal ik hem dan ook. Heb er zo genoeg van! Iemand nog een gouden tip? Kutlevel is het! Bah!
Ik heb 165 heel stiekem best snel gehaald. Was er zelf nog het meest verbaasd over.
Alle reacties Link kopieren
350 is k.t
Alle reacties Link kopieren
quote:JohannaE schreef op 14 augustus 2013 @ 17:13:

Ik heb 165 heel stiekem best snel gehaald. Was er zelf nog het meest verbaasd over.



Ik ook gelukkig. Zit nu in 167 (geloof ik), lekker knallevel, moet te doen zijn (famous last words...).



Welke is nou de volgende dat ik bang voor moet zijn, 181?
Alle reacties Link kopieren
Ik block het Rua-Red. Alle rotlevels die ik heb gehaald block ik

Gelukkig duurt het nog heel lang tot ik bij level 350 ben Adventure!
Alle reacties Link kopieren
Het is toch niet te geloven! Ik heb 311 een uur geleden gehaald. Ik snap er ECHT helemaal niks van, maar ben wel blij!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 191 gehaald.

Ben er gewoon emotioneel van.
Alle reacties Link kopieren
Achos
Alle reacties Link kopieren
Dankje.
Alle reacties Link kopieren
quote:adventure schreef op 14 augustus 2013 @ 17:17:

350 is k.tIk heb level 350 zeker al 300 keer gespeeld....wat een KAKlevel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuwe tablet , omdat de oude kaduuk was.

CCS app gedownload. Blijkt na de laatste update de app heel slecht te werken. De reviews staan vol met deze klachten.

Iemand hier ook problemen. Jammer, want CCS was het enige dat ik speelde op mijn tablet. Nog tips voor andere leuke spellen.

Ben best een beetje teleurgesteld nu.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Zo erg kan het nooit worden, want na 5 levens is er een verplichte pauze van minimaal een half uur of wachten op meelijdende medeverslaafde. Maar het idee is geniaal natuurlijk.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
He Lamaatje. Wat is er nu mis met de app dan? Ik heb geen nieuwe tablet, maar heb wel altijd de updates geinstalleerd. Ik heb niets gemerkt.
Alle reacties Link kopieren
Level 215 sucks. Wat een bagger level.
Alle reacties Link kopieren
Oooh Lamaatje, dat is balen!

Bij mij wordt CCS op de tablet automatisch bijgewerkt, maar ik heb ook niets gemerkt. Ook geen tips helaas.
Alle reacties Link kopieren
quote:lamaatje schreef op 15 augustus 2013 @ 13:46:

Zo erg kan het nooit worden, want na 5 levens is er een verplichte pauze van minimaal een half uur of wachten op meelijdende medeverslaafde. Maar het idee is geniaal natuurlijk.Naah, sinds ik het datumtrucje ken wacht ik niet meer op nieuwe levens hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rifkaa schreef op 15 augustus 2013 @ 14:12:

[...]





Naah, sinds ik het datumtrucje ken wacht ik niet meer op nieuwe levens hoor. Datum trucje? Vertel.
Alle reacties Link kopieren
Met dank aan Elninjoo:quote:elninjoo schreef op 09 juli 2013 @ 09:04:

[...]



Levens kun je onbeperkt krijgen door de datum van je telefoon 1 dag vooruit te zetten, dan terug naar het spelletje waar je ziet dat je weer 5 levens hebt, dan weer terug naar datum en die weer terug zetten en dan weer naar het spelletje om die 5 nieuwe levens er weer doorheen te jagen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rifkaa schreef op 15 augustus 2013 @ 14:28:

Met dank aan Elninjoo:





[...]

Heb geen mobiele telefoon
Alle reacties Link kopieren
Op laptop en tablet werkt het hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Op mijn tablet werkte CCS tot gisteren prima. Nu wil ik spelen, zegt ie dat mijn FB-sessie verlopen is en ik opnieuw verbinding met FB moet maken. En ik HEB verbinding met FB, maar als ik in CCS probeer verbinding te maken blijft ie herhalen dat mijn sessie verlopen is. Dus kan ik op mijn tablet niet verder, omdat ie niet doorkrijgt dat ik inmiddels op de laptop weer een level gehaald heb.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:Rifkaa schreef op 15 augustus 2013 @ 14:51:

Op laptop en tablet werkt het hetzelfde. Heb geen laptop en/of tablet
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 15 augustus 2013 @ 14:54:

[...]



Heb geen laptop en/of tablet

Je zult het toch ergens op spelen?

Gewoon datumtrucje toepassen, waar je ook op speelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven