Entertainment alle pijlers

Chateau Meiland

11-05-2019 17:03 2318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp er niks meer van.. is dit nou dat gezin wat x aantal jaar geleden met ik vertrek mee deed en een chateau in Frankrijk ging uitbaten..

Heel Nederland had het idee dat de echtgenoot mischien meer van de heren liefde was dan van de vrouwen.. Dit werd paar jaar later ook bevestigd bij de opvolg aflevering en nu is hij weer bij zijn vrouw en gaat het nog een keer proberen in Frankrijk???? Maar dan op SBS.

Weet niet wat vreemder is 2x t zelfde plan uitvoeren of meermaals van geaardheid veranderen.

Ohja vanaf 20 mei op SBS dus :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
12-05-2020 12:43
Wat was dat nou een raar toneelstuk gisteren met dat Corona gedoe ? Lag er wel heel dik bovenop. Met die wannabe acteur erin met dat baardje . Rare vertoning vond ik het.

Vond ik ook.
Ik heb het gisteren teruggekeken maar ben halverwege gestopt.
Geen zak aan.
Gisselle schreef:
28-04-2020 19:16
Ik heb net die oude uitzending van Ik vertrek terug gekeken (had ik nooit eerder gezien) en ik vraag me nu af of dit kasteel een andere is dan het kasteel uit Ik Vertrek? want ze hebben dat blijkbaar verkocht aan een Nederlands stel en vonden Frankrijk niet meer leuk, Martien en Erica gingen apart van elkaar wonen en hebben ze daarna weer een ander kasteel in Frankrijk gekocht?

Het valt me ook op dat die dochters op school hebben gezeten in Frankrijk maar Maxime spreekt heel beroerd frans, is dat dan maar show?.

En verder vroeg ik me net af of Erica lesbisch is? zoiets kwam er pas geleden voorbij in de tv kantine, maar ik vroeg het me net dus opeens af toen ik naar haar keek. Super leuke vrouw en Martien vind ik ook leuk.
Heel beroerd is nog zacht uitgedrukt. Maxime spreekt helemaal geen Frans.
Alle reacties Link kopieren
Moemoe64 schreef:
14-05-2020 15:03
Heel beroerd is nog zacht uitgedrukt. Maxime spreekt helemaal geen Frans.

Ze kan vast vloeiend in het Frans vloeken en schelden! :-D
Alle reacties Link kopieren
Dadelijk in de late uitzending van shownieuws een interview met Nadege.
Pindakaasjes schreef:
14-05-2020 15:47
Ze kan vast vloeiend in het Frans vloeken en schelden! :-D
Dat zijn vaak de eerste woorden die je leert van een taal ;-D
Pindakaasjes schreef:
14-05-2020 22:46
Dadelijk in de late uitzending van shownieuws een interview met Nadege.
Ik zag in de korte uitzending van Shownieuws dat er geld opgehaald moest worden om Nadege een huis te geven in Frankrijk.
Ik zou er nooit aan meegedaan hebben en ik ben blijkbaar niet de enige...
Ik heb nooit eerder gehoord dat deze actie gaande was.
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
15-05-2020 08:03
Ik zag in de korte uitzending van Shownieuws dat er geld opgehaald moest worden om Nadege een huis te geven in Frankrijk.
Ik zou er nooit aan meegedaan hebben en ik ben blijkbaar niet de enige...
Ik heb nooit eerder gehoord dat deze actie gaande was.
Begon op facebook. Echt belachelijk.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
15-05-2020 08:29
Begon op facebook. Echt belachelijk.

Daar had Nadege zelf niet om gevraagd en ze werd er ongemakkelijk van.
Ze gaf ook aan dat ze vind dat het inzamelen moet stoppen.
Ik vind de actie voor Nadege wel lief.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
15-05-2020 09:26
Ik vind de actie voor Nadege wel lief.

Nou ja, het oorspronkelijke doel om 1,1 miljoen op te halen zodat Nadege eigenaresse van het chateau kon worden vond ik wel knap idioot.
Als je dan zulk een bedrag wil inzamelen, spendeer het dan aan meerdere noodlijdende mensen of goede doelen i.p.v. een kasteel te willen doneren aan 1 vrouw.
Ik snap dat velen daar echt niet aan mee willen doen en het ze tegen de borst stuit.
Niks ten nadele van Nadege, want ik vind haar een onvervangbare kanjer.
Alle reacties Link kopieren
Kijkt niemand meer?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
25-05-2020 20:47
Kijkt niemand meer?

Ik wel, maar heb geen tv dus via sbs gemist, nog steeds heel veel plezier om er naar te kijken.

"Kijk uit, want anders gaat mama uit haar gluit"

:applause: :applause: :applause: :applause:

Weer hardop gelachen!
SweetFirefly schreef:
25-05-2020 20:47
Kijkt niemand meer?
Jawel, ik kijk met veel plezier :-)
Hoe Martien " Frans" spreekt, terwijl Nadège er niks van begrijpt; hoe Maxime telkens "PAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" roept.....zalig!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben afgehaakt na 3 afleveringen. Het heeft z’n glans gehad vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Sjiraf schreef:
02-06-2020 14:58
Ik ben afgehaakt na 3 afleveringen. Het heeft z’n glans gehad vind ik.

Vind ik ook.
Nu heeft Martien weer hartklachten ;-)
Ik vind het nog steeds zeer vermakelijk. Kheb zitten scháteren :rofl: van het lachen en dat doet me goed.
Die kleine Claire, mijn hemel, die heeft een heleboel engeltjes op haar schoudertjes denk ik. Op een gegeven moment riep Maxime, : "pas op het kind, want ze wordt misschien model", toen ze even in gevaar leek te zijn... Nou ja.

Benieuwd waar het schip strandt, als ze per dag €1000 terug moeten storten aan geannuleerde gasten.
Wat is Erica een tof hardwerkend mens en Martien een enorme pieperd!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het de laatste afleveringen wel erg dik er bovenop liggen. Het lijkt wel gescript. Maxime is zich wel heel erg bewust van de camera’s. Jammer, ik vond het altijd erg leuk. Nu is het een soort Martien/Maxime show, wie kan het hardst zeiken en zeuren.
En Erica werkt zich helemaal de tandjes in haar eentje.
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nog steeds graag, elke week, maar ik vind ze wel steeds drukker worden. Martien en Maxime hebben een heel kort lontje en overal wordt hevig over gescholden. Die hartklachten van Martien verbazen me niks.
Bergje65 schreef:
02-06-2020 22:23
Ik kijk nog steeds graag, elke week, maar ik vind ze wel steeds drukker worden. Martien en Maxime hebben een heel kort lontje en overal wordt hevig over gescholden. Die hartklachten van Martien verbazen me niks.
Als het hartklachten zijn. Het kan ook paniek zijn, mogelijk voortvloeiend uit een verrekte spier of andere klachten door lichamelijke arbeid. Los daarvan, volgens mij rookt hij ook toch? Beginnende copd kan ook een mogelijkheid zijn en zo kan ik nog een lange lijst aanvoeren.. Dr. Google is niet de beste raadgever. Beter gaat hij gewoon even langs een arts.
Flowerspowers schreef:
02-06-2020 20:42
Ik vind het de laatste afleveringen wel erg dik er bovenop liggen. Het lijkt wel gescript. Maxime is zich wel heel erg bewust van de camera’s. Jammer, ik vond het altijd erg leuk. Nu is het een soort Martien/Maxime show, wie kan het hardst zeiken en zeuren.
En Erica werkt zich helemaal de tandjes in haar eentje.
Erica is zo´n gaaf wijf! Gewoon nuchter, gas erop en realistisch. Verfrissend in een tijd waarin hysterisch en dom gedrag verheerlijkt wordt op tv.
Sophiever schreef:
03-06-2020 11:34
Erica is zo´n gaaf wijf! Gewoon nuchter, gas erop en realistisch. Verfrissend in een tijd waarin hysterisch en dom gedrag verheerlijkt wordt op tv.
Vind ik ook, eigenlijk blijkt ook dat ze totaal niet geschikt is als gastvrouw, ze leek maar wat blij met die corona-crisis en hoppa, weer een reservering (lees, vervelende lui over de vloer) minder. Ook geen enkele moeite doen om het 'hotel' corona-proof te gaan maken, want liever alle reserveringen afzeggen dan een gezin of stel toelaten ipv 5, want wie moet je kiezen? Voor een stel of gezin moet ze ook weer komen opdraven. Dus winst is nihil.

Hopelijk verdienen ze genoeg om door hun andere (winstgevende) bezigheden niet failliet te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Dat failliet gaan zal wel mee vallen. Neem aan dat ze goed betaald worden voor deze serie en andere aktiviteiten op tv.

Verder vind ik het ook ontzettend gestript , één grote show.
Alle reacties Link kopieren
Gestript?
Gescript.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
04-06-2020 18:54
Gestript?
Gescript.
Oeps :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Gisteren waren Martien en Erika (de pipoos, zei Maxime weliswaar met twee onderbrekingen (scheidingen dus) 35 jaar getrouwd. Ik denk dat ze bedoelde dat haar ouders 35 jaar geleden voor de eerste keer in het huwelijksbootje stapten.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven