cheat on me , rtl 5

vrijdag 1 maart 2013 om 18:02
Net voorstukje gezien, maar kan iemand mij uitleggen wat er leuk aan is? En zijn er werkelijk mensen die daar naar kijken?
RTL 5 komt vanaf maandag 4 maart met het nieuwe programma Cheat On Me. In het programma stellen tien tien koppels hun relatie maximaal op de proef. Niemand weet van elkaar wie in het dagelijks leven een echt stel vormt.
RTL 5 komt vanaf maandag 4 maart met het nieuwe programma Cheat On Me. In het programma stellen tien tien koppels hun relatie maximaal op de proef. Niemand weet van elkaar wie in het dagelijks leven een echt stel vormt.

maandag 8 april 2013 om 21:52
quote:flower263 schreef op 08 april 2013 @ 21:49:
Snap alleen niet dat er geen lampje gaat branden bij die mensen en dat ze maar blijven stemmen op die 2
Dat dus, dit is echt een beetje mutserig toch!
Het gaat er toch niet om wie je naar huis wilt hebben?
Als die 2 geen stel zijn gaan ze toch niet!
Kijk! Daar heb je het al! Stom gespeeld hoor!
Snap alleen niet dat er geen lampje gaat branden bij die mensen en dat ze maar blijven stemmen op die 2
Dat dus, dit is echt een beetje mutserig toch!
Het gaat er toch niet om wie je naar huis wilt hebben?
Als die 2 geen stel zijn gaan ze toch niet!
Kijk! Daar heb je het al! Stom gespeeld hoor!

maandag 8 april 2013 om 22:00
Charissa en Jamie hebben idd een grote gunfactor, zij zijn puur en laten zien dat je ook (misschien) kunt winnen zonder vals te zijn.
Ik begrijp sowieso niet dat sommige mensen zo ver gaan, als je een koppel bent ga je toch ook niet los samen, dus lijkt mij dat het juist opvalt dat je NIET bij elkaar hoort als je zo ver gaat:S
Je zet alleen maar je relatie ervoor op het spel, tenzij je dat wilt!! Ik heb het over Stephanie en José!!! Heb wel medelijden met Chantal.. als ik haar was zou ik aanpappen met Tony, naait ze niet alleen der eigen vriend (die het al eerder bij haar deed) maar ook Stephanie (wat een stom wijf is dat:S:S)
Ik begrijp sowieso niet dat sommige mensen zo ver gaan, als je een koppel bent ga je toch ook niet los samen, dus lijkt mij dat het juist opvalt dat je NIET bij elkaar hoort als je zo ver gaat:S
Je zet alleen maar je relatie ervoor op het spel, tenzij je dat wilt!! Ik heb het over Stephanie en José!!! Heb wel medelijden met Chantal.. als ik haar was zou ik aanpappen met Tony, naait ze niet alleen der eigen vriend (die het al eerder bij haar deed) maar ook Stephanie (wat een stom wijf is dat:S:S)
maandag 8 april 2013 om 22:06
jamie en charissa hebben wel de gunfactor idd, maar goh die jamie neemt het er wel van hoor.. geen wonder dat die charissa hem op de smoel wilt slaan heheheh..
Echter valt het niet op vanwege die jose en tokkie stephanie.
stephanie acteert de hele tijd..ze weet heus wel dat chantal bij jose hoort.. anders heeft jose het wel tegen tokkie gezegd.. maar ze wilt hem zo lang mogelijk in het spel houden (is een afspraak) vorige aflevering
Echter valt het niet op vanwege die jose en tokkie stephanie.
stephanie acteert de hele tijd..ze weet heus wel dat chantal bij jose hoort.. anders heeft jose het wel tegen tokkie gezegd.. maar ze wilt hem zo lang mogelijk in het spel houden (is een afspraak) vorige aflevering
maandag 8 april 2013 om 22:07
Maar zij kennen elkaar ook al jaren en hadden echt een hele mooie vriendschap samen, ik vind het stom dat je dan hieraan mee doet (terwijl je dus officieel nog geen eens een stel was dus weet niet wat zij afgesproken hadden) maar nu dus ook de hele vriendschap kwijt zijn door zo'n spel.
Hoop echt dat stephanie of jose er volgende week uitvliegen. Maar ik vrees voor roos en gertjan helaas. Ik gun het die 2 of charissa en jamie. Chantal gun ik het ook maar dat zou betekenen dat Jose ook geld wint en dat gun ik hem dan weer niet.
Hoop echt dat stephanie of jose er volgende week uitvliegen. Maar ik vrees voor roos en gertjan helaas. Ik gun het die 2 of charissa en jamie. Chantal gun ik het ook maar dat zou betekenen dat Jose ook geld wint en dat gun ik hem dan weer niet.