Entertainment alle pijlers

cheat on me , rtl 5

01-03-2013 18:02 1314 berichten
Net voorstukje gezien, maar kan iemand mij uitleggen wat er leuk aan is? En zijn er werkelijk mensen die daar naar kijken?

RTL 5 komt vanaf maandag 4 maart met het nieuwe programma Cheat On Me. In het programma stellen tien tien koppels hun relatie maximaal op de proef. Niemand weet van elkaar wie in het dagelijks leven een echt stel vormt.
doeidoei!
Alle reacties Link kopieren
Owja, haha dat is ook zo van Jamie,... idd sommige acties overtreffen waardoor ik die van Jamie was vergeten!!

Ennuh wat bedoel je Flower?? Hadden José en Chantal vriendschap? Of Stephanie en José?
OMG ik kijk net op fb van José (mijn neven kennen hem) en zie dat hij gister zijn status heeft veranderd in:............

relatie met ... (je raad het al)
ja ik zag het ook zojuist en ik ken hem niet..

blijkbaar is het openbaar en mag iedereen het weten
Nee chantal en jose vriendschap. Wel soort van friends with benefits geloof ik en zij was wel verliefd op hem. Misschien hadden ze wel afgesproken dat dit programma een goede test zou zijn voor een eventuele relatie ofzo, dat zou kunnen.

Tôt volgende week allemaal!
ohw ok..

tja toch wel sneu voor die chantal.

iig is het wel positief voor haar dat het zo gelopen is WANT wat heb je aan zo'n vent. Hij duikt meteen het bed in met de eerste de beste slettebak.

Hij heeft totaal geen smaak want die chantal is gewoon leuker, vlotter, en slimmer.
ik mocht net niet meer op het forum storing ofzo. Vond het gezellig!
Forum lag er hier ook even uit inderdaad, vervelend is dat.

Tôt volgende week yellow (als je er tenminste weer bij bent EN het forum werkt)
Stiekem blijf ik hopen dat Rose en Gertjan gaan winnen. Maar vrees van niet .

Chantal gun ik het ook echt niaar dan wint die jose ook. En nee. ;) Kunnen ze niet nu alvast als stellen wisselen (binnen het programma..) Dat chantal en Tony gewoon lekker met t geld er vandoor gaan !:)
goh ook apart als jan de vraag stelt aan de jose, ' heb je er spijt van' zegt ie, hangt er van af.. huh?

alsof zijn rendevouz het resultaat is van chantal's geflirt or what..

hij zal nooit fout zijn.

Hij heeft gewoon waarschijnlijk gezegt die ene nacht met stephanie: kijk ik ben hier met iemand maar dat is niet mijn partner en zei zegt, ja ik ook.. dan is het spel niet eerlijk gespeelt.
Het is wel duidelijk dat het een enorm nadeel is om als echt stel aan elkaar gekoppeld te worden.

Je kan nog zo je best doen om anderen te misleiden, maar je mist gewoon veel informatie.

Zo was het deze laatste aflevering voor Jose & Chantal wel weer erg makkelijk, want de mogelijke stellen voor hun waren:

Jamie & Charissa, Tony & Stephanie, Gert-Jan & Rose en Sandy & Iris

of Gert-Jan & Stephanie, Jamie & Rose, Tony & Charissa en Sandy & Iris.

dus konden ze zeker weten dat Sandy & Iris een stel zijn.

Als Sandy en Iris niet enorm dom waren geweest hadden ze kunnen weten dat de mogelijke stellen voor hun de volgende waren:

Jose & Rose, Gert-Jan & Chantal, Tony & Charissa en Jamie & Stephanie

of Jamie & Charissa, Tony & Stephanie, Gert-Jan & Rose en Jose & Chantal

of Gert-Jan & Stephanie, Jamie & Rose, Tony & Charissa en Jose & Chantal.

Voor de andere stellen waren er veel meer mogelijkheden, omdat die al aan elkaar gekoppeld waren.
Ben ik nou gek, die Gert-Jan speelt in de reclame van telfort als badmeester.

https://mobile.twitter.co ... =0&tid=319132013774905346

http://ikbengertjan.nl/
http://diamond-entertainment.nl/#

Ik weet niet of het hier al gezegd is, maar is dit nou Stephanie als model op de site van Charissa's bedrijf?
No love without lost
Ja, in dat zwarte pakje. Zeker weten.
Hun naaien elkaar. En hun allemaal naaien ons. Die mensen hebben al op een of andere manier bekentheid. Betwijfel ook eerlijk gezegt of ze allemaal echt met hun partner zijn.
kortom een nep programma.
Yep, zo nep als het maar zijn kan. Maar blijf toch maar kijken denk ik
Yep, zo nep als het maar zijn kan. Maar blijf toch maar kijken denk ik
Dubbel gepost
Het blijft wel heel onschuldig allemaal. Niemand doet iets of 'cheats'. Zou het nog spannender worden?
José gaat dit winnen denk ik.

Wat de andere kandidaten niet lijken te zien, is dat hij lang zo dom niet is als ze denken. Hij is behoorlijk intelligent vind ik.

José is ook de enige die bij de eindrondes (het foto's combineren) nog geen énkele fout gemaakt heeft!

En ook tussendoor (tijdens de interviews) heb ik hem nog nooit een fout horen maken. Alles wat hij zegt, klopt achteraf.

Heel knap. Hij wordt zwaar onderschat in dit spel.

.
Wat is die Charissa agressief trouwens.

En dan dat zware stemgeluid:

"Als je dat nog een keer flikt geef ik je een kopstoot waar iedereen bij is!"

Jeesus, als het mijn vriendin was, was ik allang gevlucht.

Die kan beter pitbulls af gaan richten.

.
.(dubbel)
daar is onze anthony wel....

http://www.youtube.com/watch?v=PwXkogK8Zj8
quote:palientje schreef op 13 april 2013 @ 10:44:

daar is onze anthony wel....

http://www.youtube.com/watch?v=PwXkogK8Zj8

Hoe heb je die gevonden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven