Entertainment alle pijlers

Codes voor gratis tijdschriften

07-08-2014 22:42 954 berichten
Ik dacht, misschien zijn er hier ook wel forummers die ik een plezier kan doen met een paar gratis tijdschriften in de app van tijdschrift.nl (Nieuwste Viva, Margriet, Libelle, Flair, etc. )

Ik vind het speuren naar de gratis codes op internet al leuk en heb deze tot nu toe gevonden. Als je zelf ook nog werkende codes tegenkomt dan hoor ik het graag. Sommigen die ik tegenkom die werken niet meer. Hieronder staan codes die het vandaag en gisteren nog deden. Veel plezier.

2014DIGIKADO2

TSDIGIGRATIS14

knowhow2014(alleen voor een know how)

gratistijdschrift(ook duurdere tijdshriften)

VOUCHERDIG2014 (niet voor de duurdere)

PAKKETEM2014 ( niet voor duurdere)Edit: werkt wel voor Linda en misschien ook wel voor andere duurdere

ABOBRIEFQ114 ( niet voor duurdere) Edit: werkt wel voor Psychologie en misschien ook wel voor andere duurdere

Zodra ik meer werkzame codes heb zet ik ze hier in de openingspost met tijd en datum neer.



8-8 12.00 uur Edit: Gevonden door Viva forummmers, dank je wel!

VOUCHERDIG22014 (ook voor duurdere)

MaxTijdschrift0514 ( ook voor duurdere)

Gratis Donald Duck: http://www.tijdschrift.nl ... /Jeugd/Donald-Duck-Pocket

8-8 12.45 Edit: MAXTIJDSCHRIFT0514 ( bij nieuwste Tina in ieder geval)

Ik ben zojuist achter iets leuks gekomen, ik heb ook een account aangemaakt voor mijn dochter en de gedownloade tijdschriften van mijn eigen account staan tussen haar tijdschriften. Dus als je met meerdere accounts op dezelfde tablet tijdschriften download staan ze er ook van de andere accounts tussen!



Heb je geen tablet? Geen probleem, met het programma Bluestacks maak je van je computer een tablet!



Ook met laptop tijdschrift.nl lezen
Alle reacties Link kopieren
Wat goed! Hartstikke bedankt.
Maak je niet druk, het is maar een anoniem forum
Alle reacties Link kopieren
Wauw, heel fijn! Dank jullie wel!!!



Zelf helaas niets in de aanbieding maar zodra ik er eentje weet, zal ik 'm zeker plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Ik heb er 12 gedownload!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat je het met de rest deelt. Bedankt, ik kon zo een Delicious krijgen, ben er erg blij mee. De andere codes deden het niet op de kookmagazins maar de nieuwste Delicious ben ik al tevreden mee.



Ik kom die codes niet zo vaak tegen maar als ik ze zie dan plaats ik ze hier.



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:verhuisd schreef op 08 augustus 2014 @ 09:52:



TSNLHTPNL0714 heb ik gebruikt voor VOGUEen nu 14 gedownload! Thanks!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Super! Dank je wel.

Ik heb er 5 gedownload!



Hmm, ik heb Margriet en More binnen ipv Margriet.

Verder wel orderbevestigingen per mail, dat ik direct kan beginnen met lezen, van de andere tijdschriften. Maar ze zijn niet zichtbaar.(nog niet?)



Is dit herkenbaar? Ben ik te ongeduldig?



Edit: ik was veel te ongeduldig, ik moest me nog even aan in de app.
Alle reacties Link kopieren
Heel erg bedankt voor de codes.



Ik heb een vraag , ik heb de codes gebruikt en tijdschriften hiermee aangekocht. Deze staan bij mijn besteloverzicht, maar er staat ook lees direct ga naar de app. Maar als ik de app aanklik kom ik telkens op tijdschrift.nl. Mijn vraag is dus hoe kan ik nu de bladen downloaden en lezen. Ik heb mijn tablet nog niet lang. Ik heb een samsung tab3
Alle reacties Link kopieren
Je moet de app openen via het menu (de liggende streepjes) op je tablet. niet via de login link op het beginscherm van tijdschrift.nl.
.
Dames, betekent dat dan dat ik er meerdere kan downloaden met zelfde codes??



Ik ben echt heel blij!!! Nederlandse tijdschriften.. Eindelijk!!!
Wat super!



MaxTijdschrift0514 doet het ook!
Alle reacties Link kopieren
Super bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:verhuisd schreef op 08 augustus 2014 @ 09:52:

Heel veel dank!! Ik heb er ook 8



TSNLHTPNL0714 heb ik gebruikt voor VOGUEAh deze doet het bij mij niet, krijg bericht `not valid`.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Bij mij deed hij het net nog. Vergeet niet de spatie weg te halen
Als je de melding krijgt dat de code niet geldig is, en je probeert het daarna met een andere code (terwijl die rode melding van die eerste code er nog staat) wordt die eerste code ook gebruikt, zonder dat je er iets aan hebt. Je moet dus eerst die melding wegklikken.



Bedankt voor alle codes! Ik heb een stuk of zeven tijdschriften op mijn tablet staan, ben nu bezig voor mijn man op zijn tablet.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg bij deze codes: NOT VALID



PAKKETEM2014 ( niet voor duurdere)Edit: werkt wel voor Linda en misschien ook wel voor andere duurdere

ABOBRIEFQ114 ( niet voor duurdere) Edit: werkt wel voor Psychologie en misschien ook wel voor andere duurdere

TSNLHTPNL0714 ( niet voor de duurdere)

2014DIGIKADO2 doet het niet???



Heb wel een aantal andere kunnen downloaden. Dank daarvoor!!
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 08 augustus 2014 @ 10:19:

Je moet de app openen via het menu (de liggende streepjes) op je tablet. niet via de login link op het beginscherm van tijdschrift.nl.



Zijn dat die streepjes waar staat nieuw tabblad en dergelijke? Daar staat niet die app. bij. pff ik klink wel erg dom maar ik begrijp het nog niet.

In ieder geval bedankt voor je antwoord
Rosetrea, je moet wel eerst de tijdschrift.nl-app downloaden via de Play store (of het equivalent daarvan als je een iPad hebt).
Alle reacties Link kopieren
Super!! Thanks. Snap alleen niet hoe sommigen er 14 hebben kunnen ophalen. Elke code werkt toch maar 1x?
Vind dit echt helemaal super!
Alle reacties Link kopieren
Capibara: als ik op de app. druk kom ik elke keer uit op tijdschrift.nl.

De app heb ik gedownload, dat staat er tenminste. Ik pluis nog even door. Ik zal wel iets verkeerd hebben gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer het ook voor mijn man, maar daar zijn de meeste tijdschriften "duur" dus de meeste codes werken niet.

Maar dan krijgt hij een paar Donald Ducks extra hahaha
MaxTijdschrift0514 doet het bij mij niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:AmyFarahFowler schreef op 08 augustus 2014 @ 10:24:

Wat super!



MaxTijdschrift0514 doet het ook!alleen de goedkopere tijdschriften, maar hij werkt wel!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:linda4371 schreef op 08 augustus 2014 @ 10:51:

Super!! Thanks. Snap alleen niet hoe sommigen er 14 hebben kunnen ophalen. Elke code werkt toch maar 1x?Ik heb een 2e account aangemaakt op naam van mijn man
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:*Ginger* schreef op 08 augustus 2014 @ 10:54:

MaxTijdschrift0514 doet het bij mij niet...Wilde de cosmopolitan doen maar dat werkte niet. De flair werkt wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven