Entertainment alle pijlers

Dancing With The Stars 2019

07-09-2019 21:04 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe versie bij rtl4. Wie kijkt?
ik ben wel fan van Gijs Staverman maar ik vrees dat hij het niet lang gaat redden.
En natuurlijk Barry Stevens!!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Kippenvel hoor !

En de punten wooow :woa:
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
ja, dik verdiend die punten!!!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, tranen in mijn ogen. Wat een prachtmens is Bibian toch.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Alle reacties Link kopieren
Ik schakel net pas in, Tijl Beckand is echt tenenkrommend... ik vind het geen leuk presentatieduo, jammer. En wat is Bibian toch een geweldig mens, zo sterk, daar heb ik echt bewondering voor. Mooi gedanst ook!
Het was overduidelijk dat de "grap" van Tijl totaal verkeerd viel bij Anouk.
Alle reacties Link kopieren
Wat een langdradig programma hebben ze ervan gemaakt. Veel te veel geklets tussendoor. Eerst een aankondiging. Dan een filmpje van de repetities (waarom moet de eerste ontmoeting met de profdanser zo uitgebreid in beeld?). Weer een aankondiging. Daarna eindelijk de dans. Dan een praatje tijdens het uithijgen. Vervolgens komen álle juryleden aan het woord. Dan mag Tijl ook wat zeggen ...etc etc.

Ik ben na een uur gezapt om naar Dit was het Nieuws te kijken, en toen ik terugzapte was het nog steeds aan de gang. Hoe hebben jullie dat volgehouden zeg!
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
tja, die dansjes zijn natuurlijk niet lang genoeg voor een avondvullend programma. dus dan maar opvullen met geklets. ik denk dat die filmpjes volgende week wel korter zijn of weggelaten worden.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Van mij hoeft het geen avondvullend programma te zijn. Een uur of anderhalf uur is lang zat.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Vond Bibian en Barry aandoenlijk, voor de rest een soort van gemaakte vrolijkheid en overdreven “wat vinden we elkaar leuk en lief” gehalte. Bovendien duurde het te lang met veel te veel geklets en een Chantal die ik niet herkende, zowel niet qua doen en laten als qua uiterlijk.
Ik haak af.
Alle reacties Link kopieren
Ik trek Irene heel slecht of eigenlijk die hele jury...waarom nou met 3 en strooien...echt jammer want decor en dansen/choreografie is echt leuk
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
08-09-2019 10:07
Vond Bibian en Barry aandoenlijk, voor de rest een soort van gemaakte vrolijkheid en overdreven “wat vinden we elkaar leuk en lief” gehalte. Bovendien duurde het te lang met veel te veel geklets en een Chantal die ik niet herkende, zowel niet qua doen en laten als qua uiterlijk.
Ik haak af.
Hiermee ben ik het helemaal eens. Behalve Bibian, vond ik iedereen zo klef met elkaar.
Constant om de nek hangen en knuffelen. Verschrikkelijk.
En het dansen was behalve Tooske gewoon slecht.
Ik geef het nog een kans en dan haak ik ook af.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toch wel weer benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit klaar! Vorige uitzending moest ik even schakelen, ik ben het Amerikaanse spektakel gewend ( waar Louis trouwens zelf ook geregeld aan bod is gekomen de laatste seizoenen als profdanser!), maar ik denk niet dat dat echt bij Nederland past.

Wel heel benieuwd naar vanavond.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het niet zien, maar ben wel erg nieuwsgierig dus hoor het graag 😃
Alle reacties Link kopieren
ik kijk ook weer!!! shit, Berrie gemist.....
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de muziek een beetje ouwbollig..
Met de week zullen de dansen mooier, leuker worden.

Maar echt, die muziek..

Ben ik trouwens vergeten, maar volgens mij werkten ze vorige week en ook deze week niet met thema’s toch? Ik zie ook allerlei verschillende dansen voorbij komen deze week.

Ik blijf het knap vinden, alle pijn en moeite die je in zo’n dans moet stoppen als niet-danser.
Alle reacties Link kopieren
die Euvgenia zit er zo opgedoft bij, en dan die Irene ernaast in haar nachthemd met slaaphaar....
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ziet er inderdaad niet uit zeg.. En ik blijf Irene een rare keuze vinden als jurylid..
Alle reacties Link kopieren
mijn dochter kijkt mee, en ze roept ineens; Rutger en Claudia! Die ken ik!
Ik heb nog steeds geen idee wie dat is.... ik word oud :rofl:
Don't cry, buy a bag and move on.
Bibian is een hartstikke tof mens met doorzettingsvermogen, ik vind het alleen niet te vergelijken, dansen met rolstoel in tegenstelling tot dansen op je benen. Met deze punten is het voor de rest vwb de jury een niet te winnen strijd. Punten zo hoog uit medelijden is jammer
anoniem_22906 wijzigde dit bericht op 14-09-2019 22:24
0.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, dat gevoel heb ik ook een beetje.
Het is gewoon geen samba.
Neemt niet weg dat het heel knap is en ik haar vreselijk bewonder. Een eerlijke strijd is het nu niet.

In meerdere seizoenen van DWTS USA deden mensen mee die een handicap hadden, maar wel een volledige dans konden uitvoeren. Ook zij waren publiekslievelingen, maar dansen konden ze zeker. Amy Purdey was echt fantastisch en net zoals Bibian een paralympische medaillewinnaar snowboarden
Eens met Marjorette en Chantilly.

Volgens mij had Tooske, met haar openrugjurk, een flinke schuurplek. Die maakte natuurlijk een flinke schuiver over de vloer.
marjorette schreef:
14-09-2019 21:43
Bibian is een hartstikke tof mens met doorzettingsvermogen, ik vind het alleen niet te vergelijken, dansen met rolstoel in tegenstelling tot dansen op je benen. Met deze punten is het voor de rest vwb de jury een niet te winnen strijd. Punten zo hoog uit medelijden is jammer

Volgens mij kun je het prima vergelijken. Je kunt o.a. kijken naar techniek en ook het gevoel dat de dansers overbrengen. Wat ik jammer vind is dat er bij Bibian zoveel aandacht is voor haar achtergrond. Dat doen ze bij de rest toch ook niet. Ze heeft in de vorige afleveringen gezegd dat ze graag beoordeeld wil worden op haar techniek. Ze wordt naar mijn idee (ook) beoordeeld op haar achtergrond en karakter, het wordt ook de hele tijd benoemd. Ze wordt dus anders behandeld dan de rest. En volgens mij is dat precies wat ze niet wilde.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar ook dat heeft 2 kanten.. zij benoemt het zelf ook in het voorstukje bij de keuze van het nummer ode aan het leven, daardoor richt ze ook wel weer de aandacht op juist de ziekte en achtergrond..

Ik weet natuurlijk niet in hoeverre ze hief een eigen keuze in heeft..
nerdopviva schreef:
15-09-2019 16:30
Volgens mij kun je het prima vergelijken. Je kunt o.a. kijken naar techniek en ook het gevoel dat de dansers overbrengen.
Maar het manoeuvreren met een rolstoel, hetgeen ze supergoed doet!, is toch anders dan het technische benen- en eventueel heupenwerk dat per dansstijl verschilt?
Gevoel en enthousiasme brengt ze inderdaad over. :thumbsup:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven