Entertainment alle pijlers

Dancing With The Stars 2019

07-09-2019 21:04 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe versie bij rtl4. Wie kijkt?
ik ben wel fan van Gijs Staverman maar ik vrees dat hij het niet lang gaat redden.
En natuurlijk Barry Stevens!!
Don't cry, buy a bag and move on.
Chloe2020 schreef:
15-09-2019 16:55
Ja maar ook dat heeft 2 kanten.. zij benoemt het zelf ook in het voorstukje bij de keuze van het nummer ode aan het leven, daardoor richt ze ook wel weer de aandacht op juist de ziekte en achtergrond..

Ik weet natuurlijk niet in hoeverre ze hief een eigen keuze in heeft..
Vind ik ook ambivalent.
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er niemand meer?

Ik heb gisteren gekeken omdat ik het heerlijk vind om naar dansen te kijken.
Ik heb vroeger zelf veel gedanst.

Ik heb genoten van de dansparen en bewonder iedereen die probeert het zo goed mogelijk te doen.

Twee storende figuren zijn voor mij Chantal en Irene.
Chantal laat de jury niet uitpraten en wil TE graag grapjes maken. Maakt het juist niet leuk. Jammer.

En Irene vind ik gewoon niet in de jury passen.
Ze kletst maar wat raak en voegt niets toe aan het programma.
Alle reacties Link kopieren
ik moet nog terugkijken, ik denk dat iedereen lekker ergens op het terras zat gisterenavond
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb half/half gekeken...vind hetdansen idd leuk maar erger me kapot aan Chantal, Tijle en Irene . Jammer want het dansen is zo leuk en de decors/aankleding super gedaan
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is dan is de volgende uitzending een half uur korter. Volgens RTL boulevard hebben ze geluisterd naar de kijkers die vonden dat er teveel gekletst werd.
Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
volgens mij lezen ze hier mee want ik vond Irene erg zwaar opgemaakt gisteren
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Zo ik ben nu aan het terugkijken. Ik vind de opening echt top!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, Tooske eruit.
Klopt echt van geen kanten, dit.
Chapeau voor hoe ze het oppakte.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ja dat zag niemand aankomen. Er zitten toch wel deelnemers tussen die ik er al eerder uit had verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Dit slaat inderdaad nergens op.
De jury beoordeelt haar als beste. Hoe tellen die punten van het publiek dan mee??

Ik vind het zo ongeloofwaardig.
En ja andere deelnemers waren minder.

Ik kijk niet meer.
Alle reacties Link kopieren
marjorette schreef:
14-09-2019 21:43
Bibian is een hartstikke tof mens met doorzettingsvermogen, ik vind het alleen niet te vergelijken, dansen met rolstoel in tegenstelling tot dansen op je benen. Met deze punten is het voor de rest vwb de jury een niet te winnen strijd. Punten zo hoog uit medelijden is jammer
Eens.

Ik vind het echt zo zwaar onterecht dat Tooske er gisteren uit moest en dat alleen omdat kijkers niet genoeg gebeld hebben. Tooske en haar danspartner deden het geweldig. Misschien wel het beste van allemaal. Jammer, nu kan ik dit dansprogramma niet meer serieus nemen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Chantal en Tijl geen leuke presentators.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Pfff ik hou er van om naar het dansen te kijken, maar irriteer me aan Chantal die vooral leuk/bijdehand wil zijn. Duidelijk gewend om zelf in de spotlights te staan en alle aandacht te krijgen. Geen leuke presentatrice.

En idd Tooske er uit, die als een van de weinige echt goed danst. Bijzonder dat publieksstem zwaarder weegt dan jury oordeel, wat is dat dan nog waard ?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Marcus en Samantha ook goed. Vond het wel een beetje vies dat Samantha ná het dansen aan een glas dronk dat op tafel bij Tijl stond, en dat ze daarna dat zelfde glas aan Marcus gaf zodat hij daar ook aan kon drinken. Toen zag ik dat de tafel vol stond met halfvolle glazen. Had Marcus dan niet een eigen glas gemogen? En waren het schone glazen of restjes?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Het vertrek van Tooske verbaast me vooral omdat het qua puntentelling bijna onmogelijk is onderaan te eindigen als je bovenaan het klassement begint. Maar kennelijk werkt de telling anders dan ik dacht. Verder vind ik het wel begrijpelijk. Het is natuurlijk niet alleen een danswedstrijd, het gaat ook om entertainment en populariteit. Tooske is zelf bijna een soort professional, ze heeft aan jazzballet gedaan en speelde in musicals. Daardoor heeft ze veel minder gunfactor dan de andere deelnemers en krijgt ze minder stemmen. Verder vond ik zelf haar dansprestatie wat tegenvallen. De liften aan het eind van haar Weense Wals waren absoluut verbluffend (al landde ze wat onhandig aan het eind), maar bij de danspassen van de Weense Wals zelf leek ze een paar keer niet goed mee te kunnen komen. Niettemin heeft ze ons een paar prachtige dansmomenten bezorgd, hulde daarvoor.

Wat mij betreft is Samantha de grote verrassing. Die leert de techniek verrassend snel en verbazend goed. Het ziet er echt goed uit zoals ze danst! Zij zou in mijn ogen dus een terecht winnaar zijn.

Vooraf had ik de meeste kans gegeven aan Anouk. Een sportvrouw met een fantastische conditie, doorzettingsvermogen, winnaarsmentaliteit en een lichaam dat eruit ziet alsof het gemaakt is om te dansen. Daarom vond ik haar eerste dansen wat tegenvallen, maar ze komt er wel echt in en wordt elke week duidelijk beter. Maar wat ik zag bij de Twistathon was echt fenomenaal, daar danste ze echt. Ze ging los en wat zag dat er goed uit en wat deed ze het ook goed samen met haar partner, die voelen elkaar echt aan. Dat was misschien wel de beste dans die ik dit hele seizoen heb gezien. Misschien was het ook beter omdat het minder een choreografie was en ze gewoon lekker kon dansen. Als ze de komende twee weken zo kan dansen, dan kan het niet anders dan dat zij wint.
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
Wat een goeie post, Satchel, leuk om te lezen.
Dans je zelf ook?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Dank, Lotte. Ja, ik dans zelf ook en volg ook andere dansprogramma's. Ik krijg er gewoon niet genoeg van :)
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
Dat is te merken aan je commentaar.
Leuk hoor.
Het lijkt me heerlijk om goed te kunnen dansen.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
De dansmarathon van Anouk en haar partner was leuk om te zien inderdaad. In die dansmarathon vond ik Tooske en haar partner juist niet prettig om te zien. Tooske's jurk en kapsel raakten meer de vloer dan haar schoenen deden. Dat was net iets te veel zwabber zwabber over de vloer.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
15-10-2019 09:15
De dansmarathon van Anouk en haar partner was leuk om te zien inderdaad. In die dansmarathon vond ik Tooske en haar partner juist niet prettig om te zien. Tooske's jurk en kapsel raakten meer de vloer dan haar schoenen deden. Dat was net iets te veel zwabber zwabber over de vloer.
Ja, dat vond ik ook, maar je moet daar wel bij bedenken dat ze echt net die Weense Wals had gedanst. En als je wel eens een Weense Wals hebt gedanst, weet je dat je dan echt kapot bent. Het lijkt me niet meevallen om meteen daarna te moeten verkleden en direct door te gaan met een Twist. Wat dat betreft was Tooske eigenlijk kansloos. Net als Bibi, overigens, de Twist lijkt me een hele opgave in een rolstoel.
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
Satchel schreef:
15-10-2019 09:27
Ja, dat vond ik ook, maar je moet daar wel bij bedenken dat ze echt net die Weense Wals had gedanst. En als je wel eens een Weense Wals hebt gedanst, weet je dat je dan echt kapot bent. Het lijkt me niet meevallen om meteen daarna te moeten verkleden en direct door te gaan met een Twist. Wat dat betreft was Tooske eigenlijk kansloos. Net als Bibi, overigens, de Twist lijkt me een hele opgave in een rolstoel.

Dat klopt ook. Tooske had geen tijd om bij te komen, dat was niet correct, maar dat gezwaai over de vloer, opstaan, neer, opstaan zwabber zwabber, lijkt me wel vermoeiender.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Nederland is gek geworden! Blijkbaar houden we liever een rolstoel erin, want = zielig en een oude knar want oudjes zijn 'in dan Tooske die inderdaad héél lang geleden jazz ballet heeft gedaan en een blauwe maandag in musicals heeft gespeeld en echt ontzettend GOED is. Ik heb met stomme verbazing zitten kijken. Irriteer me toch al elke week aan dat geslijm voor Bibian Mentel. Ja, ze heeft kanker en dat is kut met een grote K. Maar is toch echt gezopen om haar week na week in die rolstoel door te laten gaan, sorry hoor, wat een commercieel geneuzel is dit programma geworden.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap die puntentelling ook niet. Wel terecht dat Keizer afgevallen is. Al had ik het gevoel dat hij de jury een beetje tegen zich had en dat dat ervoor zorgde dat hij steeds minder gemotiveerd was. Talent heeft hij wel.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Alle reacties Link kopieren
Zorroo schreef:
21-10-2019 10:25
Ik snap die puntentelling ook niet. Wel terecht dat Keizer afgevallen is. Al had ik het gevoel dat hij de jury een beetje tegen zich had en dat dat ervoor zorgde dat hij steeds minder gemotiveerd was. Talent heeft hij wel.

Waarom denk je dat hij de jury tegen zich had?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Dit gevoel kreeg ik aan de hand van wat ze telkens zeiden. Hij gaf zich niet genoeg, t was wel goed maar voldeed niet. Steeds dezelfde vage kritiek waar hij niet veel mee kon, volgens mij. In elk geval was er geen klik.

Leuk dat Samantha gewonnen heeft. :)
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven