Entertainment alle pijlers

Dankzij Duncan Eurovision Songfestival Nederland 2020!

19-05-2019 11:02 2322 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder in onze feeststemming

en kletsen over de organisatie!


Afbeelding

Afbeelding
maleficent wijzigde dit bericht op 04-02-2020 13:40
49.14% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Star3 schreef:
19-05-2020 18:46
Ja ze presenteert zo slecht dat niemand naar haar video's kijkt en dat ze niet op haar 26-ste een geschatte 6 miljoen dollar waard is.
Youtube kun je toch niet vergelijken met presenteren op tv?

Zo’n Famke Louise schijnt ook te scoren op youtube, maar die zou ik ook niet inhuren hoor.
pejeka schreef:
19-05-2020 21:25
Absoluut niet. Lijkt me vreselijk, te moeten "mogen" opdraven als excuushomo (of, als het daarom gaat, als excuuskleurling, of excuustrans, of wat dan ook), niet gekozen vanwege bewezen kwaliteiten, maar puur om een mooi plaatje voor de bühne te kunnen presenteren.
Hier zeg ik nogmaals: jij hebt geen idee. Nikkie was meteen wereldberoemd, en niet eerst een lullige BNer. Dat ze transseksueel is is onlangs bekend geworden omdat ze gechanteerd werd.

Edsilia is een prachtige verschijning (mooi, leuk en een aanstekelijke vrolijkheid)en vond het 10 keer leuker naar haar te kijken dan die overgewaardeerde Chantal. Maar als je tegen mij zegt dat je 65+ bent dan neem ik alles terug en heb ik niks gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er geen andere presentatices of presentatoren met talenknobbel te vinden? Misschien iets voor:
Astrid Joosten
Aart hoe-heet-hij-ook-alweer van Wie is de Mol
Jan Kooijman
Anita Witzier

Wie heeft ideeen?
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
19-05-2020 21:49
Zijn er geen andere presentatices of presentatoren met talenknobbel te vinden? Misschien iets voor:
Astrid Joosten
Aart hoe-heet-hij-ook-alweer van Wie is de Mol Rooijakkers
Jan Kooijman
Anita Witzier

Wie heeft ideeen?
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
19-05-2020 21:15
Hij kon het toevallig allebei goed. Al vond ik zijn presentatietalent groter dan zijn vocale prestaties. Een bijzonder goede zangstem had hij niet echt. Maar dat is persoonlijk.
Maar het was dus niet echt een goed voorbeeld om je punt mee te onderbouwen dat men vroeger óf het een óf het ander deed.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
19-05-2020 21:52
Maar het was dus niet echt een goed voorbeeld om je punt mee te onderbouwen dat men vroeger óf het een óf het ander deed.
Eigenlijk wel. Want ondanks een paar rolletjes in een musical, was Jos Brink nooit een zanger. Hij heeft nooit platen met eigen liedjes uitgebracht e.d. Hij was toch vooral presentator en dat was ook de rol waarin hij werkelijk tot bloei kwam.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
André van Duin is wel een zanger en acteur en comedian en presentator. Of zingt die, laat me raden, ook niet verdienstelijk genoeg?
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
19-05-2020 21:29
Toch heeft het er wel alle schijn van dat die rel de reden is dat ze gevraagd is.

Enige andere reden kan ik ook niet bedenken.
Welnee, ze is gevraagd omdat in elke poll en elk onderzoek dat de NPO liet verrichten onder willekeurige Nederlanders met de vraag wie het ESF moest presenteren, Chantal Janzen en NikkieTutorials het vaakst genoemd werden. En omdat Nikkie de Jager wereldwijd in de top 10 van bekendste beauty influencers op nummer 5 staat en al 5 jaar in de top 100 van bekendste youtubers wereldwijd staat.

Chantal Janzen, Jan Smit en Edsilia zouden een moord doen voor net zoveel volgers en abonnees als zij.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ted de Braak was ook een presentator die zong. En Willem Ruis.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ron Brandsteder (dokter Bernhard, wie kent hem nog?)
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
19-05-2020 21:57
Eigenlijk wel. Want ondanks een paar rolletjes in een musical, was Jos Brink nooit een zanger. Hij heeft nooit platen met eigen liedjes uitgebracht e.d. Hij was toch vooral presentator en dat was ook de rol waarin hij werkelijk tot bloei kwam.
Dat is absoluut niet waar. Jos Brink is bekend geworden in het theater, heeft ook de toneelschool gedaan en was in de eerste plaats acteur, o.a. in commercials en musicals. Hij werd op televisie ook niet bekend als presentator, maar brak door als panellid van Babbelonie. Pas veel later werd hij presentator, maar toen was hij al jaren en jaren bekend als theateracteur, voornamelijk in musicals.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
19-05-2020 22:01
Welnee, ze is gevraagd omdat in elke poll en elk onderzoek dat de NPO liet verrichten onder willekeurige Nederlanders met de vraag wie het ESF moest presenteren, Chantal Janzen en NikkieTutorials het vaakst genoemd werden. En omdat Nikkie de Jager wereldwijd in de top 10 van bekendste beauty influencers op nummer 5 staat en al 5 jaar in de top 100 van bekendste youtubers wereldwijd staat.

Chantal Janzen, Jan Smit en Edsilia zouden een moord doen voor net zoveel volgers en abonnees als zij.
Wat is dat ook voor een raar gedoe? Als daar Barbie en ma Tokkie uit waren gerold hadden we dat duo gekregen?
fashionvictim schreef:
19-05-2020 22:05
Dat is absoluut niet waar. Jos Brink is bekend geworden in het theater, heeft ook de toneelschool gedaan en was in de eerste plaats acteur, o.a. in commercials en musicals. Hij werd op televisie ook niet bekend als presentator, maar brak door als panellid van Babbelonie. Pas veel later werd hij presentator, maar toen was hij al jaren en jaren bekend als theateracteur, voornamelijk in musicals.
Babbelonie. Dat is lang geleden.

Vond hem wel een uitstekende presentator trouwens.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
19-05-2020 22:07
Babbelonie. Dat is lang geleden.

Vond hem wel een uitstekende presentator trouwens.
Ik was zelf vooral fan van hem als schrijver. Hij kon zeer ontroerend schrijven.

Hij was ook predikant, trouwens.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ohh mensen, mensen, hebben jullie EUROVISION fans al de nieuwe film op Netflix gezien???
Hier is de trailer: https://youtu.be/7q6Co-nd0lM

Ik heb m net gezien en hoewel ik niet meteen overtuigd was. ABBA zingt in het Engels tijdens de wedstrijd, neeee dat was pas na de overwinning, maar het zij de makers vergeven!! Ik heb nog nooit een film gezien met zulke geniale cameo’s (niet op IMDB kijken, ivm spoilers).
Maar voor mij maakte deze film het gemis van het daadwerkelijke songfestival iets minder. Ik heb meerdere keren heerlijk gelachen en stiekem is ie nog spannend ook... Zal Fire Saga winnen? Of blijven ze de kneusjes van het festival?
Voor degenen die ooit Downton Abbey keken, er zit ook nog een geniale rol van Dan Stevens (Matthew in DA) in.

Echt kijken!! Dit is beter dan de alternatieve show van mei, hoewel die ook best ok was.
DS1971 schreef:
19-05-2020 22:07
Babbelonie. Dat is lang geleden.

Vond hem wel een uitstekende presentator trouwens.
De legendarische "Bedankt majestiet" voor Juliana.
IK geloof dat hij badend in het zweet de grap maakte over jurk.

https://www.youtube.com/watch?v=B9LSnE9ER4g

Maar ik zag recent meneer zingt voor Nederland
Hij had het speciale programma wel gekeken.
Ik vond het interview niet zo sterk. Ze hadden hem beter kunnen laten zingen.
Is meer een geval "Goede wijn hoeft geen krans, die verkoopt zichzelf"
Wat in het vat zit. Dat bederft niet.


Iemand nog een link voor onze deelnemer van 2020?
Het speciale programma i.p.v. ESF. Was dat met al die artiesten?

Dan heb ik het ook gezien. Waterloo van ABBA die knalt er nog steeds uit.
Is echt een wereldnummer!
DS1971 schreef:
19-05-2020 22:05
Wat is dat ook voor een raar gedoe? Als daar Barbie en ma Tokkie uit waren gerold hadden we dat duo gekregen?
Nouuuuuu, zo veel moet de amusementssector niet bezuinigen.
Ik geloof niet dat het buitenland dan een equivalent bekend in het buitenland te zien zou krijgen.
Maar als grap? Mogen ze voor mij wel.

Veel fans is wel een reclame en interesse verkoopt beter.

Jan Smit, Chantal Janzen en nog meer .
Die hebben hun sporen verdient in het buitenland. Internationale bekendheid. Dat is doorslaggevend.
Jan Smit mag op bijna ieder festival optreden. Heeft een enorme hit gescoord die in Nederland niet veel deed, geloof ik.

Maar Edsilia was de derde.
Ja, ik heb het dus wel gezien.
Ze hadden ook ieder land een korte compilatie kunnen laten maken.
Kan daarvan een serie op Net fkix.

Die film is interessant!
Alle reacties Link kopieren
Die film is inderdaad briljant. Ik heb zo hard gelachen. Alle cliché’s worden uit de kast getrokken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
De film is inderdaad goed! De teksten van die liedjes klopten helemaal; ik heb enorm gelachen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Oeps: Wat in het vat zit. Dat bederft niet.
bederft moet zijn verzuurt.
Zure wijn verkoopt niet. Beaujolais die te lang heeft gestaan. Die smaakt niet.
Is een jonge wijn die binnen een jaar gedronken moet worden.

Maar dat vat. Dat rijpt en wordt steeds beter. Heeft het rust.
Ja, volgend jaar mag Duncan jeangu weer.

Ik geloof wel in hem. Voor het eerst gezien in THE PASSION.
Als ik het me goed herinner. Was een van de nummers van Judas.
Dat zijn van die nummers waar je mee kan scoren en opvallen.

Ik geloof dat dit nummer was? https://www.youtube.com/watch?v=VM3HybJWpYQ
Jeangu Macrooy - Eurovision Songcontest 2020 (The Netherlands)
Ik vind het nummer wel erg lijken op dat van Duncan...
Wel mooi. Dat wel.

ooo, ja het staat er onder.
Deze is het wel: https://www.youtube.com/watch?v=EiuiH0nh1Ls
Jeangu Macrooy - Eurovision Songcontest 2020 (The Netherlands)

Dit is het optreden van Jeangu in The Passion van 2018.
https://www.youtube.com/watch?v=R9hlxo4IuSM
Daardoor is zijn zangkwaliteit in mijn hoofd blijven hangen.
Gek... Jezus kan ik me niet meer herinneren uit deze van 2018.

Ik geloof in het komende optreden van 2021.
Met Jeangu Macrooy.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 30-06-2020 23:21
0.58% gewijzigd
Is die film ook nog op een andere manier te bekijken?
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
30-06-2020 06:03
Die film is inderdaad briljant. Ik heb zo hard gelachen. Alle cliché’s worden uit de kast getrokken.

Echt hè? Je kunt er zo je bingokaar op loslaten😂
Alle reacties Link kopieren
Pumps_italiaans schreef:
30-06-2020 14:37
Is die film ook nog op een andere manier te bekijken?
Alleen via Netflix, maar als je m echt wil zien. Volgens mij kun je een maand gratis kijken als je wil.
Alle reacties Link kopieren
Bonnieux schreef:
29-06-2020 23:35

Voor degenen die ooit Downton Abbey keken, er zit ook nog een geniale rol van Dan Stevens (Matthew in DA) in.
Ik herkende hem helemaal niet :rofl:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
01-07-2020 09:07
Ik herkende hem helemaal niet :rofl:

Hij is idd behoorlijk onherkenbaar met z’n opgeföhnde haar en fake-tan, maar het is m echt haha!

Toont wel aan dat ie een behoorlijk veelzijdig acteur is 😉

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven