Entertainment alle pijlers

Dankzij Duncan Eurovision Songfestival Nederland 2020!

19-05-2019 11:02 2322 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder in onze feeststemming

en kletsen over de organisatie!


Afbeelding

Afbeelding
maleficent wijzigde dit bericht op 04-02-2020 13:40
49.14% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Straks gebeurt het ook in de NL delegatie. Dat zou best gek zijn. Maar ja, corona gooit nou eenmaal roet in het eten.
Ik vind het liedje van Jeangu erg mooi. Het is in elk geval oprechte muziek. Je kunt beter op je snuit gaan met een mooi liedje dan met iets lelijks of met een gimmick.
Alle reacties Link kopieren
Kijk nu naar opening van Eurovisie en mijn hemel wat is Koos van Plateringen een slechte interviewer en zijn Engels is dramatisch.
Alle reacties Link kopieren
Nu 4 delegaties met een coronabesmetting... gaat lekker...
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
16-05-2021 22:56
Nu 4 delegaties met een coronabesmetting... gaat lekker...
Die andere twee zijn alleen uit voorzorg in quarantaine toch?
Alle reacties Link kopieren
De delegaties van Roemenië en Malta gingen inderdaad uit voorzorg in quarantaine, omdat ze in hetzelfde hotel zitten als IJsland en Polen.
Alle reacties Link kopieren
cappi schreef:
16-05-2021 19:59
Kijk nu naar opening van Eurovisie en mijn hemel wat is Koos van Plateringen een slechte interviewer en zijn Engels is dramatisch.
Ik zag het ook, vreselijk hahaha. Ik denk dat ze beter Hila en Samya hadden kunnen kiezen hiervoor, ik vind hen echt leuk!
Hoop dat er niets vervelends aan de hand is, dit doet hij niet zomaar...

Paul de Leeuw trekt zich opeens terug als presentator songfestivaltalkshow

Paul de Leeuw is deze week toch niet te zien als presentator van de dagelijkse talkshow Open Up Daily vanuit het Eurovision Village. Hij wordt vervangen door Sofie van den Enk, maakte de organisatie zondagavond bekend. Waarom De Leeuw zich heeft teruggetrokken is niet duidelijk.

"We vinden het jammer, maar hebben er uiteraard alle respect voor dat Paul deze beslissing heeft genomen", laat de organisatie weten. "Het besluit is in goed overleg tot stand gekomen. We kijken uit naar de samenwerking met Sofie van den Enk en wensen haar ongelofelijk veel plezier en succes met de Open Up Daily, waar zij naast interessante gasten, fantastische artiesten gaat ontvangen zoals Johnny Logan en OG3NE."

Zondagmiddag werden de gasten die de komende dagen aanschuiven in Open Up Daily bekendgemaakt. Naast Logan en OG3NE komen ook onder anderen Sergey Lazarev, die Rusland in 2016 en 2019 vertegenwoordigde op het Eurovisie Songfestival, en de Noorse inzending van 2019 KEiiNO langs.

De eerste uitzending van maandag staat in het teken van inclusiviteit en sluit aan bij het thema Open Up van de 65e editie van het Eurovisie Songfestival, dat deze week plaatsvindt in Rotterdam.



https://www.nu.nl/songfestival/6133724/ ... kshow.html
Alle reacties Link kopieren
Gek verhaal... dat van Paul....

Ik ben zo benieuwd hoe Chantal, Edsilia, Nikkie en Jan het gaan doen.
Zit vaak met kromme tenen naar de presentatoren te kijken, hoop dat zij het beter doen!
Alle reacties Link kopieren
Van Jan verwacht ik weinig. Ik krijg normaal van zijn commentaar al kromme tenen. Hij beweerde o.a. dat vrouwen niet laag kunnen zingen. Heeft zeker nog nooit een contra alt gehoord...
Alle reacties Link kopieren
Chantal en Nikkie heb ik wel vertrouwen in. Chantal heeft sowieso ervaring met evenementen presenteren en Nikkie is zo'n grote persoonlijkheid dat het sowieso wel goed komt. Edsilia lijkt me ook heel leuk maar ik weet niet hoe zij het doet als presentator, dus dat is nog even afwachten. Jan verwacht ik ook weinig van, maar misschien verrast hij. Wel leuk dat hij ook in sommige andere landen redelijk bekend is.
Alle reacties Link kopieren
Chantal vind ik een top presentatrice, dus van haar heb ik goede verwachtingen. Edsilia en vooral Nikkie vind ik echt super leuke persoonlijkheden, dus dat komt zeker wel goed denk ik. Vind dat Nikkie de looklab-interviews met de artiesten ook super leuk doet! Van Jan heb ik inderdaad minder verwachtingen, als commentator heb ik hem altijd best irritant gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Ik lijk normaal gesproken via Belgische zender omdat ik me zo irriteer aan Jan... denk wel dat Sander hey in zijn plaats leuk gaat doen.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
17-05-2021 15:11
Ik lijk normaal gesproken via Belgische zender omdat ik me zo irriteer aan Jan... denk wel dat Sander hey in zijn plaats leuk gaat doen.
Oh goed dat je het zegt, dan switch ik naar een andere zender om te volgen. Sander vind ik bloedirritant.
Chantal Janzen was vorig jaar echt bagger, ik hoop dat dat geëvalueerd is. Edsilia's Engels is niet zo goed, maar ze heeft een oprecht aardige uitstraling die het internationaal echt veel beter doet dan Janzens vileine grapjes ten koste van anderen. Jan Smit wist zich ook beleefd te gedragen. Saai misschien, maar dat liever dan gemeen.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
17-05-2021 15:11
Ik lijk normaal gesproken via Belgische zender omdat ik me zo irriteer aan Jan... denk wel dat Sander hey in zijn plaats leuk gaat doen.
Als Peter van de Veire dit jaar hier - België - weer de commentaar gaat doen hol ik net naar Nederland :-D.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Male, moeten we niet een nieuw topic vanavond?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
18-05-2021 09:02
Male, moeten we niet een nieuw topic vanavond?
Ik wilde het net vragen. Het zou zonde zijn als we halverwege een nieuwe moeten maken omdat deze vol is.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
18-05-2021 09:02
Male, moeten we niet een nieuw topic vanavond?
Ja open maar hoor! Hoef je toch niet aan mij te vragen :D
Stressed is just desserts spelled backwards
Chantal heb ik niet hoog zitten. Altijd dezelfde maniertjes, zichzelf een beetje dommig voordoen of iets met zelfspot en t volgende moment weer heel empathisch ergens op reageren. Ik vind t bij haar altijd een beetje de nieuwe kleren van de keizer. En dan die rare schuine lok voor haar hoofd... Jammer dat zij erbij is.

Nikkie Jan en Edsilia vind ik leuke mensen.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
18-05-2021 18:44
Ja open maar hoor! Hoef je toch niet aan mij te vragen :D
Nee, is jouw topic! :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb er al eentje geopend. Straks is het zover en is er nog geen topic😁

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven