Entertainment alle pijlers

Dankzij Duncan Eurovision Songfestival Nederland 2020!

19-05-2019 11:02 2322 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder in onze feeststemming

en kletsen over de organisatie!


Afbeelding

Afbeelding
maleficent wijzigde dit bericht op 04-02-2020 13:40
49.14% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Sylvie Meis, die spreekt prima Engels en Duits. Hoe haar Frans is weet ik niet. Sylvie heeft in Duitsland toch ook grote shows gepresenteerd en ze heeft de glamuitstraling die nodig is voor dit showprogramma. En dan samen met Beau.
Lijkt mij een prima combi.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Edsilia mag van mij nog een keer en dan een man erbij die ook beleefd is en vriendelijk.
SweetFirefly schreef:
18-05-2020 19:32
Sylvie Meis, die spreekt prima Engels en Duits. Hoe haar Frans is weet ik niet. Sylvie heeft in Duitsland toch ook grote shows gepresenteerd en ze heeft de glamuitstraling die nodig is voor dit showprogramma. En dan samen met Beau.
Lijkt mij een prima combi.
Oh, alsjeblieft niet. Dat lachje van haar, dan krimp ik helemaal ineen. Liever Edsilia met.. maakt mij niet uit. Gewoon echte mensen!

Vond het commentaar op Edsilia in de media zo raar, dat zij zich niet helemaal kom beheersen, maar Chantal wel.. heel vreemd. Nee, zij is gewoon echt, en leuk, en een lief mens die niet uit de hoogte doet.
SweetFirefly schreef:
18-05-2020 19:32
Sylvie Meis, die spreekt prima Engels en Duits. Hoe haar Frans is weet ik niet. Sylvie heeft in Duitsland toch ook grote shows gepresenteerd en ze heeft de glamuitstraling die nodig is voor dit showprogramma. En dan samen met Beau.
Lijkt mij een prima combi.
Laat Sylvie lekker in Duitsland.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
18-05-2020 19:08
Inderdaad één van de laatste der Mohikanen. Mies Bouwman kon haar mannetje wat dat betreft ook staan, en nog wat langer geleden Willy Dobbe of zelfs Jos Brink. Dat waren ras-presentatoren. Je moest hen niet vragen om een populair liedje te zingen, want dat was hun metier niet.

Omgekeerd schijnt men nu te denken dat mensen die wél een leuk liedje kunnen zingen op de bühne, daardoor ook geweldige presentatoren zijn. Maar men heeft blijkbaar niet door dat zanger zijn en presentator zijn twee totaal verschillende vakgebieden zijn die ieder hun eigen kunde, vaardigheden en kennis vereisen. Iemand die aardig kan zingen, is niet per definitie ook een goede presentator.
Post van het jaar! Alleen al omdat je Willy Dobbe noemt.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Maloochem schreef:
18-05-2020 23:14

Vond het commentaar op Edsilia in de media zo raar, dat zij zich niet helemaal kom beheersen, maar Chantal wel.. heel vreemd. Nee, zij is gewoon echt, en leuk, en een lief mens die niet uit de hoogte doet.
Ik zag hen beiden voor het eerst presenteren. Edsilia was druk maar wel spontaan. Ze zou wel iets minder mogen roepen. Maar van Chantal had ik meer verwacht. Haar Engels was helemaal niet zo goed als op voorhand gezegd werd en haar stem was veel te hoog...

Jammer dat Eva niet wil.

En Nikkie had normaalgezien een belangrijke rol in de green room. Dit plan B had voor mij niet gehoeven...
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
MrsNiceGuy schreef:
19-05-2020 15:46
Ik zag hen beiden voor het eerst presenteren. Edsilia was druk maar wel spontaan. Ze zou wel iets minder mogen roepen. Maar van Chantal had ik meer verwacht. Haar Engels was helemaal niet zo goed als op voorhand gezegd werd en haar stem was veel te hoog...

Jammer dat Eva niet wil.

En Nikkie had normaalgezien een belangrijke rol in de green room. Dit plan B had voor mij niet gehoeven...
Zal vast wel weer een domme vraag zijn, maar welke unieke talenten op gebied van internationale presentatie heeft die Nikkie (behalve dan dat hij/zij een bekende transgender van YouTube is)?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
19-05-2020 18:12
Zal vast wel weer een domme vraag zijn, maar welke unieke talenten op gebied van internationale presentatie heeft die Nikkie (behalve dan dat hij/zij een bekende transgender van YouTube is)?

Dat is dus niet waar ze bekend door is geworden, door transgender te zijn :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
19-05-2020 18:23
Dat is dus niet waar ze bekend door is geworden, door transgender te zijn :facepalm:
Oh sorry. Dan zijn haar unieke talenten mij ontgaan.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
19-05-2020 18:12
Zal vast wel weer een domme vraag zijn, maar welke unieke talenten op gebied van internationale presentatie heeft die Nikkie (behalve dan dat hij/zij een bekende transgender van YouTube is)?
Nikkie is internationaal bekend door haar talent in visagie. Dat jij daar niet geïnteresseerd in bent, en alleen heel dom veroordelend doet, doet niets af aan het feit dat zij positief wereldbekend is door haar prestaties.
pejeka schreef:
19-05-2020 18:26
Oh sorry. Dan zijn haar unieke talenten mij ontgaan.
Dat blijkt uit je posts ja dat een en ander je ontgaan is.
yajes schreef:
19-05-2020 18:29
Nikkie is internationaal bekend door haar talent in visagie. Dat jij daar niet geïnteresseerd in bent, en alleen heel dom veroordelend doet, doet niets af aan het feit dat zij positief wereldbekend is door haar prestaties.
Nou inderdaad. Ik wil daar nog even aan toevoegen dat ze onder andere voor Marc Jacobs werkt. Toch wel redelijk uniek dacht ik zo. Ze zit daarnaast al sinds 2012 op YT en pas sinds januari dit jaar is bekend dat ze transgender is. Jammer dat mensen dan denken dat ze daarvan bekend is.
Alle reacties Link kopieren
Sinds wanneer is een visagist een talentvolle presentator? Dat je leuk met make-up kunt omgaan, maakt je toch geen presentator? Of zien we dan binnenkort alle visagistes opeens programma's presenteren?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
19-05-2020 18:40
Sinds wanneer is een visagist een talentvolle presentator? Dat je leuk met make-up kunt omgaan, maakt je toch geen presentator? Of zien we dan binnenkort alle visagistes opeens programma's presenteren?

Ja ze presenteert zo slecht dat niemand naar haar video's kijkt en dat ze niet op haar 26-ste een geschatte 6 miljoen dollar waard is.
Sinds wanneer is een willekeurige forummer een autoriteit als het om presentatietalent inschatten gaat?

Ja, dat is ook een vraag die je jezelf kunt stellen.

Ik vind Nikkie leuk en ze is wereldberoemd. Dat schaadt niet bij een internationale productie.
pejeka schreef:
19-05-2020 18:40
Sinds wanneer is een visagist een talentvolle presentator? Dat je leuk met make-up kunt omgaan, maakt je toch geen presentator? Of zien we dan binnenkort alle visagistes opeens programma's presenteren?
Zij is al presentator, en dat doet zij heel goed gezien haar vele volgers wereldwijd.
Alle reacties Link kopieren
yajes schreef:
19-05-2020 19:01
Zij is al presentator, en dat doet zij heel goed gezien haar vele volgers wereldwijd.
Mensen krijgen tegenwoordig al talloze volgers omdat hun kat zo leuk scheel kan kijken op YouTube...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
19-05-2020 19:40
Mensen krijgen tegenwoordig al talloze volgers omdat hun kat zo leuk scheel kan kijken op YouTube...
Als je zo spreekt over Nikkie, dan heb je echt geen idee.

Nikkie heeft veel meer presentatietalent dan de trio bij elkaar. Die trio deed oorspronkelijk iets anders en rolde zo het presenteren in. Wat Nikkie doet is content bedenken, regisseren, presenteren + uitvoeren en editten. Nikkie is niet zomaar een visagiste.
Alle reacties Link kopieren
Maloochem schreef:
19-05-2020 19:47
Als je zo spreekt over Nikkie, dan heb je echt geen idee.

Nikkie heeft veel meer presentatietalent dan de trio bij elkaar. Die trio deed oorspronkelijk iets anders en rolde zo het presenteren in. Wat Nikkie doet is content bedenken, regisseren, presenteren + uitvoeren en editten. Nikkie is niet zomaar een visagiste.
DIE trio?

Ik wil me best laten overtuigen van de vreselijk gigantische talenten van Nikkie.

Mijn perceptie was dat dit presentatieteam voornamelijk héél politiek correct was samengesteld: een vrouw, een man, een kleurling en een transgender. Waarbij vooral op die diversiteit was gelet en minder op presentatietalent.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Is het nou bevredigend om hier hele avonden te lopen mopperen en zeiksnorren?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
18-05-2020 19:10
Jos Brink zong juist toch best veel?
Ik moest ook al wat grinniken om het "je moest hen niet vragen een liedje te zingen". Zeker gemist dat Jos Brink in de eerste plaats musicalacteur was en pas daarna presentator.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
19-05-2020 20:08
Ik moest ook al wat grinniken om het "je moest hen niet vragen een liedje te zingen". Zeker gemist dat Jos Brink in de eerste plaats musicalacteur was en pas daarna presentator.
Hij kon het toevallig allebei goed. Al vond ik zijn presentatietalent groter dan zijn vocale prestaties. Een bijzonder goede zangstem had hij niet echt. Maar dat is persoonlijk.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
19-05-2020 19:55
DIE trio?

Ik wil me best laten overtuigen van de vreselijk gigantische talenten van Nikkie.

Mijn perceptie was dat dit presentatieteam voornamelijk héél politiek correct was samengesteld: een vrouw, een man, een kleurling en een transgender. Waarbij vooral op die diversiteit was gelet en minder op presentatietalent.
Er mist nog een homoseksueel. Zit dat je dwars soms?
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
19-05-2020 21:18
Er mist nog een homoseksueel. Zit dat je dwars soms?
Absoluut niet. Lijkt me vreselijk, te moeten "mogen" opdraven als excuushomo (of, als het daarom gaat, als excuuskleurling, of excuustrans, of wat dan ook), niet gekozen vanwege bewezen kwaliteiten, maar puur om een mooi plaatje voor de bühne te kunnen presenteren.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Star3 schreef:
19-05-2020 18:23
Dat is dus niet waar ze bekend door is geworden, door transgender te zijn :facepalm:
Toch heeft het er wel alle schijn van dat die rel de reden is dat ze gevraagd is.

Enige andere reden kan ik ook niet bedenken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven