Entertainment alle pijlers

Dankzij Duncan Eurovision Songfestival Nederland 2020!

19-05-2019 11:02 2322 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder in onze feeststemming

en kletsen over de organisatie!


Afbeelding

Afbeelding
maleficent wijzigde dit bericht op 04-02-2020 13:40
49.14% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
09-03-2021 23:23
Hoe vaker ik het nummer hoor, hoe beter ik het vind.
Dit heb ik ook :-)
Dat had ik trouwens ook met The Common Linnets en Duncan, dus dat is goed nieuws :proud:

Ik hoop wel dat hij het live beter neerzet dan vorige week bij de presentatie.
Alle reacties Link kopieren
Daar hebben we natuurlijk helemaal niets aan dat het steeds beter in het gehoor ligt naarmate we het nummer vaker horen..ik had dat ook maar de rest van Europa hoort het maar 1 keer hè :nope:
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren
Ik*ben*ik schreef:
10-03-2021 18:52
Daar hebben we natuurlijk helemaal niets aan dat het steeds beter in het gehoor ligt naarmate we het nummer vaker horen..ik had dat ook maar de rest van Europa hoort het maar 1 keer hè :nope:
Welnee. Ik heb ook al meer nummers gehoord. Er zijn mensen die dit op de voet volgen hè.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
10-03-2021 20:55
Welnee. Ik heb ook al meer nummers gehoord. Er zijn mensen die dit op de voet volgen hè.
Ja, ik ken mensen die alle nummers volop in de analyse gooien in de aanloop naar het songfestival. Ik denk dat daar ook de meeste stemmers bij zitten.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
11-03-2021 09:51
Ja, ik ken mensen die alle nummers volop in de analyse gooien in de aanloop naar het songfestival. Ik denk dat daar ook de meeste stemmers bij zitten.
Dit denk ik ook.
Als je ook de comments op YouTube leest dan is er een hele grote groep in Europa die er al weken van tevoren mee bezig is en alle liedjes al uit hun hoofd kennen als het zover is. Die groep zal oververtegenwoordigd zijn in de stemmers.

Zelfs ikzelf luister de liedjes van de finale vaak allemaal al een keertje van tevoren.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
06-03-2021 12:53
Hij heeft ondertussen gewoon zijn Nederlanderschap verkregen, dus hij is gewoon Nederlander net als jij en ik.
Oh.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Ik luister de meeste liedjes ook al weken van tevoren. Is ook zoveel leuker als je ze dan tijdens de finales live ziet.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Owh oké..daar zit wat in.

Wij vinden het hier juist leuk met gezin op de bank alles live voor het eerst horen tijdens de tv uitzendingen en commentaar leveren.
Vaak als je een nummer vaker hebt gehoord ben je niet zo kritisch meer.
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nummer van Frankrijk, Barbara Pravi Voila geweldig. Van mij mag zij winnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de nieuwe deelnemer voor Nederland geen geweldige zangstem hebben, niet echt een vocaal talent.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
kaatjekeuvel21 schreef:
14-03-2021 23:25
Ik vind het nummer van Frankrijk, Barbara Pravi Voila geweldig. Van mij mag zij winnen.
Prachtig!
...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nummer van Litouwen geweldig. Vorig jaar dacht ik echt dat ze zouden gaan winnen. Dat nummer stond vrij hoog bij de bookmakers ook.
Maar het nummer van dit jaar is ook leuk.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is Zwitserland het winnende lied.
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
20-03-2021 10:13
Ik vind het nummer van Litouwen geweldig. Vorig jaar dacht ik echt dat ze zouden gaan winnen. Dat nummer stond vrij hoog bij de bookmakers ook.
Maar het nummer van dit jaar is ook leuk.
Ik vind m ook lekker fout! Maar Frankrijk is de winnares volgens mij. Prachtig lied
Alle reacties Link kopieren
Waar ik echt van zou genieten, is weer een songfestival zoals het eigenlijk was, een orkest, een artiest die vocaal wat te brengen heeft, een mooi gala, en de oude manier van stemmen terug.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
20-03-2021 09:05
Ik vind de nieuwe deelnemer voor Nederland geen geweldige zangstem hebben, niet echt een vocaal talent.
Lijkt me een verstandige keus dan, want je wil die dure poppenkast niet 2 keer achter elkaar moeten organiseren. Waardeloos liedje trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo jammer dat Duncan die mooie krullen heeft laten wegknippen. Hij is nu best vaak in het nieuws omdat Arcade nu doorbreekt in de VS, en hij heeft een heel kort kapsel nu.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind het helemaal niks. Dat platte.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Afbeelding


echt zonde!
Stressed is just desserts spelled backwards
Afschuwelijk. Maar ja het zal wel mode zijn
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
10-04-2021 12:42
Ik vind het zo jammer dat Duncan die mooie krullen heeft laten wegknippen. Hij is nu best vaak in het nieuws omdat Arcade nu doorbreekt in de VS, en hij heeft een heel kort kapsel nu.
Jaaaaa zo mee eens!! Ik vind z’n oude coupe ook mooier😍
Alle reacties Link kopieren
Davina hintte op deelname volgend jaar las ik ergens
Alle reacties Link kopieren
O ja wat jammer!
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Even uppen. Ik volg via de insta accounts van Chantal, Jan, Edsilia en Nikki de voorbereidingen. Vind t wel heel leuk om te volgen. Wat een circus om te organiseren, helemaal nu in coronatijd.
Ik zit morgen weer klaar om kaarten te scoren :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven