Entertainment alle pijlers

Dating in the dark

02-08-2010 19:31 71 berichten
Op RTL 5 worden sinds enige tijd afleveringen uitgezonden van Dating in the dark (maandagavond 21.30 uur). Dit is de Engelse variant, er heeft ook een Nederlandse variant bestaan.

In dit programma daten 3 heren met 3 dames en dat alles in het donker. Eerst een groepsdate en daarna mag men het andere geslacht uitnodigen voor een date. Na een date of 2 laten de dames en heren een tekening maken van hun date, zoals zij inschatten dat deze eruit zien. Men krijgt 1 op 1 hun dates in het licht te zien waarna zowel de dame als de heer beslist of hij/zij samen of alleen verder wil.

Wie kent dit programma? Zou je er aan meedoen, waarom wel/niet?
Alle reacties Link kopieren
Meedoen? Volgens mij was de Nederlandse versie niet zo'n succes dat er nog een vervolg komt.
Niet echt natuurlijk, maar zou het je wat lijken?
Wel eens gezien. Maar zou er niet aan mee doen. Ik wil helemaal niet op tv, ook niet in een ander programma.
En dan kijk je de hele tijd naar een zwart beeld en hoor je een meisje dingen vragen aan een jongen en andersom? Is dat niet meer iets voor de radio?
Ik vond de Nederlandse versie wel leuker als de Engelse versie, vind het allemaal zo overdreven nu.

Ik vind het concept trouwens wel leuk; lijkt me wel spannend om te doen en zou wel eens willen weten hoe ik zou reageren en hoe belangrijk uiterlijk nog voor me is. Maar op tv...neuh.

Wat me wel steeds opvalt (was ook bij de Nederlandse versie trouwens) dat mensen wel heel snel nee zeggen en het geen kans geven. Het moet of helemaal ja zijn en anders niet. Je gaat niet meteen trouwen!
@Vl43inder, je ziet de donkere gebeurtenissen in infrarood dus je kunt alles heel goed zien
Het zijn ook vooral de vrouwen die 'z'n bril lelijk vinden' of 'verkeerde kleur sokken' waardoor ze niet door willen! Ook als er een hele goeie klik was.
quote:Dyaa schreef op 02 augustus 2010 @ 19:35:

Niet echt natuurlijk, maar zou het je wat lijken?Ik vind het een leuk programma om naar te kijken. Als ik vrijgezel zou zijn dan zou ik het misschien wel spannend hebben gevonden.
Vind het ook raar dat uiterlijk toch zo belangrijk is.

Ik bedoel het klikt oke je had een neger verwacht maar het is een kaaskop dan snap ik dat je ff moet schakelen. Maar daarna kun je toch gewoon gezellig afspreken.

Al zou het maar een potentiele vriendschap zijn dat is toch ook hartstikke mooi.
Ja precies, dat is net wat ik bedoelde, emaille en zeepsop.
Ik zit al te kijken!
Ik kijk ook,maar tis niks voor mij.
En nu zijn het de mannen die uberkritisch zijn! Die lindsey is hartstikke mooi en dat andere donkerblonde meisje is ook leuk. Mannen...
Ja inderdaad! Maar volgens mij hebben zij een plaatje in hun hoofd waar het perfecte meisje aan moet voldoen. Ik vond Lyndsay en die jongen leuk samen, maar das ook wel een hele knappe vent

Wel een enorme domper als hij haar alleen achter laat door haar huid, misschien is dat normaliter wel een stuk minder.

En dat donkerharige meisje, naam met een M...nouja anyway, hij zal haar wel te dik vinden terwijl ik het een leuke meid vind die straalt.

Jason zal wel afhaken ivm het geloof van Christee
Ahww..Lyndsay en Doug lijken zo happy, leuk stel!

De rest wordt niks volgens mij
O ik had Lyndsey gemist, ik mis altijd de uitkomst van 1 stel op de een of andere manier, door de reclame. Maar die gingen dus voor elkaar? Leuk!
Ik vond de vrouwen ook veel realistischer overkomen dan de mannen.

gezeur over dat wat zwaardere meisje, Doug die zei dat hij het nog niet wist want ze had geen perfecte huid...

Die ene jongen (vond ik absoluut niet knap) die kon ik wel snappen, geloof is gewoon belangrijk. En ze had het er vaak over.
Ik zit weer klaar!
emaille.

Ik ook!
The time is now
Ik ga ook gauw naar de woonkamer om te kijken :P ben weer benieuwd.
witch
The time is now
Ik zou voor de laatste gaan, blaaskaken die andere twee.
The time is now
Wat een kindvrouwtje die tweede. In haar gezicht lijkt ze 16.
The time is now
hallo allemaal

hij denk echt dat hij zijn toekomstige partner hier gaat ontmoeten, auww auww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven