Entertainment alle pijlers

De 4-ling

30-08-2012 21:17 48 berichten
Daar kwam net reclame voor langs.....een reallifesoap over het dagelijks leven van een eeneiige vierling. Ik vraag me af: is dat nou boeiend.

(klopt, dit topic is niet nuttig of ter zake doende)
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of het boeiend is, maar Nederlanders zijn dol op real life tv... De rest van de wereld trouwens ook

Waar ik wel nieuwsgierig naar ben ; hebben ze wel eens iets voor elkaar gedaan? Zoals een toets maken uit naam van de ander
ik ken ze toen ze 4 tot en met 6 waren, schatjes waren het toen, denk dat het voor de ouders best moeilijk is om ze met 8 benen op de grond te houden. want je bent altijd in de belangstelling.
Lijkt mij best geinig. Wanneer en waar komt het?
Eeneiige vierling?

Hoeveel toeval komt daar bij kijken?
Die meisjes uit Hardenberg?

Zijn mooie grieten bytheway
Ik zou eerder cijfers willen weten van hoe vaak dat nou voorkomt en andere stats. Maar het dagelijkse leven van 4 verder normale kinderen, neuh niet heel bijzonder (ook al lijken ze misschien wel erg veel op elkaar)
Nou ja precies. Een paar leuke anekdotes over proefwerken die ze voor elkaar hebben gemaakt en meer valt er to h niet te vertellen?
"Een geboorte van een eeneiige vierling is extreem zeldzaam. De kans daarop is volgens de Duitse artsen 1 op 13 miljoen."

Las ik. Dat is wel bijzonder.
quote:missy_acy schreef op 30 augustus 2012 @ 21:47:

"Een geboorte van een eeneiige vierling is extreem zeldzaam. De kans daarop is volgens de Duitse artsen 1 op 13 miljoen."

Las ik. Dat is wel bijzonder.Oh, wat een leuk weetding, en wat een kans.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wie kijkt er?

Lijkt me aan de ene kant geen pretje om een vierling te zijn. Al die meningsverschillen... ik ben benieuwd hoe dat gaat als ze met z'n viertjes gaan samenwonen.
Ik kijk!
Of ze zijn onnozel of ze worden gewoon dommig neergezet door de regie. Beetje jammer.
Ik gad vorife week al gekeken op internet. Tis weer wat anders.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Er stond laatst (vorige week of zo) een foto van een Chinese vierling in de Volkskrant. De ouders hadden hun koppies geschoren muv een getal. Ze hadden een 1, 2, 3 of 4 op hun hoofd. Het schooljaar begon en het was bedoeld als handreiking naar de juffen en meesters.

Een tv-programma over een vierling lijkt me niet zo boeiend verder. Ik vind het ook altijd wat genant om te kijken als ik zappend in zo'n programma val.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
http://t2.gstatic.com/ima ... EFxh32k2hCMkMY2Y-AlalNoNg

Plaatje plakken mag weer eens niet geloof, dus dit is een linkje.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:kanon schreef op 10 september 2012 @ 20:25:

Of ze zijn onnozel of ze worden gewoon dommig neergezet door de regie. Beetje jammer.Volgens mij zijn ze wel wat dommig hoor.
quote:emma77emma schreef op 10 september 2012 @ 20:56:

[...]

Volgens mij zijn ze wel wat dommig hoor.Ach, misschien wordt bij een vierling het IQ wel over 4 personen verdeeld...
Het accent komt ook dommig over.

Ik vond het tegen vallen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik vond het ook niks.

Bleef ook vaag, werken ze al, zitten ze nog op school??
@capricorn: dat zij mijn man ook: het intellect is ook over 4 verdeeld
quote:emma77emma schreef op 10 september 2012 @ 20:56:

Volgens mij zijn ze wel wat dommig hoor.Toen ze de kamer aan het opmeten waren, zei er eentje: 'Je moet de muren alleen opmeten als je behang nodig bent'.

Ik dacht dat ik het verkeerd verstond, maar direct daarop zei ze: 'Je hoeft de muren niet op te meten als je verf nodig bent'

Eh.... juist ja
quote:Lotte35 schreef op 10 september 2012 @ 22:24:

[...]

Toen ze de kamer aan het opmeten waren, zei er eentje: 'Je moet de muren alleen opmeten als je behang nodig bent'.

Ik dacht dat ik het verkeerd verstond, maar direct daarop zei ze: 'Je hoeft de muren niet op te meten als je verf nodig bent'

Eh.... juist ja

Dat is op zich niet perse fout hoor... Dat komt uit een bepaald dialect.

Ik gebruik het zelf niet, maar heb het wel vaker gehoord. "Ben jij dat en dat nog nodig?"

Ze komen uit Hardenberg, dus ik vermoed dat ze, ondanks dat ze Nederlands spraken, toch een beetje dialect er in hebben laten sluipen...
quote:tonkje schreef op 10 september 2012 @ 20:47:

Er stond laatst (vorige week of zo) een foto van een Chinese vierling in de Volkskrant. De ouders hadden hun koppies geschoren muv een getal. Ze hadden een 1, 2, 3 of 4 op hun hoofd. Het schooljaar begon en het was bedoeld als handreiking naar de juffen en meesters.

Een tv-programma over een vierling lijkt me niet zo boeiend verder. Ik vind het ook altijd wat genant om te kijken als ik zappend in zo'n programma val.

Ze moeten daar ook allemaal schooluniformen dragen dus dan is zo'n kapsel wel handig....

Het programma heb ik overigens een stukje gezien en is bijster onboeiend. Gewoon een stuk uit het leven van vier meiden, die toevallig vierling zijn. Zie je ze de kast opmeten, en een contract tekenen bij de makelaar en blabla. Totaal niet boeiend dus.
't Viel me tegen. Het was saai en niet boeiend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven