De 4-ling
dinsdag 11 september 2012 om 10:23
quote:Yraatje schreef op 10 september 2012 @ 23:55:
Dat is op zich niet perse fout hoor... Dat komt uit een bepaald dialect.
Ik gebruik het zelf niet, maar heb het wel vaker gehoord. "Ben jij dat en dat nog nodig?" Het is misschien dialect, maar weet je echt zéker dat het niet per se fout is? Volgens mij klopt het echt niet, maar ik kan er via Google niet goed achterkomen.
Dat is op zich niet perse fout hoor... Dat komt uit een bepaald dialect.
Ik gebruik het zelf niet, maar heb het wel vaker gehoord. "Ben jij dat en dat nog nodig?" Het is misschien dialect, maar weet je echt zéker dat het niet per se fout is? Volgens mij klopt het echt niet, maar ik kan er via Google niet goed achterkomen.
dinsdag 11 september 2012 om 10:25
wat ik al voorspelde dus.
Ik kon me al niet voorstellen dat dit boeiende tv op ging leveren. Ik bedoel, maak gewoon een documentaire over het viertal van een uurtje en klaar. Een heuse reallife-soap over 4 meiden die niks bijzonders gepresteerd hebben. Behalve dan dat ze met z'n vieren in de baarmoeder gezeten hebben. Meer hulde voor de moeder in dat geval.
Ik kon me al niet voorstellen dat dit boeiende tv op ging leveren. Ik bedoel, maak gewoon een documentaire over het viertal van een uurtje en klaar. Een heuse reallife-soap over 4 meiden die niks bijzonders gepresteerd hebben. Behalve dan dat ze met z'n vieren in de baarmoeder gezeten hebben. Meer hulde voor de moeder in dat geval.
dinsdag 11 september 2012 om 20:28
quote:calvijn1 schreef op 11 september 2012 @ 15:43:
Ik vond die uitspraak van pa dus eigenlijk behoorlijk kokos
nou, ik zou ook niet bepaald een gat in de lucht springen als ik zwanger van een vierling zou zijn. En als je dan vertled wordt dat de kans ongeveer hetzelfde is als de kans om de jackpot te winnen, zou ik ook verzuchten 'doe mij die jackpot dan maar' (of een tweeling en de helft van de jackpot )
edit: wil overigens niet zeggen dat ik niet blij zou zijn met de kinderen
Ik vond die uitspraak van pa dus eigenlijk behoorlijk kokos
nou, ik zou ook niet bepaald een gat in de lucht springen als ik zwanger van een vierling zou zijn. En als je dan vertled wordt dat de kans ongeveer hetzelfde is als de kans om de jackpot te winnen, zou ik ook verzuchten 'doe mij die jackpot dan maar' (of een tweeling en de helft van de jackpot )
edit: wil overigens niet zeggen dat ik niet blij zou zijn met de kinderen
dinsdag 11 september 2012 om 20:47
quote:Starshine schreef op 11 september 2012 @ 20:28:
[...]
edit: wil overigens niet zeggen dat ik niet blij zou zijn met de kinderenJoh, ik schok me al kapot bij mijn 2ling
[...]
edit: wil overigens niet zeggen dat ik niet blij zou zijn met de kinderenJoh, ik schok me al kapot bij mijn 2ling
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
woensdag 12 september 2012 om 06:09
quote:capricorn schreef op maandag 10 september 2012 21:23 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="emma77emma in "De 4-ling"" class="messagelink">emma77emma schreef op 10 september 2012 @ 20:56</a>:</b>
[...]
Volgens mij zijn ze wel wat dommig hoor.</div></blockquote>Ach, misschien wordt bij een vierling het IQ wel over 4 personen verdeeld... Haha, dat zei ik gisteren ook toen ik het zag!
[...]
Volgens mij zijn ze wel wat dommig hoor.</div></blockquote>Ach, misschien wordt bij een vierling het IQ wel over 4 personen verdeeld... Haha, dat zei ik gisteren ook toen ik het zag!
woensdag 12 september 2012 om 22:17
woensdag 12 september 2012 om 22:22
quote:snoesje666 schreef op 12 september 2012 @ 22:17:
Ik heb alleen een voorstukje gezien, en het interesseert me niet.
Wel heb ik medelijden met de vader. VIER meiden om je zorgen over te maken, en vier keer vaker kerels bij de deur wegslaan met een honkbalknuppel.
Volgens mij sloeg hij ze niet weg, ze mochten gezellig blijven logeren
Ik heb alleen een voorstukje gezien, en het interesseert me niet.
Wel heb ik medelijden met de vader. VIER meiden om je zorgen over te maken, en vier keer vaker kerels bij de deur wegslaan met een honkbalknuppel.
Volgens mij sloeg hij ze niet weg, ze mochten gezellig blijven logeren