Entertainment alle pijlers

De 4-ling

30-08-2012 21:17 48 berichten
Daar kwam net reclame voor langs.....een reallifesoap over het dagelijks leven van een eeneiige vierling. Ik vraag me af: is dat nou boeiend.

(klopt, dit topic is niet nuttig of ter zake doende)
Alle reacties Link kopieren
Mijn tweeling is veel leuker
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik vind ze enig.
quote:saaaaar81 schreef op 11 september 2012 @ 00:07:

Mijn tweeling is veel leuker Wacht maar tot ze 19 zijn.
Ik ga ze wel even volgen, maar ze mogen het wel wat boeiender maken.
Na vijf minuten kijken vond ik er al niets aan.
quote:Yraatje schreef op 10 september 2012 @ 23:55:

Dat is op zich niet perse fout hoor... Dat komt uit een bepaald dialect.

Ik gebruik het zelf niet, maar heb het wel vaker gehoord. "Ben jij dat en dat nog nodig?" Het is misschien dialect, maar weet je echt zéker dat het niet per se fout is? Volgens mij klopt het echt niet, maar ik kan er via Google niet goed achterkomen.
wat ik al voorspelde dus.

Ik kon me al niet voorstellen dat dit boeiende tv op ging leveren. Ik bedoel, maak gewoon een documentaire over het viertal van een uurtje en klaar. Een heuse reallife-soap over 4 meiden die niks bijzonders gepresteerd hebben. Behalve dan dat ze met z'n vieren in de baarmoeder gezeten hebben. Meer hulde voor de moeder in dat geval.
Ik vond de uitspraak van vader wel geinig, over de kans van 1 op 15 miljoen om een vierling uit één ei te krijgen: 'In het begin had ik zoiets van: Ik had liever een miljoen gulden gewonnen'
Het zijn een stel mooie meiden. En ze lijken echt veel op elkaar!

Maar wat komt er weinig uit zeg!

Na 10 min had ik het wel gezien.
quote:Java schreef op 11 september 2012 @ 02:42:

[...]

Wacht maar tot ze 19 zijn. Dan zijn ze nog geweldiger
Ik vond die uitspraak van pa dus eigenlijk behoorlijk kokos
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 11 september 2012 @ 15:43:

Ik vond die uitspraak van pa dus eigenlijk behoorlijk kokosWat is dat, iets 'kokos' vinden? Hippe pubertaal die ik niet volg ;)
Vier zeikstemmetjes; je moet er maar tegen kunnen
quote:calvijn1 schreef op 11 september 2012 @ 15:43:

Ik vond die uitspraak van pa dus eigenlijk behoorlijk kokos

nou, ik zou ook niet bepaald een gat in de lucht springen als ik zwanger van een vierling zou zijn. En als je dan vertled wordt dat de kans ongeveer hetzelfde is als de kans om de jackpot te winnen, zou ik ook verzuchten 'doe mij die jackpot dan maar' (of een tweeling en de helft van de jackpot )

edit: wil overigens niet zeggen dat ik niet blij zou zijn met de kinderen
quote:Starshine schreef op 11 september 2012 @ 20:28:

[...]

nou, ik zou ook niet bepaald een gat in de lucht springen als ik zwanger van een vierling zou zijn. En als je dan vertled wordt dat de kans ongeveer hetzelfde is als de kans om de jackpot te winnen, zou ik ook verzuchten 'doe mij die jackpot dan maar' (of een tweeling en de helft van de jackpot )

edit: wil overigens niet zeggen dat ik niet blij zou zijn met de kinderenJoh, ik schok me al kapot bij mijn 2ling
Ik vermoed dat er 1 stel hersenen is verdeeld over 4 meisjes... Ze zijn echt niet heel snugger hè
Wat zijn het ontzettend saaie meisjes zeg. Zelden zulks saais op televisie gezien.
quote:capricorn schreef op maandag 10 september 2012 21:23 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="emma77emma in "De 4-ling"" class="messagelink">emma77emma schreef op 10 september 2012 @ 20:56</a>:</b>

[...]

Volgens mij zijn ze wel wat dommig hoor.</div></blockquote>Ach, misschien wordt bij een vierling het IQ wel over 4 personen verdeeld... Haha, dat zei ik gisteren ook toen ik het zag!
Het is niet heel inteligente tv inderdaad, maar die meiden kunnen met deze serie waarschijnlijk wel hun huisje inrichten.... Hoeven ze geen ruzie meer te maken bij de Ikea over de pollepels en de fruitschaal!
Oersaai!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik heb alleen een voorstukje gezien, en het interesseert me niet.

Wel heb ik medelijden met de vader. VIER meiden om je zorgen over te maken, en vier keer vaker kerels bij de deur wegslaan met een honkbalknuppel.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:snoesje666 schreef op 12 september 2012 @ 22:17:

Ik heb alleen een voorstukje gezien, en het interesseert me niet.

Wel heb ik medelijden met de vader. VIER meiden om je zorgen over te maken, en vier keer vaker kerels bij de deur wegslaan met een honkbalknuppel.

Volgens mij sloeg hij ze niet weg, ze mochten gezellig blijven logeren
Wát een zeurkezen zeg, en dat maal 4.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven