Entertainment alle pijlers

De HuizenFixers

25-01-2023 09:51 40 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt ook en kletst mee? Ik heb het programma per toeval ontdekt en er zijn inmiddels vier afleveringen geweest maar ik vind het een verrassend leuk programma.
Ik heb me verbaasd over het jonge stel dat al twee jaar op zoek was naar een huurhuis en jammerde dat ze er niet tussen kwamen maar toen bleek dat ze de benodigde papieren niet goed inleverde. Toen ze vervolgens met hulp van de huisfixers een woning kregen hadden ze precies 500 euro om hun huis in te richten terwijl ze wel net op huwelijksreis naar Tenerife waren geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waar kan ik dit programma zien? Klinkt leuk!
Alle reacties Link kopieren Quote
Geweldig programma! Gisteren wat afleveringen gezien :) ik ben fan!
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
apiejapie schreef:
25-01-2023 09:55
Waar kan ik dit programma zien? Klinkt leuk!
https://www.eo.nl/programmas/de-huizenfixers

Iedere dinsdagavond bij de EO
PoesMinoes schreef:
25-01-2023 10:02
https://www.eo.nl/programmas/de-huizenfixers

Iedere dinsdagavond bij de EO
Goeie tip.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesMinoes schreef:
25-01-2023 10:02
https://www.eo.nl/programmas/de-huizenfixers

Iedere dinsdagavond bij de EO
Dankjewel!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het toevallig gister blijven kijken. Erg leuk.
Wat ik wel gek vond:
- Die super leuke afrikaanse mensen, waarom een huwelijksreis naar Tenerife vlak voordat je een huis krijgt en moet inrichten? Niet dat ik ze verder niet fantastisch vond maar dat vond ik wel gek. 'nu hebben we nog 500 euro voor de inrichting'.

Verder wil ik nu ook in die leefgemeenschap wonen, ik vind het heel leuk dat ze ook alternatieve manieren van wonen lieten zien.
Zoals dat wonen met jongeren die ondersteuning nodig hebben voor christelijke mensen.
Je kunt echt goede ideeën opdoen.

Ik zit nu nog te duimen voor dat gezin dat zo klein woont. Bouw een extra huis in die woongemeenschap voor ze!
surebaby wijzigde dit bericht op 25-01-2023 10:56
1.70% gewijzigd
Ik heb er ergens ook wat moeite mee dat mensen zo voorrang krijgen. Alhoewel niet altijd, de alleenstaande moeder kreeg wel wat teleurstellingen te verwerken.

Het programma laat de breedte zien van woonoplossingen, maar ook dat sommige woningzoekenden wel erg veel willen zonder veel moeite te doen.

En is het nog iemand opgevallen dat de relatiestatus van de dames die een boerderij wensen alleen als “twee vriendinnen” benoemd wordt? Ik heb in de eerste paar afleveringen niet gehoord dat het om een stel gaat (waar ik wel vanuit ga).
anoniem_655bb3a5270cd wijzigde dit bericht op 25-01-2023 13:31
0.64% gewijzigd
puntillita schreef:
25-01-2023 10:43
Ik heb er ergens ook wat moeite mee dat mensen zo voorrang krijgen. Alhoewel niet altijd, de alleenstaande moeder kreeg wel wat teleurstellingen te verwerken.

Het programma laat de breedte zien van woonoplossingen, maar ook dat sommige woningzoekenden wel erg veel willen zonder veel moeite te doen.

En is het nog iemand opgevallen dat de relatiestatus van de dames die een boerderij wensen alleen als “twee vriendinnen” benoemd wordt? Ik heb in de eerste paar afzendingen niet gehoord dat het om een stel gaat (waar ik wel vanuit ga).
Foei EO.
Alle reacties Link kopieren Quote
puntillita schreef:
25-01-2023 10:43
Ik heb er ergens ook wat moeite mee dat mensen zo voorrang krijgen. Alhoewel niet altijd, de alleenstaande moeder kreeg wel wat teleurstellingen te verwerken.

Het programma laat de breedte zien van woonoplossingen, maar ook dat sommige woningzoekenden wel erg veel willen zonder veel moeite te doen.

En is het nog iemand opgevallen dat de relatiestatus van de dames die een boerderij wensen alleen als “twee vriendinnen” benoemd wordt? Ik heb in de eerste paar afzendingen niet gehoord dat het om een stel gaat (waar ik wel vanuit ga).


Haha ja dat viel me ook op, echt weer des EO's. Vond het een leuk programma maar dat dan weer erg jammer, sowieso hangt er nogal een christelijke zweem om het programma. Twee hartsvriendinnen die zó goed bevriend zijn dat ze platonisch een bed delen, wie kent het niet :)
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren Quote
puntillita schreef:
25-01-2023 10:43
Ik heb er ergens ook wat moeite mee dat mensen zo voorrang krijgen. Alhoewel niet altijd, de alleenstaande moeder kreeg wel wat teleurstellingen te verwerken.

Wanneer had jij het idee dat iemand voorrang kreeg? Ik heb nogal wat afwijzingen gezien. Misschien Shadiyenne en Promise maar het zou ook zo maar kunnen dat ze wel eerlijk meegeloot hebben. En die muzikant die uiteindelijk in die container mocht gaan wonen pasten daar natuurlijk ook heel goed.
poesminoes wijzigde dit bericht op 25-01-2023 13:28
1.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
ik kende het niet maar net even eerste aflevering bekeken.
Die container woning/kamer waar Tim nu terecht is gekomen is wel heeeeeeel klein. Die gemeenschap is wel passend bij hem. Het kost ook weinig maar ik kan me niet voorstellen dat hij er lang blijft zitten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik om die presentatrice heen kijk.
Die heeft nogal wat klusjes, ook bij kinderprogramma's, maar ik vind haar echt niet leuk. Onsympathiek.
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
25-01-2023 13:32
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik om die presentatrice heen kijk.
Die heeft nogal wat klusjes, ook bij kinderprogramma's, maar ik vind haar echt niet leuk. Onsympathiek.
Oww ik vond haar juist wel leuk :) en kende haar verder ook niet.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
LaFolie schreef:
25-01-2023 11:14
Haha ja dat viel me ook op, echt weer des EO's. Vond het een leuk programma maar dat dan weer erg jammer, sowieso hangt er nogal een christelijke zweem om het programma. Twee hartsvriendinnen die zó goed bevriend zijn dat ze platonisch een bed delen, wie kent het niet :)
Ik vind het wel meevallen qua christelijke sfeer, beetje alternatief zelfs.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
puntillita schreef:
25-01-2023 10:43
En is het nog iemand opgevallen dat de relatiestatus van de dames die een boerderij wensen alleen als “twee vriendinnen” benoemd wordt? Ik heb in de eerste paar afleveringen niet gehoord dat het om een stel gaat (waar ik wel vanuit ga).
Waarom ga je daar wel vanuit? Het kunnen toch ook gewoon twee vriendinnen zijn, dat bestaat toch ook nog gewoon?
Alle reacties Link kopieren Quote
En doet het ertoe?

Wat je merkt is dat door de totaal verziekte woningmarkt het in situaties waar als de kandidaten zich bevinden, je het van connecties moet hebben. Dat is best triest.

Ben benieuwd hoe die jonge vrouw met dochtertje in Nijmegen het heeft in dat voormalige verzorgingshuis.

Maar mbt dat huurhuis in Almere, idd het bevreemdde me. Dat met een huur van E1100 (excl stroom) er maar E500 overbleef voor inrichting. Heb je dan niet gespaard van dat inkomen van minimaal E 3500 per maand???
Alle reacties Link kopieren Quote
hanke321 schreef:
25-01-2023 14:09
En doet het ertoe?

Wat je merkt is dat door de totaal verziekte woningmarkt het in situaties waar als de kandidaten zich bevinden, je het van connecties moet hebben. Dat is best triest.

Ben benieuwd hoe die jonge vrouw met dochtertje in Nijmegen het heeft in dat voormalige verzorgingshuis.

Maar mbt dat huurhuis in Almere, idd het bevreemdde me. Dat met een huur van E1100 (excl stroom) er maar E500 overbleef voor inrichting. Heb je dan niet gespaard van dat inkomen van minimaal E 3500 per maand???
En dat terwijl je al die tijd bij je ouders hebt gewoond dus lage woonlasten.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesMinoes schreef:
25-01-2023 14:14
En dat terwijl je al die tijd bij je ouders hebt gewoond dus lage woonlasten.
Dat is nogal bijzonder ja. Je zou goed kunnen sparen zo. Maar ik neem ook aan dat ze haar ouders ook betaalde voor onderdak etc.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaaa eindelijk een topic over huizenfixers. Vind het zo een leuk programma.
Ja duidelijk een stel toch, die twee meiden. Toen ze in de yurt verbleven werd me dat wel duidelijk.

Vind het vooral verrassend om eens andere manieren van wonen te horen en te zien.
Bv die vrouwen woongemeenschap in Nijmegen in een klooster leek me ook zo gaaf. Die woonunits waren echt mooi. Ik dacht ik schrijf me vast in voor later hahah.
Of die woningen in dat postkantoor in Apeldoorn, dat ging niet door voor die jongen maar wel heel gaaf allemaal

Tjah dat stel, denk dat ze gespaard hebben voor de bruiloft en dat het toen op was..? Geen idee.
Denk ook zo maar dat het misschien ook geregiseerd werd zodat Odette even haar styling skills kon laten zien. Die hadden we sinds die container niet meer gezien natuurlijk 😉

Is er al een huis op orde topic? Ook zon leuk woonprogramma...
Alle reacties Link kopieren Quote
Huis op orde? Ken ik niet maar klinkt ook leuk :) Edit ken het wel, maar wist niet dat het alweer begonnen was :-D
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond alweer derde aflevering meen ik..
Alle reacties Link kopieren Quote
De presentatrice doet mij denken aan een jonge Tatum Dagelet :-D
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
25-01-2023 23:17
De presentatrice doet mij denken aan een jonge Tatum Dagelet :-D
En Odette doet me denken aan Kim-Lian van der Meij
Alle reacties Link kopieren Quote
apiejapie schreef:
26-01-2023 07:03
En Odette doet me denken aan Kim-Lian van der Meij
Ja verrek inderdaad. En die andere (man) lijkt op Jasper Krabbé :proud: https://www.harpersbazaar.com/nl/cultuu ... te-werken/
Voor iedereen een groene tuin

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven