Entertainment alle pijlers

De Mol (Vlaanderen)

06-02-2017 10:45 1399 berichten
Hoe mooi ook gefilmd, de Nederlandse 'Wie is de Mol' heeft voor mij aan charme ingeboet sinds de deelnemers 'bekende Nederlanders' zijn. Het Vlaamse origineel is net wat rauwer en puurder.

2016: seizoen 4 was een pareltje (aflevering 1, 2 , 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9)
2017: seizoen 5 start op maandag 6 februari 2017 op VIER. Alleen voor Vlamingen live te kijken. Voor Nederlanders wordt hier de link naar YouTube gepost. Elf kandidaten gaan samen met presentator Gilles naar Zuid-Afrika: Annelies, Bertrand, Bouba, Davey, Eline, Hans, Jessica, Jolien, Marzena, Robin en Sam.

2018: seizoen 6 is gestart op zondag 25 maart. Op VIER.BE kunnen de afleveringen terug worden gekeken. Ook is daar de nazit te vinden: Café de Mol.

Wie kijkt er ook?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 16:17
Reden: titel geupdatet
15.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:inky12345 schreef op 14 maart 2017 @ 21:20:

[...]





Of de mol Dat kan ook, ja
Veritas vos liberabit
Davey zit hier Sam te mollen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga Sam missen :(
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ook!
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond weer een aflevering



Weet iemand trouwens wanneer de aflevering online komt? Ik denk dat dat wel dezelfde dag is van de uitzending (dus vanavond) maar ik vraag me af hoe laat. Er is iets mis met de tv en ben heel gevoelig voor spoilers.
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Charlotte717 schreef op 20 maart 2017 @ 16:24:

Vanavond weer een aflevering



Weet iemand trouwens wanneer de aflevering online komt? Ik denk dat dat wel dezelfde dag is van de uitzending (dus vanavond) maar ik vraag me af hoe laat. Er is iets mis met de tv en ben heel gevoelig voor spoilers.Gewoon dezelfde avond, meestal vrij direct nadat de aflevering is afgelopen.
Alle reacties Link kopieren Quote
1 van mijn 2 mollen er uit!

Nu weet ik het zeker en als het niet zo is dan ben ik echt gek!



(Ik zeg nog even niet wie, misschien kijkt iemand per ongeluk)



Ik heb trouwens hardlop zitten lachen om de pannenkoeken
Mijn mollen zitten er beide nog in. Verdorie, ben ik nog steeds in verwarring!
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha, dat van die pannenkoeken was geweldig



En mijn mol zit er nog in, ik ben 100% zeker!! Zo spannend
Veritas vos liberabit
Haha jaaa die pannenkoeken... ik dacht echt dat Annelies zat te liegen! Ik dacht: zo'n opdracht verzin je toch gewoon niet!



Op wie zitten jullie nu dan? Want ik word nog steeds heen en weer geslingerd ....



Ik vond het overigens heel opvallend dat Robin in het boekje van Hans kon kijken en alsnog er uit moet.... dan zit je toch wel gewoon echt serieus verkeerd met je verdenkingen lijkt me....
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit op Annelies.

Als Eline de mol is, dan ben ik echt in shock.
Zelfde gedachte hier Apple! Alleen... ik vind Annelies helemaal geen sympathieke mol als ze het is. Ik heb het idee dat ze echt manipuleert, ook met "spier verrekt", "paniekaanval"... ik zou dat niet "aardig" vinden eigenlijk. Daarom hoop ik dat mijn tweede verdachte Davey de mol is.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:nadine_j schreef op 21 maart 2017 @ 10:43:

Zelfde gedachte hier Apple! Alleen... ik vind Annelies helemaal geen sympathieke mol als ze het is. Ik heb het idee dat ze echt manipuleert, ook met "spier verrekt", "paniekaanval"... ik zou dat niet "aardig" vinden eigenlijk. Daarom hoop ik dat mijn tweede verdachte Davey de mol is.



Inderdaad, steeds dat passieve en kwaaltjes, daardoor verdenk ik haar heel erg.



Ik hoop stiekem dat Eline de mol is en dan hele leuke onopvallende dingen heeft gedaan. Maar ik ben er ook van overtuigd dat zij het rode scherm had toen Marzena (?) eruit ging.

Dus Davey mag de mol ook zijn
Alle reacties Link kopieren Quote
Jemig, net terug gekeken en ook ik zit op Annelies maar vond Robin bij tijd en wijle toch ook wel superverdacht! (Denk dat ik het nu toch wel mag zeggen of niet..? )

Het was in ieder geval weer een superaflevering. En echt, die proeven, hoe verzinnen ze het!!

Volgende week de finale!
Alle reacties Link kopieren Quote
Als Davey of Eline de mol is eet ik mijn schoen op hoor...
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:inky12345 schreef op 21 maart 2017 @ 10:47:

Jemig, net terug gekeken en ook ik zit op Annelies maar vond Robin bij tijd en wijle toch ook wel superverdacht! (Denk dat ik het nu toch wel mag zeggen of niet..? )

Het was in ieder geval weer een superaflevering. En echt, die proeven, hoe verzinnen ze het!!

Volgende week de finale! Ja ik dacht ook echt dat Robin de mol was (nu mag het wel vind ik)! Zat wel 60-40 op hem.
Robin en Davey zijn mijn hoofdverdachten maar allez, Robin is er nu uit. Al tijdens de uitzending vond ik hem eigenlijk steeds meer fanatiek dan mollerig. In tegenstelling tot Davey en Annelies. Die laatste deed weer eens heel irritant door die bal niet neer te leggen maar te laten vallen en die verrejte spier. Eline verdenk ik het minst, ik denk ook dat zij er anders uit gegaan wad toen Maizena eruit moest. Hoop vooral niet dat Annelies de mol is.
Ik vind dit echt een geweldig seizoen en wat een leuke groep was het! Volgens mij (van wat ik op allerlei sites lees) zijn de meningen onder de kijkers nog nooit zo verdeeld geweest voor een finale. Volgens mij zit ongeveer 1/3 op Annelies, 1/3 op Eline en 1/3 op Davey.

Geweldig gedaan dus door de Mol en de makers van het programma!



Ik zit al sinds aflevering 1 op Davey en ik ga niet meer veranderen voor de finale (hoewel het me ook niet heel erg zou verbazen als het 1 van de andere 2 is).
Oh, ik heb per ongeluk op Twitter gezien wie de mol is. Zonder de aflevering gezien te hebben. Nu baal ik
Ik heb het net gekeken! Ben in shock!
Ik ben ook in shock! :|
Ben benieuwd naar de aflevering van volgende week, maar ben niet in shock. Eigenlijk vallen best wel wat dingen op z'n plaats.
Alle reacties Link kopieren Quote
Net teruggekeken en ik ben zeer verrast! Deze had ik dus totaal niet aan zien komen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had de mol goed, al vanaf aflevering 2!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het overigens een onwijs goede serie, met mooie montage en boeiende deelnemers. Ik wil ook het vorige seizoen gaan kijken, maar weet helaas al wie de mol is.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven