Entertainment alle pijlers

De naakte waarheid

02-09-2008 13:38 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooit al eens een promo gezien voor een programma dat echt werkelijk nergens op slaat!!!!!!!!!! moet je eens naar deze kijken......

Daphne Dekkers roept iets als....er komt eens een dag dat je denkt "die kop slaat nergens op" of zoiets.

Ik geloof dat ze bij rtl eens op zoek moeten naar een nieuwe visagist, want in die promo slaat haar kop idd nergens op.

Je schrikt je het apezuur als ze in beeld komt!

Ben benieuwd hoe het programma zelf is.

Is nl weer zo'n aftreksel van een engels programma, ik kom ff niet zo snel op de titel.
Ik vond Sanneke heel erg mooi

Ik vind het heel knap maar soms niet echt geloofwaardig van een 0 naar een 8 .En dat in een paar dagen

Ik zou zelf nooit aan zo"n programma meedoen moet er niet aandenken .Brr die grote spiegels en fam die je bekijkt als je in ondergoed op de catwalk loopt.

Kleren passen in een winkel is al een hele opgave met dat lekkere licht in de pashokjes.
Gemengd gevoel bij het programma.

Het heeft iets overdrevens...iets Amerikaans, net zoals die extreme house make over waar al die presentators (botox poppetjes) heel hard moeten huilen omdat iemand een lelijk huis heeft een bij de supermarkt werkt.

De boodschap achter het programma is goed: respecteer mensen en jezelf om wie ze zijn / je bent. Maar het wordt dus wel een beetje uitgemolken vind ik.

In wezen wel beter dan zoiets als Hollands Next Topmodel en dat kan ik waarderen!

(Ik hoor nog steeds "say goooooooodbyeeeeeeeee" in m'n hoofd)
Ik vind het ook een leuk programma

Waar ik me alleen hier aan stoor is dat afkraken van het programma en van Daphne, zo Nederlands, vooral lekker negatief doen.
Waar blijven de echt lelijke vrouwen?
Op Teletext staat dat Gillend naar Huis komt om 21.30...Waar komt vanavond de Naakte Waarheid op?
Oh het komt niet zie ik..Jammer!
Ik vind het een heel leuk en goed programma

Ik vind dat Daphne het goed doet. Tuurlijk, er zijn mensen die op het eerste gezicht een warmere uitstraling hebben dan dat Daphne heeft. Maar ze komt op mij gemeend over

Opmerkingen als "wanneer komen de echt lelijke vrouwen" en "vrouwen die echt reden hebben om zichzelf lelijk te vinden" of iets van die strekking vind ik heel raar...

Dit is vooral een programma over hoe mensen naar zichzelf kijken, dan kan je nog zo mooi zijn in de ogen van een ander...
Ik ben het met Astair eens: ik vind het een prachtig programma. Hoezo denken sommigen van jullie dat het nep is? Het komt op mij juist echt over, b.v. de reacties van de vrouwen als ze in ondergoed voor de spiegel moeten; ook de reactie van Daphne speelt ze volgens mij echt niet!.

Ik geloof zeker dat de oefeningen die ze in het programma doen nut hebben en dat het de manier waarop je naar jezelf kijkt kan veranderen, ook op de lange termijn.
quote:Birgit10 schreef op 18 oktober 2008 @ 00:02:

Ik ben het met Astair eens: ik vind het een prachtig programma. Hoezo denken sommigen van jullie dat het nep is? Het komt op mij juist echt over, b.v. de reacties van de vrouwen als ze in ondergoed voor de spiegel moeten; ook de reactie van Daphne speelt ze volgens mij echt niet!.

Ik geloof zeker dat de oefeningen die ze in het programma doen nut hebben en dat het de manier waarop je naar jezelf kijkt kan veranderen, ook op de lange termijn.Helemaal mee eens, ik vind het helemaal oke dat programma. Ook heel erg dapper wanneer je daar aan mee durft te doen. Heb ik echt heel veel respect voor!
Ik heb het programma nu ook een paar keer gezien. Twijfelde eerst wat ik er van moest vinden. Tegenwoordig weet je nooit meer wat echt is of niet. Maar eigenlijk maakt het in dit geval niet zoveel uit.

De boodschap is in ieder geval helder. Vaak zit het in iemands hoofd. En je kunt met relatief kleine dingen een andere, zelfverzekerde uitstraling krijgen. Daar geloof ik in, of de vrouwen nu echt zijn of niet. (maar ik denk wel dat het echt is.)

Bij mij zelf hielp het soms ook wel eens om naar een zwembad te gaan en andere lichamen te zien! Dan dacht ik, het valt allemaal wel mee bij mij!
Ps, als het actrices zijn, dan zijn het wel hele goede!
Ik heb er niet zoveel van gezien, maar wat mij opvalt is dat het eigenlijk steeds vrouwen zijn waarvan je al meteen iets hebt van 'ga eens naar een goede kapper, smeer wat make-up op je gezicht, doe iets anders aan en je bent gewoon een mooie vrouw'.

Van wat ik heb gezien, was er werkelijk niet 1 vrouw bij waarvan van meet af duidelijk was dat er echt 'zware' dingen aan de hand waren.

Zelf ken ik iemand die gebukt gaat onder zware huidproblemen, dat los je in mijn ogen echt niet op met onze 'alchemist'.
Hebben jullie dit programma gisteravond ook gezien?

Ik vroeg mij af.......zou deze vrouw na deze 'opleving' uiteindelijk niet gewoon terug vallen in haar oude patroon?

Het leek zo ongelooflijk diep te zitten.
dat denk ik ook. zelf krijgt ze thuis ook nooit hur haar en make up zo mooi. (lijkt mij )
Inderdaad.

Wel triest.

Je voorvoelt bijna dat deze vrouw weer helemaal terug gaat vallen.
quote:Heyjij schreef op 06 november 2008 @ 18:57:

dat denk ik ook. zelf krijgt ze thuis ook nooit hur haar en make up zo mooi. (lijkt mij )

Als het alleen ging om de haar en make-up heb je gelijk. Het gaat echter om hoe die vrouwen naar zichzelf en naar hun leven kijken. En over het algemeen komen ze er achter dat dat destructief denken niet werkt en wordt hen geleerd juist positief te denken. Ik denk dat met steun van de omgeving en eventueel een psycholoog, die vrouwen echt niet zomaar terug vallen.

Hoewel ik zeker die van deze week een psycholoog zou adviseren, want die was wel echt zwaar depressief.
Maar wat ik begreep is dat ze 'al zoveel geprobeerd had'. Dus ik ging ervan uit dat ze ook al psychologische hulp had gehad. En dat dat dus niet hielp.

Ik vond het heel zielig voor het mens, maar ik merkte tegelijkertijd een bepaalde ergenis, zo van 'mens, GA dan naar de kapper, KOOP dan andere kleding, DOE iets!'

Terwijl ik echt wel besef dat het blijkbaar niet zo eenvoudig voor haar is, maar soms vind ik ook aardig 'egoistisch' van bepaalde vrouwen om in de slachtofferrol te blijven. Want het heeft natuurlijk ook voordeel om een schuw muisje te blijven. Zo blijf je zielig en krijg je aandacht, en hoef je zelf geen verantwoordelijkheid te nemen voor je leven.
Ze had trouwens wel een hele lekkere man zeg...
@Thcark, dat je die vrouwen ehoistisch noemt vind ik erg ver gaan. Ik herken mij zelf van vroeger en ook nu soms nog deels in die vrouwen, maar wel minder erg. En ik kan je verzekeren, je wilt je niets liever dan goed voelen. Ja het is moeilijk om confrontatisch aan te gaan die daarvoor nodig zijn, dat is ontzettend zwaar, maar dat maakt die vrouwen niet egoistisch.
quote:pearle schreef op 07 november 2008 @ 19:18:

Ze had trouwens wel een hele lekkere man zeg... Dat was mij ook opgevallen!
Varuca, ik snap je wel, en ik zeg ook niet dat die vrouwen bewust egoistisch bezig zijn. Het is echter in de psychologie bekend dat het soms ook voordelen kan hebben om in bepaald gedrag te blijven hangen.

Ik begreep uit de opname dat haar zus eigenlijk ook stapeldol van haar werd. (Hoewel ze het netjes uitdrukte) En dan denk ik: Je doet jezelf iets aan, maar ook je familie, je man, je kinderen!

Ik mis dan de pit, de vechtlust om er echt uit te komen.

Overigens, aangename man, ja! Zeer prettig om naar te kijken.
Ik ben het met je eens Thcark. Het valt op dat de vrouwen zijn blijven hangen in een soort van zelfmedelijden. Hun negatieve zelfbeeld zit zo diepgeworteld dat het voor deze vrouwen een vanzelfsprekend denkbeeld is geworden dat ze 'lelijk' en 'niet de moeite waard' zijn. Omdat ze zijn blijven hangen in zelfmedelijden, zijn ze passief door geen actie te ondernemen om aan zichzelf te werken. Totdat het moment komt dat ze zich realiseren dat ze niet alleen zichzelf enorm te kort doen, maar dat het ook een negatieve invloed heeft op bijv. het gezinsleven. Ze zagen tot dan toe geen aanleiding of hadden niet de juiste handvaten om een realistisch zelfbeeld te ontwikkelen. Door mee te doen aan het programma ondervinden ze nu gelukkig wel dat er mogelijkheden zijn om op alle fronten te kunnen veranderen. Ze zien door het programma in dat ze niet hoeven blijven hangen in een ongelukkig leven met zichzelf. Hopelijk blijven ze volhouden.
Ik vind het gewoon een ontzettend zeikprogramma. Zeikliedje, zeikvrouwen, zeikmentalcoach, zeikpresentatrice, zeikkleding, gewoonweg GRRRRRRR......en toch kijken met een bloeddruk die torenhoog is van de ergenis...... :puke: .
ik kijk nu naar de engelse variant, wie kijkt ook en wat vind je ervan?
Leuker dan de NL'se versie!! Gok is tof :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven