Entertainment alle pijlers

De naakte waarheid

02-09-2008 13:38 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooit al eens een promo gezien voor een programma dat echt werkelijk nergens op slaat!!!!!!!!!! moet je eens naar deze kijken......

Daphne Dekkers roept iets als....er komt eens een dag dat je denkt "die kop slaat nergens op" of zoiets.

Ik geloof dat ze bij rtl eens op zoek moeten naar een nieuwe visagist, want in die promo slaat haar kop idd nergens op.

Je schrikt je het apezuur als ze in beeld komt!

Ben benieuwd hoe het programma zelf is.

Is nl weer zo'n aftreksel van een engels programma, ik kom ff niet zo snel op de titel.
Gok is helemaal leuk. Kwam hij maar eens bij mij langs, hij is altijd zo eerlijk, maar altijd positief.
Juist! Ik zou zo 'es met hem gaan shoppen. Kan hij me vertellen wat wel en niet staat!
Hij is echt zo schattig.
hij is idd erg schattig, maar of ik het nou echt zo'n goed programma vind. de tieten moesten groter zodat ze meer kledingkeuze had. al die bruiningscreme voor op de foto, het gaat toch om ne naakte waarheid, en dat je tevreden bent met wat je hebt. waarom al die poespas er dan weer bij?
up
quote:[message=2122467,noline]Astair schreef op 16 oktober

Opmerkingen als "wanneer komen de echt lelijke vrouwen" en "vrouwen die echt reden hebben om zichzelf lelijk te vinden" of iets van die strekking vind ik heel raar...

Dit is vooral een programma over hoe mensen naar zichzelf kijken, dan kan je nog zo mooi zijn in de ogen van een ander...

Ben ik met je eens. We zijn heel kritisch naar onszelf.

Heel vaak is het idd een ander kapsel, nieuwe bril of een betere bh die al veel goed doet. Of een dagje lol gehad hebben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven