Entertainment alle pijlers

De Olympische Spelen!

08-08-2008 17:19 2293 berichten
Alle reacties Link kopieren
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje

Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?

Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
Ik ben nat de schaatsen ook wat anders gaan doen, had wel de TV aan laten staan.
Over dat er een coach bij de slopepipe aan het breien was. Alle coaches bij de Zweden breien om een lange sjaal te maken voor de zomerspelen (vraag mij niet waarom ze daar een sjaal nodig hebben).
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 februari 2014 @ 12:40:

Dankzij een tip van Summ heb ik net nog even die docu gezien The crash reel, heel indrukwekkend.

Ik heb hem gisteren ook gekeken. Prachtig mooi in beeld gebracht. Heb echt geboeid zitten kijken. En dat broertje met Down Syndroom die won op de Special Olympics. Mooi ook hoe de familie het het Up Syndroom noemden omdat hij altijd zo positief was.

Een echte aanrader.
quote:koekkie schreef op 08 februari 2014 @ 17:23:

Ben ik de enige die nog kijkt?

Hebben jullie gezien hoe die rodelaar uit India traint? Op een soort zelfgemaakte slee met rolschaatswielen en trainen op de enige weg in het gebied (himalaya) te midden van al het overige verkeer (schapen, vrachtwagens etc.) je zou bijna denken dat ie een doodswens heeft! Ik heb het ook gezien. Levensgevaarlijk, maar hij heeft het toch maar mooi gedaan.
Die benen van Sven
Prada,

Inderdaad, weliswaar in de achterhoede beland maar altijd sneller dan mij! Je moet wel lef hebben om zo te durven trainen.

Hier staat het constant aan terwijl ik ondertussen andere dingen aan het doen ben, eten koken, tekenen, internetten. Inmiddels overgeschakeld naar de BBC2, mogul skieën..... Lijkt mij een ware aanslag op je gewrichten!
Leuk nu, de mannen aan tafel bij Sportwinter
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Op de BBC gaat nu een presentator met camera het downhill parcours af die de mannen morgen moeten doen..... Jemig wat is dat steil!! Laat mij maar schaatsen!!!!
quote:prada schreef op 08 februari 2014 @ 19:32:

[...]

Ik heb hem gisteren ook gekeken. Prachtig mooi in beeld gebracht. Heb echt geboeid zitten kijken. En dat broertje met Down Syndroom die won op de Special Olympics. Mooi ook hoe de familie het het Up Syndroom noemden omdat hij altijd zo positief was.

Een echte aanrader.Mag ik heel brutaal ook de link vragen?
quote:redhothead schreef op 08 februari 2014 @ 20:58:

[...]

Mag ik heel brutaal ook de link vragen?

Is niet de link van de docu, maar de link kon ik zo even niet vinden

http://www.hollanddoc.nl/ ... nsies/the-crash-reel.html
Dank Sum!
WAT HEEFT SHAUWN WHITE MET ZIJN HAAR GEDAAN???
De hele documentaire staat op uitzending gemist:

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1395865
Ik weet niet Sum?

LadyPhoxy, dank je!

Ladies vanmiddag 12:30 uur dames 3000 meter.
Gezellige meid die snowboardster
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Goedemorgen dames!!

Gaan we weer een sportdag tegenaan!

Fijne zondag ondanks de wind dames.
Wie snowboarden kijkt, tip: op de BBC zenden ze het ook uit, met drie erg enthousiaste en chauvinistische Britten als commentator, erg gezellig
Die man bovenaan de start bij de snowboarders, met watlkietalkie, lijkt op John vd Heuvel 😁
quote:Nouschi schreef op 09 februari 2014 @ 10:52:

Gezellige meid die snowboardster Met die leuke 90's neuspiercing?
O sjeezus wat een crash
Dit is wel naar zeg.
Mooi om te zien hoe ze opgevangen wordt
Wie twijfelt er nog aan het dragen van een helm na deze beelden...
Wat een val he, gewoon helm door de midden en zij heeft niets. Mazzel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mijn god! Ongelofelijk hoog. Hahaha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven