Entertainment alle pijlers

De Olympische Spelen!

08-08-2008 17:19 2293 berichten
Alle reacties Link kopieren
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje

Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?

Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
quote:steph schreef op 15 februari 2014 @ 16:07:

Koen ZILVER. En dan is medialle nummer 14.Zilver is voor een sporter verliezen.....
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
agos arme Koen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik heb het helemaal met 'm te doen.
Het is toch eigenlijk van de zotte dat het om duizendste secondes gaat...
Arme Koen. Net als Jan op wat duizenden. Zo jammer.
quote:adorabull schreef op 15 februari 2014 @ 16:09:

[...]

Zilver is voor een sporter verliezen.....Nou, heb jij bittertjes gegeten ofzo, tussen de middag?
Thriller zeg, pffff ik veel ook even het sweet van mijn voorhoofd!
3/1000 ste seconde verloren. Oh wat snap ik dat hij baalt. Gloeiende #$%^^&**(())
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zweet..
quote:adorabull schreef op 15 februari 2014 @ 16:09:

[...]

Zilver is voor een sporter verliezen.....Klopt maar wel een medaille. Tweede is net zo als vierde. Alleen met een vierde plaats heb je niets.
quote:StoraHuntur schreef op 15 februari 2014 @ 16:10:

[...]

Nou, heb jij bittertjes gegeten ofzo, tussen de middag?Pardon? Zie jij verweij enorm blij zijn, EN wust gisteren ook enorm blij zijn? Smeekens afgelopen week blij? Nee. Goud is winnen op dat niveau, en zilver is verliezen. Daar zijn het topsporters voor.
Koen met ontbloot bovenlichaam is niet verkeerd om naar te kijken
quote:adorabull schreef op 15 februari 2014 @ 16:12:

[...]

Pardon? Zie jij verweij enorm blij zijn, EN wust gisteren ook enorm blij zijn? Nee. Goud is winnen op dat niveau, en zilver is verliezen. Daar zijn het topsporters voor.Ik vind jou overall een beetje negatief.

[...]

Pardon? Zie jij verweij enorm blij zijn, EN wust gisteren ook enorm blij zijn? Smeekens afgelopen week blij? Nee. Goud is winnen op dat niveau, en zilver is verliezen. Daar zijn het topsporters voor.O, en Knecht en Boer?
Zoooow daar verbleekt van Velde bij.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:StoraHuntur schreef op 15 februari 2014 @ 16:14:

[...]

Ik vind jou overall een beetje negatief.Ze heeft juist een heel leuk topic geopend.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Realistisch.

IK ben blij met zilver. Superknap. Ik zeg alleen dat de sporter zelf er niet blij mee is. Kijk maar je beeldscherm en je ziet het zelf. Als je hem nu feliciteert krijg je net geen roei voor je hoofd vermoed ik
quote:Nouschi schreef op 15 februari 2014 @ 16:15:

[...]

Ze heeft juist een heel leuk topic geopend.Ze heeft niet zo veel mensenkennis joh.

[...]

Pardon? Zie jij verweij enorm blij zijn, EN wust gisteren ook enorm blij zijn? Smeekens afgelopen week blij? Nee. Goud is winnen op dat niveau, en zilver is verliezen. Daar zijn het topsporters voor.Wust was zeker wel blij met haar zilver eergisteren...
Later! Kijk de beelden maar eens terug op het middenveld..... Op dat moment was ze allesbehalve blij en moest ze zelfs getroost worden
Kijk, rintje zegt het ook en die kan het wel weten;"je wil alleen goud winnen"
De beelden spreken voor zich toch.
quote:adorabull schreef op 15 februari 2014 @ 16:17:

Later! Kijk de beelden maar eens terug op het middenveld..... Op dat moment was ze allesbehalve blij en moest ze zelfs getroost wordenDat komt Al een stuk genuanceerder over dan wat je net zei. Hier ben ik het wel mee eens
quote:Nouschi schreef op 15 februari 2014 @ 16:19:

De beelden spreken voor zich toch.Bijkbaar niet, blijkbaar zien veel mensen een uitzinnig blije Verweij en kijk ik naar een gecensureerd chinees kanaal.
quote:adorabull schreef op 15 februari 2014 @ 16:21:

[...]

Bijkbaar niet, blijkbaar zien veel mensen een uitzinnig blije Verweij en kijk ik naar een gecensureerd chinees kanaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven