De Pfaff´s
woensdag 18 november 2009 om 23:39
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.
En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,
Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,
Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
maandag 1 maart 2010 om 15:25
quote:Bergje65 schreef op 27 februari 2010 @ 10:39:
Het enige hoogtepunt van gisteravond vond ik Bruce met zn beentjes op tafel.
"papa, mag ik met de beentjes op tafel"
"nee, Bruce, ge widde dada nie mach vriend"
3x raden wat Bruce deed!
Reactie van Lindsey: "Schatteke, nie doen"
Je vergeet nog reactie Dave: eerst bordje eten afpakken en 1 seconde later (subiet) weer teruggeven: 'ennu flink eten he?'
Lijkt me dat je iets consequenter moet zijn in de opvoeding...
Het enige hoogtepunt van gisteravond vond ik Bruce met zn beentjes op tafel.
"papa, mag ik met de beentjes op tafel"
"nee, Bruce, ge widde dada nie mach vriend"
3x raden wat Bruce deed!
Reactie van Lindsey: "Schatteke, nie doen"
Je vergeet nog reactie Dave: eerst bordje eten afpakken en 1 seconde later (subiet) weer teruggeven: 'ennu flink eten he?'
Lijkt me dat je iets consequenter moet zijn in de opvoeding...
maandag 1 maart 2010 om 15:45
Wat ik me, na 6 jaar kijken, afvraag: Doen ze alles samen omdat ze dat echt willen of vanwege de tv opnames???
Zouden ze zonder die soap ook zo'n klitfamilie zijn geweest?
Ik moet er serieus niet aan denken om mijn familie zoooo verschrikkelijk vaak te zien. Die navelstrengen zijn volgens mij nooit doorgeknipt!
Zouden ze zonder die soap ook zo'n klitfamilie zijn geweest?
Ik moet er serieus niet aan denken om mijn familie zoooo verschrikkelijk vaak te zien. Die navelstrengen zijn volgens mij nooit doorgeknipt!
maandag 1 maart 2010 om 16:19
maandag 1 maart 2010 om 19:00
quote:Bergje65 schreef op 01 maart 2010 @ 16:22:
Beste 69... jij kijkt nu 3 weken? Wacht maar tot de 6 jaar hebt gekeken, dan overheerst de (verslavende) irritatie!
Tis echt zo.... ik vind ze gewoon stom maar ik MOET kijken.
Owwwwww, ik zat net ff te rekenen....ik kijk ook al zo lang
(het leek 3 jaar maar ja, ahum)
Beste 69... jij kijkt nu 3 weken? Wacht maar tot de 6 jaar hebt gekeken, dan overheerst de (verslavende) irritatie!
Tis echt zo.... ik vind ze gewoon stom maar ik MOET kijken.
Owwwwww, ik zat net ff te rekenen....ik kijk ook al zo lang
(het leek 3 jaar maar ja, ahum)
maandag 1 maart 2010 om 20:04
Inderdaad, wat een stomme actie van Dave. In plaats van gewoon te zeggen dat Bruce niet met de voeten op tafel mag, gaat hij zijn eten afpakken. En dan ook nog tegen Lyndsey zeggen "mama, Bruce krijgt geen eten". Om het daarna weer snel terug te geven. Bruce heeft geleerd: ik mag best mijn voeten op tafel leggen.
Oh ja, en dansen op tafel mag ook. Al deed hij dat best wel grappig.
Het was wel heel overduidelijk voor de camera allemaal. Zo van: we zetten Michael Jackson op, omdat ze dan zo leuk gaan dansen, en we halen even de dierenfiguurtjes tevoorschijn omdat Fay die zo leuk kan nadoen.
En wat een stomme voice-over. Bruggetje maken van Shania naar Fay: "Fay is nog lang niet aan haar behaatje toe".
Oh ja, en dansen op tafel mag ook. Al deed hij dat best wel grappig.
Het was wel heel overduidelijk voor de camera allemaal. Zo van: we zetten Michael Jackson op, omdat ze dan zo leuk gaan dansen, en we halen even de dierenfiguurtjes tevoorschijn omdat Fay die zo leuk kan nadoen.
En wat een stomme voice-over. Bruggetje maken van Shania naar Fay: "Fay is nog lang niet aan haar behaatje toe".
maandag 1 maart 2010 om 21:33
Lindsey dacht dat ze zomaar even de gynaecoloog kon bellen als haar weeen beginnen. Hij durfde het bijna niet te zeggen dus hij zei heel zacht dat het ziekenhuis hem wel op de hoogte zou brengen als het zover was.
ik vind hem lijken op die psychiater van Gooische vrouwen. Beetje knikken, beetje lachen hier en daar, maar ondertussen komen die dozen van de zusjes Pfaff hem gewoon de neus uit!
Verder ben ik het met iedereen eens, het is en blijft een raar manneke.
Salutekes!
ik vind hem lijken op die psychiater van Gooische vrouwen. Beetje knikken, beetje lachen hier en daar, maar ondertussen komen die dozen van de zusjes Pfaff hem gewoon de neus uit!
Verder ben ik het met iedereen eens, het is en blijft een raar manneke.
Salutekes!
maandag 1 maart 2010 om 21:38
Over rare mannekes gesproken, toch nog even over Dave...
Wat een machtsstrijd was dat weer zeg, tussen hem en Lyndsey. Dave wil een boot, maar Lyndsey niet. Lyndsey wil dat Dave stopt met roken, maar dat gaat hij juist niet doen als zij dat zegt.
Dave denkt echt nog steeds dat hij de strijd aan kan gaan met de vrouw des huizes. Heel anders dan Sam, Nicolas en Jean-Marie, die accepteren gewoon dat ze instructies krijgen.
Wat een machtsstrijd was dat weer zeg, tussen hem en Lyndsey. Dave wil een boot, maar Lyndsey niet. Lyndsey wil dat Dave stopt met roken, maar dat gaat hij juist niet doen als zij dat zegt.
Dave denkt echt nog steeds dat hij de strijd aan kan gaan met de vrouw des huizes. Heel anders dan Sam, Nicolas en Jean-Marie, die accepteren gewoon dat ze instructies krijgen.
dinsdag 2 maart 2010 om 14:36
Ach we moeten niet vergeten dat het wel gewoon kindertjes blijven he?
In dat kader vallen ze heel erg mee.
En ze staan ook nogal in de picture. Ik bedoel; we zitten overal zo'n beetje met onze neuzen bovenop.
En die gyno is idd een engerd, hij doet me denken aan die gozert, hoe heet ie nou ook alweer: Erik Engerd van die reclame van Melkunie, lol.
Hoe dan ook, een baby van 4 kilo is nog niks. Mijn oudste was bijna 5 kilo en de middelste bijna 6; stelletje mietjes!!
In dat kader vallen ze heel erg mee.
En ze staan ook nogal in de picture. Ik bedoel; we zitten overal zo'n beetje met onze neuzen bovenop.
En die gyno is idd een engerd, hij doet me denken aan die gozert, hoe heet ie nou ook alweer: Erik Engerd van die reclame van Melkunie, lol.
Hoe dan ook, een baby van 4 kilo is nog niks. Mijn oudste was bijna 5 kilo en de middelste bijna 6; stelletje mietjes!!