Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.

En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,

Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Alle reacties Link kopieren
Ja, toen ik ttypte dacht ik ook 'al' een week of 3 is wat overdreven he? Dat is nog niet lang, maar ik blijf met een kritische blik bruce en fay volgen!!
Jij hebt duidelijk 'Bruce wil chips' & 'Bruce bijt Fay' niet gezien ;)
quote:luna2006 schreef op 27 februari 2010 @ 14:59:

[...]

Heeft Debby nie tmee gedaan aan dansers op het ijs?Dat was Kelly
quote:Linda1985 schreef op 01 maart 2010 @ 11:45:

Jij hebt duidelijk 'Bruce wil chips' & 'Bruce bijt Fay' niet gezien ;)Haha is dat die aflevering met die elastiekjes aan de kastdeur?
En Bruce "aait" het nieuwe konijnhondje.
quote:Bergje65 schreef op 27 februari 2010 @ 10:39:

Het enige hoogtepunt van gisteravond vond ik Bruce met zn beentjes op tafel.

"papa, mag ik met de beentjes op tafel"

"nee, Bruce, ge widde dada nie mach vriend"

3x raden wat Bruce deed!

Reactie van Lindsey: "Schatteke, nie doen"

Je vergeet nog reactie Dave: eerst bordje eten afpakken en 1 seconde later (subiet) weer teruggeven: 'ennu flink eten he?'

Lijkt me dat je iets consequenter moet zijn in de opvoeding...
quote:twentythree schreef op 01 maart 2010 @ 12:24:

[...]

Haha is dat die aflevering met die elastiekjes aan de kastdeur? Vergeet aflevering 'Bruce gooit bord eten over zijn moeder heen' niet.
Wat ik me, na 6 jaar kijken, afvraag: Doen ze alles samen omdat ze dat echt willen of vanwege de tv opnames???

Zouden ze zonder die soap ook zo'n klitfamilie zijn geweest?

Ik moet er serieus niet aan denken om mijn familie zoooo verschrikkelijk vaak te zien. Die navelstrengen zijn volgens mij nooit doorgeknipt!
quote:Linda1985 schreef op 01 maart 2010 @ 11:45:

Jij hebt duidelijk 'Bruce wil chips' & 'Bruce bijt Fay' niet gezien ;)

Nee, die heb ik gemist. ik heb enkel gezien dat hij bumba aan ging zetten voor zus fay en haar speen ging pakken.

Dus dat was wel lief.
Beste 69... jij kijkt nu 3 weken? Wacht maar tot de 6 jaar hebt gekeken, dan overheerst de (verslavende) irritatie!

Tis echt zo.... ik vind ze gewoon stom maar ik MOET kijken.
quote:_69_ schreef op 01 maart 2010 @ 16:19:

[...]

Nee, die heb ik gemist. ik heb enkel gezien dat hij bumba aan ging zetten voor zus fay en haar speen ging pakken.

Dus dat was wel lief.Dat is echt zeldzaam gedrag van Bruce...
quote:Bergje65 schreef op 01 maart 2010 @ 16:22:

Beste 69... jij kijkt nu 3 weken? Wacht maar tot de 6 jaar hebt gekeken, dan overheerst de (verslavende) irritatie!

Tis echt zo.... ik vind ze gewoon stom maar ik MOET kijken.

Owwwwww, ik zat net ff te rekenen....ik kijk ook al zo lang

(het leek 3 jaar maar ja, ahum)
Inderdaad, wat een stomme actie van Dave. In plaats van gewoon te zeggen dat Bruce niet met de voeten op tafel mag, gaat hij zijn eten afpakken. En dan ook nog tegen Lyndsey zeggen "mama, Bruce krijgt geen eten". Om het daarna weer snel terug te geven. Bruce heeft geleerd: ik mag best mijn voeten op tafel leggen.

Oh ja, en dansen op tafel mag ook. Al deed hij dat best wel grappig.

Het was wel heel overduidelijk voor de camera allemaal. Zo van: we zetten Michael Jackson op, omdat ze dan zo leuk gaan dansen, en we halen even de dierenfiguurtjes tevoorschijn omdat Fay die zo leuk kan nadoen.

En wat een stomme voice-over. Bruggetje maken van Shania naar Fay: "Fay is nog lang niet aan haar behaatje toe".
Ik word altijd heel onpasselijk van die gynaecoloog. Ik weet niet wat het is, maar ik vind het zo'n viezig mannetje. Heeft nog iemand hier last van?
Oww die gynaecoloog, verschrikkuluk!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lindsey dacht dat ze zomaar even de gynaecoloog kon bellen als haar weeen beginnen. Hij durfde het bijna niet te zeggen dus hij zei heel zacht dat het ziekenhuis hem wel op de hoogte zou brengen als het zover was.

ik vind hem lijken op die psychiater van Gooische vrouwen. Beetje knikken, beetje lachen hier en daar, maar ondertussen komen die dozen van de zusjes Pfaff hem gewoon de neus uit!

Verder ben ik het met iedereen eens, het is en blijft een raar manneke.

Salutekes!
Over rare mannekes gesproken, toch nog even over Dave...

Wat een machtsstrijd was dat weer zeg, tussen hem en Lyndsey. Dave wil een boot, maar Lyndsey niet. Lyndsey wil dat Dave stopt met roken, maar dat gaat hij juist niet doen als zij dat zegt.

Dave denkt echt nog steeds dat hij de strijd aan kan gaan met de vrouw des huizes. Heel anders dan Sam, Nicolas en Jean-Marie, die accepteren gewoon dat ze instructies krijgen.
Ja die gynaecoloog zeg,hebben ze daar een familiecontract bij afgesloten ofzo....
Ik vind die gynaecoloog echt eng!
Ja Reneeke, dat bruggetje met die BH vond ik een beetje eng. Wie heeft het nu over een behaatje bij een kind van 1,5?
Sloeg idd nergens op.....
quote:salandermillenium schreef op 01 maart 2010 @ 22:49:

Ik vind die gynaecoloog echt eng!En dan zit ie ook nog met zijn vingertjes aan je...
oef ik moet er niet aan denken..
Brrrrr, die gynaecoloog lijkt me echt een psycho...

In een van de komende afleveringen zal Bruce geboren worden. Eens kijken of hij als babietje wel schattig was.
Ach we moeten niet vergeten dat het wel gewoon kindertjes blijven he?

In dat kader vallen ze heel erg mee.

En ze staan ook nogal in de picture. Ik bedoel; we zitten overal zo'n beetje met onze neuzen bovenop.

En die gyno is idd een engerd, hij doet me denken aan die gozert, hoe heet ie nou ook alweer: Erik Engerd van die reclame van Melkunie, lol.

Hoe dan ook, een baby van 4 kilo is nog niks. Mijn oudste was bijna 5 kilo en de middelste bijna 6; stelletje mietjes!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven