Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.



En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,



Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Alle reacties Link kopieren
Als je lang genoeg wacht Hermes, kom je ze vanzelf in de herhaling weer tegen. (knipoogt)



Trouwens, je uitspraak is goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed!

U is een kenner.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
Lopen er twee series door elkaar zeker?



Ik zie af en toe wat Pfaffs voorbij schieten, de chronologische volgorde ontgaat me.



Ik vind dat taaltje wel leuk.



En die kindernamen............ brrrrrrrrrrrrrr.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Binkie! U2



Er is niets leuker dan met bord op schoot de Pfaffs te kijken: soaps kunnen er niet tegenop.



Missauga8888: ja, RTL7(?) en RTL4 zenden verschillende seizoen uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Missisauga8888 schreef op 19 november 2009 @ 23:04:

Lopen er twee series door elkaar zeker?



Ja, vrijdagavond op RTL4 de nieuwste, op RTL7 's avonds herhalingen van een paar jaar geleden die dan weer een paar keer per week overdag worden herhaald op 4...



Die aflevering met die worsten heb ik ook gezien. Wat walgelijk was dat idd!



En over het alcoholgebruik, op de bruiloft van Lindsey en Dave kreeg Debby van Kelly gewoon een glas champagne in de handen geduwd. "Ja, de gynaecoloog heeft wel gezegd dat je maar 2 kopjes koffie mag per dag maar over champagne heeft hij niets gezegd..."

Zucht.



En Carmen zou aan de drank zijn omdat Jean-Marie de hele tijd vreemd zou gaan. Als het mijn echtgenoot was, was ik jaren geleden al aan de drank gegaan. Ongeacht of 'ie vreemdging of niet... Bal gehak.
Alle reacties Link kopieren
quote:flint schreef op 19 november 2009 @ 10:16:

Ik vind het ook heerlijk ontspannen vermaak. Ik blijf me gewoon verbazen!



Ik heb trouwens gemist hoe Lindsey en Dave elkaar eigenlijk ontmoet hebben. Kennelijk heb ik een paar afleveringen over geslagen, want ze was aan het daten en opeens zat ze op een boot en ging ze trouwen. Waar kwam die Dave (die volgens mij met Lindsey wel de 2 normaalste mensen van de familie zijn) eigenlijk vandaan?Dave was al een bekende van de familie, maar was nooit in beeld te zien. Lyndsey besloot in 1 aflevering dat ze hem leuk vond (was waarschijnlijk toe aan kinderen en hij was beschikbaar) en belde hem voor een date. Toen waren ze ineens heel snel getrouwd inderdaad.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
[quote]dolfje schreef op 19 november 2009 @ 16:07:

[...]





Volgens mij drinken ze allemaal vrij veel en bompa is al lang naar de eeuwige kroeg vertrokken..



[quote]



Die man is inderdaad altijd bezopen, vreselijk om te zien! Altijd een 'pintje' voor zijn neus. Ook dat hij altijd door jan en alleman thuis gebracht wordt uit de kroeg (die lui zijn dan volgens mij ook niet meer 100% nuchter). Pffff wat een familie!
Vanavond trouwens weer een nieuwe aflevering :-) !
Alle reacties Link kopieren
Over die namen, ik heb al heel vaak gezien dat Carmen die Keano en Kenji niet uit elkaar kan houden of vergeet wie welke naam heeft.



'k Vind het niet zo raar dat de dames Pfaff van die hansworsten getrouwd zijn, want ze weten niet beter. Die Bompa deugt nergens voor en JM ook niet. Ze weten niet beter of een man zit als een hulpeloze uit z'n krachten geroeide kleuter in huis terwijl de vrouwen al het werk doen.

Ze zullen wel de droom van iedere man zijn.
ik wist ook niet waar lindsey dave van kende. zag een aflevering waar ze aan het blind daten was en 2 weken later was ze getrouwd. ik neem aan dat dat trouwen uit het volgende seizoen kwam.



vanavond laat weer een aflevering. :0
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Carmen super. Ja, ze klaagt en zeurt soms maar ze heeft elke dag kleinkinderen om zich heen en iedereen verwacht maar alle eten en drinken van haar. Ze is een lieve moeder, lijkt me.



Nicolas is echt een lekker ding om te zien. Verzorgt zich ook goed qua haar en kleding; daar mag ik graag naar kijken! Krijg van Debby alleen niet zo'n goed beeld. Net alsof ze helemaal niet op tv wil zijn ofzo en dat ze daarom een beetje chagrijnig over komt.



Linsey is ook een lieverd. Trekt ze zo'n beteuterd gezicht en gaat heel zielig praten, maar ze lijkt me heel aardig.



O, en ik ben dus wel helemaal weg van het belgische taaltje. Vind het heel mooi klinken en hou ook wel van hun bourgondische leven. Kunnen wij NL-ers nog wat van leren, al zijn er delen van Nederland waar dit ook zo gedaan wordt...
Alle reacties Link kopieren
Nicolas een lekker ding? dat meen je niet.



Vanavond supersaai trouwens. En een vreselijke patty Brard hoe ze er op die bank bij lag.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Die Nicolas vind ik echt een leeghoofd gewoon. Ooit eens die aflevering gezien toen ze moesten afrijden met de motor?

Debby ging eerst en slaagde, al wachtende dronk hij nog effe snel 2 biertjes tegen de zenuwen. en zakte.

Wat een grote bek gaf die haar zeg toen ze een grapje erover maakte..."wie denk je wel niet dat je bent" en van dat soort...naaah daar vielen me toch echt mijn klompen van uit.
mijn hemel; die Sam die kraaiend in een race-auto zat!



Ik vind die Nicolas toch wel de leukste van de mannen Nouschi.
quote:AriMa schreef op 21 november 2009 @ 00:03:

Die Nicolas vind ik echt een leeghoofd gewoon. Ooit eens die aflevering gezien toen ze moesten afrijden met de motor?

Debby ging eerst en slaagde, al wachtende dronk hij nog effe snel 2 biertjes tegen de zenuwen. en zakte.

Wat een grote bek gaf die haar zeg toen ze een grapje erover maakte..."wie denk je wel niet dat je bent" en van dat soort...naaah daar vielen me toch echt mijn klompen van uit.Ja, das waar, echt een vriendelijk manneke is het niet altijd. Maar goed, hij heeft wel een "oke-leeghoofd"
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 21 november 2009 @ 00:05:

mijn hemel; die Sam die kraaiend in een race-auto zat!



Ik vind die Nicolas toch wel de leukste van de mannen Nouschi.Hij is zooooo glad. Brrrrrr
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zie heel af en toe een stukje, maar ik dacht in het begin echt dat die man van Kelly een verstandelijke beperking had. Nou ja, eigenlijk denk ik dat nog steeds.
Alle reacties Link kopieren
Je kan de mens wel uit de woonwagen halen maar de woonwagen niet uit de mens denk ik zo..

Maw smaak en verstand kun je niet kopen...
ik vond het wel grappig gisteravond.



nicolaas keek wel heel erg beteuterd toen die bokaal niet voor hem was bedoeld en dat het eigenlijk een grapje was.



en lyndsay (schrijf je het nu zo?, je zegt iig linsie) die na 1 werkdag bij pappie al helemaal moe was en Carmen haar nog even fijntjes mededeelde dat zij dit werk tussen het schoonmaken en het koken door deed...



ik wist trouwens niet dat het gerucht bestond dat kelly het met nicolaas doet/deed...
Alle reacties Link kopieren
Waar werd dat interview trouwens gehouden? Was dat al in het nieuwe huis of hebben ze het oude huis helemaal verbouwd? Ik herkende het niet in elke geval.



Die Patty Brard hè, wat een wijf is dat haha. Zo ordi dat het grappig is. (En tenenkrommend, dat ook.)



Kelly vind ik toch echt wel een mooie vrouw. Ze is mooi, lang, slank, en ik vind haar ook een hele leuke moeder. Sam is wel een beetje een mafkees en een lapzwans, maar die 2 lijken wel een hele leuke relatie te hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimie schreef op 21 november 2009 @ 20:24:

Kelly vind ik toch echt wel een mooie vrouw. Ze is mooi, lang, slank, en ik vind haar ook een hele leuke moeder. Sam is wel een beetje een mafkees en een lapzwans, maar die 2 lijken wel een hele leuke relatie te hebben.



Dat lijkt er inderdaad op. Het bevreemd me ten zeerste. Ik vind ze totaal maar ook totaal niet bij elkaar passen. Kelly lijkt enorm gek op hem te zijn. Onbegrijpelijk. Een hersenloze bakvis. Een amoebe.



Ik irriteer me zowiezo enorm aan die hele familie Pfaff. Profiteurs. Wat doen die eigenlijk voor de kost, behalve leunen op hun ouders cq schoonouders....
Alle reacties Link kopieren
Resumé..... ik haat de Pfaff's
Alle reacties Link kopieren
Debby werkt het hardste volgens mij in haar salon. Haar Nicolas vind ik wel een profiteur.



Kelly is vaak model, en heeft wel meer schnabbels. Sam is zanger en behoorlijk populair in België.



Lindsey, wat ze eerst deed weet ik niet maar nu heeft ze de pr van haar vader overgenomen. En Dave is autoverkoper.



Valt wel mee met profiteren denk ik. Als mijn ouders zoveel geld zouden hebben zouden ze dat ook met ons delen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Debby niet zo sympathiek overkomen, ze loopt altijd te vitten op Nicholas (zou ik ook doen als ik Ken als man had), op de kindertjes en ze is ook niet echt close lijkt het me met haar ouders, behalve als ze oppas nodig heeft.



Kelly en Sam, da's toch een jeugdliefde? Ik vind Sam Kelly's derde kind



*ernstig dat ik zoveel weet van de Pfaffs, maar het is erfelijk, mijn moeder kijkt ook X-D*
Alle reacties Link kopieren
Blijft het gruwelijk vinden. Ik irriteer me ook mateloos aan de zoete inval bij paps en mams. Alles loopt daar maar de godsganse dag in en uit, eet naar behoefte mee.

Maar nog altijd staat Sam Goris bij mij met stip op 1 als zijde de meest irritante figuur op tv.



Vreemd, ik vind die Debbie juist het leukste. Ze straalt zichtbaar uit dat ze die hele soap eigenlijk niet wil!
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die nu kijkt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven