Entertainment alle pijlers

De rijdende rechter

11-02-2014 22:41 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er iemand?

Het is een heftige aflevering.

Ik heb altijd vrij duidelijk een sympathie voor de ene partij en een antipathie tegen de ander (..zeg je dat eigenlijk zo?)

Nu ook.

Volgens mij is het zooo duidelijk wie er niet sporen deze aflevering.
Wie kijkt er ook het lijkt wel een aflevering van Koefnoen met deze typetjes .
Net gekeken, was inderdaad net cabaret. ;-) Vond het wel een goede uitspraak waar beide partijen tegemoet werd gekomen. Lijken me trouwens eigenlijk wel lieve mensen.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ben afleveringen aan het terug kijken. Man man man, een oudere dame die klaagt over geluid. Doet ze sokjes met een bandana en de dekens. :rofl: Nooit van oordopjes gehoord dus. En het blijkt haar eigen ijskast (oude ijskast) Aflevering helse herrie :D
Ik kijk net de soap aflevering over Scheemda. Wat een ordinair geschreeuw, omdat er eentje met de getrouwde buurman gezoend heeft.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Iemand de aflevering gezien over de gordijnen? Wat een lieve mensen, die winkeliers. Stiekem was deze uitzending een beetje reclame voor ze. Terecht.
Ben het met je eens ikbedoelhetgoed
die ik wilde bestaat al...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven