Entertainment alle pijlers

De rijdende rechter

11-02-2014 22:41 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er iemand?

Het is een heftige aflevering.

Ik heb altijd vrij duidelijk een sympathie voor de ene partij en een antipathie tegen de ander (..zeg je dat eigenlijk zo?)

Nu ook.

Volgens mij is het zooo duidelijk wie er niet sporen deze aflevering.
Ah, typisch gevalletje voorwaarden niet lezen en akkoord gaan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
'k ook...

Ik heb laatst gehad dat iemand met mijn foto`s vandoor gegaan was maar 1 emailtje naar die site en ze hebben mijn foto`s weer ingetrokken.

Maar bij vele wedstrijden, ga je akkoord dat ze met foto`s ook andere dingen mogen doen. Het is heel goed de voorwaarden lezen.

Ben benieuwd. Ik denk dat de fotograaf geen gelijk gaat krijgen? Denk ik zomaar.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Watermerk jij je foto's dan niet Mylene ?
quote:Pretzel66 schreef op 01 april 2014 @ 22:40:

Watermerk jij je foto's dan niet Mylene ?

Is mij nog niet gelukt. Morgen komen mijn kaartjes binnen en ga ik ook proberen om op elke foto mijn logo erop te krijgen dus dan heb ik het probleem ook niet meer.

Maar watermerk heb ik hier een keer een topic over geopend hoe dat moet maar ben ik niet uit gekomen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Via fotoshop tekst toevoegen en vervagen zegt mijn zoon.
Ik ben trouwens voor de man van de gids ;)
quote:Pretzel66 schreef op 01 april 2014 @ 22:47:

Via fotoshop tekst toevoegen en vervagen zegt mijn zoon.Dank je, ik ga er achteraan. Mijn Paintshoppro is kapot maar ik ga er zeker achteraan. Goede tip.
quote:Pretzel66 schreef op 01 april 2014 @ 22:49:

Ik ben trouwens voor de man van de gids ;)Ik ook. Denk dat hij gelijk heeft maar waarschijnlijk gaat hij geen gelijk krijgen hoor.
Ach ja. Ik heb die voorwaarden niet gelezen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nou ja. Jammer dat die uitgever nu niet meer gevraagd gaat worden door Stadsdeel Amsterdam wat hij vertelde. Duur grapje.
Heb vroeger in mijn oude baan ook te maken gehad met rechten over afbeeldingen. Ooit moest ik op zoek naar een afbeelding van een bepaalde plek in Frankrijk. Vond een foto, benaderde de fotograaf met de vraag welke rechten hij voor de afbeelding vroeg. Ze vroeg waar het voor was en wat de oplage was en kwam vervolgens met een bedrag waarvan ik stijl achterover sloeg...... Echt buiten alle werkelijkheid! We hebben de foto dus ook niet gebruikt en zijn op zoek gegaan naar een andere foto.

Uitspraak kan ik mij wel in vinden en snap ook dat de man nu naar de gemeente stapt om deze kosten te verhalen.
Wie kijkt er ook vanavond ?

Die Darius is pas ook op tv geweest maar wasrmee wie weet het ?
Ja hij was laatst bij 'help mijn man is klusser' !
En hij was niet bepaald dankbaar,

Ondanks dat RTL z'n halve huis verbouwd hadden.
Hadden ze dan niet gelijk die meuk uit zijn tuin kunnen trekken?
Oh ja dat was het !
Wat een bende daar. Ik vond alle huizen, tuinen en paden er behoorlijk verpauperd en rommelig uitzien. Ik zou niet eens vlak langs het achterraam van de buren willen lopen.

Goede oplossing van de RR en ben benieuwd of de buren het financieel kunnen oplossen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:MaggyMay schreef op 22 april 2014 @ 23:00:

Ja hij was laatst bij 'help mijn man is klusser' !

Ik heb het toen gezien, was hij het met die keuken die ze erin hadden gezet?

Wat mij bijstaat is dat hij zomaar weg ging. Weet dat ik het in dat programma ook al zo`n naar mannetje vond. Bij de RR ook.

Jammer dat de verweerders maar half hebben gewonnen, gunde het ene stelletje met kinderen ook dat ze wonnen. En in wezen wint het andere stel niet heel erg want hij gaat die zijkant toch niet opruimen. Hopelijk geven ze het recht van overpad niet voor een klein prijsje weg.
Net 5 min. gemist. Voor wie zijn we vanavond?
Ik geloof niet dat ik dat oude stel sympathtiek vind.
Wat een secreten dat oudere stel. Bah.
Vooral die vrouw ja pfff
quote:Pretzel66 schreef op 13 mei 2014 @ 22:43:

Vooral die vrouw ja pfffJa erg he. Mooi dat het aan hun ligt die nare rookgeur.
Laat ze lekker die dakgoot zelf betalen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven