De rijdende rechter
dinsdag 11 februari 2014 om 22:41
dinsdag 1 april 2014 om 22:38
Ik heb laatst gehad dat iemand met mijn foto`s vandoor gegaan was maar 1 emailtje naar die site en ze hebben mijn foto`s weer ingetrokken.
Maar bij vele wedstrijden, ga je akkoord dat ze met foto`s ook andere dingen mogen doen. Het is heel goed de voorwaarden lezen.
Ben benieuwd. Ik denk dat de fotograaf geen gelijk gaat krijgen? Denk ik zomaar.
Maar bij vele wedstrijden, ga je akkoord dat ze met foto`s ook andere dingen mogen doen. Het is heel goed de voorwaarden lezen.
Ben benieuwd. Ik denk dat de fotograaf geen gelijk gaat krijgen? Denk ik zomaar.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 1 april 2014 om 22:43
quote:Pretzel66 schreef op 01 april 2014 @ 22:40:
Watermerk jij je foto's dan niet Mylene ?
Is mij nog niet gelukt. Morgen komen mijn kaartjes binnen en ga ik ook proberen om op elke foto mijn logo erop te krijgen dus dan heb ik het probleem ook niet meer.
Maar watermerk heb ik hier een keer een topic over geopend hoe dat moet maar ben ik niet uit gekomen.
Watermerk jij je foto's dan niet Mylene ?
Is mij nog niet gelukt. Morgen komen mijn kaartjes binnen en ga ik ook proberen om op elke foto mijn logo erop te krijgen dus dan heb ik het probleem ook niet meer.
Maar watermerk heb ik hier een keer een topic over geopend hoe dat moet maar ben ik niet uit gekomen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 1 april 2014 om 22:50
dinsdag 1 april 2014 om 22:51
dinsdag 1 april 2014 om 22:56
Heb vroeger in mijn oude baan ook te maken gehad met rechten over afbeeldingen. Ooit moest ik op zoek naar een afbeelding van een bepaalde plek in Frankrijk. Vond een foto, benaderde de fotograaf met de vraag welke rechten hij voor de afbeelding vroeg. Ze vroeg waar het voor was en wat de oplage was en kwam vervolgens met een bedrag waarvan ik stijl achterover sloeg...... Echt buiten alle werkelijkheid! We hebben de foto dus ook niet gebruikt en zijn op zoek gegaan naar een andere foto.
Uitspraak kan ik mij wel in vinden en snap ook dat de man nu naar de gemeente stapt om deze kosten te verhalen.
Uitspraak kan ik mij wel in vinden en snap ook dat de man nu naar de gemeente stapt om deze kosten te verhalen.

woensdag 23 april 2014 om 09:10
woensdag 23 april 2014 om 09:24
quote:MaggyMay schreef op 22 april 2014 @ 23:00:
Ja hij was laatst bij 'help mijn man is klusser' !
Ik heb het toen gezien, was hij het met die keuken die ze erin hadden gezet?
Wat mij bijstaat is dat hij zomaar weg ging. Weet dat ik het in dat programma ook al zo`n naar mannetje vond. Bij de RR ook.
Jammer dat de verweerders maar half hebben gewonnen, gunde het ene stelletje met kinderen ook dat ze wonnen. En in wezen wint het andere stel niet heel erg want hij gaat die zijkant toch niet opruimen. Hopelijk geven ze het recht van overpad niet voor een klein prijsje weg.
Ja hij was laatst bij 'help mijn man is klusser' !
Ik heb het toen gezien, was hij het met die keuken die ze erin hadden gezet?
Wat mij bijstaat is dat hij zomaar weg ging. Weet dat ik het in dat programma ook al zo`n naar mannetje vond. Bij de RR ook.
Jammer dat de verweerders maar half hebben gewonnen, gunde het ene stelletje met kinderen ook dat ze wonnen. En in wezen wint het andere stel niet heel erg want hij gaat die zijkant toch niet opruimen. Hopelijk geven ze het recht van overpad niet voor een klein prijsje weg.