Entertainment alle pijlers

De serie Maxima op Videoland.

19-04-2024 23:02 75 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanaf morgen is de serie op Videoland te zien. Ik heb al wat voorstukjes gezien en het interview met Martijn Lakemeier en Delphine Chaves bij Beau en ben inmiddels best nieuwsgierig. Wie kijkt er nog meer?
Alle reacties Link kopieren Quote
Aflevering 3 gekeken. Ik ben best onder de indruk van wat Maxima allemaal heeft moeten opgeven voor de liefde. Oké, het is een gedramatiseerde serie maar dan toch. Leuk trouwens Frank Lammers als Willibrord Frequin.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja dat deed Frank Lammers echt fantastisch! Ook komisch dat ze Jacob Derwig (Wagenaar) laten zeggen dat Fedja van Huet een geweldige acteur is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb 2 afleveringen gezien en vond het wel oke
Maar wat ik echt een beetje too much vond waren de seks scenes
Ik snap nooit zo goed waarom er in iedere film of serie een seks scene moet zitten (want het voegt 9 van de 10 keer echt totaal niks toe) en in dit geval, in een serie over ons koningspaar, vind ik het ook echt wel lichtelijk ongepast.

Ik vond het ook erg uitgebreid allemaal
En dan zit er later ergens ook weer een scene in waarbij hij in bed naar beneden afglijdt om haar te gaan beffen...... .tsja, moet dat nou allemaal echt?
Je kan toch ook het verliefd worden in beeld brengen, en een zoen en mss dat ze met elkaar wakker worden? Moet dat echt allemaal zo expliciet?
In The Crown zit geen enkele seks scene en dat vind ik ook veel gepaster in een serie over het koninklijk huis.

vond het een beetje ongemakkelijk ofzo....maar kan ook aan mij liggen

Verder op zich aardig maar wel een beetje erg "rom com / Alles is liefde" tot nu toe...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook hier maar even omdat hij zo leuk is:
Lucky tv over de serie Maxima

https://www.rtl.nl/boulevard/video/vide ... -en-koning
Alle reacties Link kopieren Quote
vlokkenopjebrood schreef:
28-04-2024 17:05
Ik heb 2 afleveringen gezien en vond het wel oke
Maar wat ik echt een beetje too much vond waren de seks scenes
Ik snap nooit zo goed waarom er in iedere film of serie een seks scene moet zitten (want het voegt 9 van de 10 keer echt totaal niks toe) en in dit geval, in een serie over ons koningspaar, vind ik het ook echt wel lichtelijk ongepast.

Ik vond het ook erg uitgebreid allemaal
En dan zit er later ergens ook weer een scene in waarbij hij in bed naar beneden afglijdt om haar te gaan beffen...... .tsja, moet dat nou allemaal echt?
Je kan toch ook het verliefd worden in beeld brengen, en een zoen en mss dat ze met elkaar wakker worden? Moet dat echt allemaal zo expliciet?
In The Crown zit geen enkele seks scene en dat vind ik ook veel gepaster in een serie over het koninklijk huis.

vond het een beetje ongemakkelijk ofzo....maar kan ook aan mij liggen

Verder op zich aardig maar wel een beetje erg "rom com / Alles is liefde" tot nu toe...
Het is dan ook gedramatiseerd en ik snap dus ook best dat het koningspaar niet gaat kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja natuurlijk is het gedramatiseerd, dat snap ik wel
Maar waarom moeten er van die hele uitgebreide seks scenes in? Dat vond ik een beetje onnodig en het draagt ook niks bij aan het verhaal verder.
Vond aflevering 3 waarin het veel politieker wordt en serieuzer met haar vader veel boeiender.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het niet gek. The Crown gaat over een instituut, het instituut, Maxima gaat over een persoon. En die was jong en werd verliefd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind de serie tegenvallen eerlijk gezegd. Wel mooi gemaakt, dat wel
Alle reacties Link kopieren Quote
@meisje85 ja maar het gaat wel over onze huidige koningin. Ik weet niet, om daar nou per se een scene van te moeten zien dat ze zogenaamd van alles in bed beleefd.... had van mij allemaal niet gehoeven, maar goed. Het is maar een serie :-D

@muts87: Ja ik vind het ook een beetje een "puberaal" romcom gehalte hebben tot nu toe. Maar mss had ik te veel The Crown verwacht.
Ik blijf wel kijken, mss kom ik er nog wat meer in :)
Alle reacties Link kopieren Quote
vlokkenopjebrood schreef:
29-04-2024 09:06
Ja natuurlijk is het gedramatiseerd, dat snap ik wel
Maar waarom moeten er van die hele uitgebreide seks scenes in? Dat vond ik een beetje onnodig en het draagt ook niks bij aan het verhaal verder.
Ik ben het hier wel mee eens hoor. Ik vind beetje seks prima, maar het ging wel wat lang door. Een korte, vervagende, scene was ook prima geweest voor het verhaal.

Overigens vind ik het een leuke serie. Het hoeft voor mij niet zo serieus. Dus ik vind het gewoon heerlijk vermakelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Aan die seksscènes heb ik me ook gestoord. Vooral die waar WA met zijn hoofd tussen haar benen beland. Inderdaad ongemakkelijk om naar te kijken, alsof je naar je vader en moeder zit te kijken die seks hebben. En zo onnodig, had gefilmd dat ze met elkaar in bed belanden met een verliefde zoen en de rest aan de verbeelding overgelaten. Typisch Nederlands ook weer dit.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesMinoes schreef:
30-04-2024 11:25
Aan die seksscènes heb ik me ook gestoord. Vooral die waar WA met zijn hoofd tussen haar benen beland. Inderdaad ongemakkelijk om naar te kijken, alsof je naar je vader en moeder zit te kijken die seks hebben. En zo onnodig, had gefilmd dat ze met elkaar in bed belanden met een verliefde zoen en de rest aan de verbeelding overgelaten. Typisch Nederlands ook weer dit.
Ja eens. Totaal onnodig. Voor hun kinderen ook heel ongemakkelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind hem ook mooi! Bij de seksscènes moest ik wel wegkijken haha, ik zag opeens de echte Willy zo voor me en dat kon ik niet aan :P Voelde inderdaad een beetje ongepast ook.

Maar verder kijkt 'ie lekker weg!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesMinoes schreef:
30-04-2024 11:25
Aan die seksscènes heb ik me ook gestoord. Vooral die waar WA met zijn hoofd tussen haar benen beland. Inderdaad ongemakkelijk om naar te kijken, alsof je naar je vader en moeder zit te kijken die seks hebben. En zo onnodig, had gefilmd dat ze met elkaar in bed belanden met een verliefde zoen en de rest aan de verbeelding overgelaten. Typisch Nederlands ook weer dit.

Ja exact dit bedoel ik dus
Alsof je naar je vader en moeder zit te kijken
Oke, je weet dat het acteurs zijn maar ze verbeelden wel de Koning en Koningin. Dit had echt niet gehoeven
Ook idd raar voor Alexia, Amalia en Ariane...als ze dit zien. Is toch vreemd.

Maar ik vind seks scenes vaak totaal onnodig. Ze voegen zelden iets aan het verhaal toe
Laatst ook een actie/crime serie waarin de vrouwelijke hoofdpersoon dan in 1 scene ook weer even moest masturberen voor ze naar haar werk ging. Why?? Zeker weer een mannelijke regisseur....
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk nu aflevering 4. Maar eerlijk gezegd vind ik de serie toch tegenvallen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh ik vind het wel heel vermakelijk:) Jammer dat ik niet kan bingen.
Alle reacties Link kopieren Quote
muts87 schreef:
04-05-2024 20:13
Ik kijk nu aflevering 4. Maar eerlijk gezegd vind ik de serie toch tegenvallen.
Want? Ik vind het juist beter dan verwacht. Ook na het kijken van aflevering 4.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blijft leuk.
Kijkt erg goed weg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet niet goed wat ik van de serie vind. Het kijkt lekker weg maar verder doet het mij denken aan een tienerserie. Het is allemaal heel eenvoudig en oppervlakkig gefilmt. Ben alsnog benieuwd naar de volgende afleveringen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwste aflevering gezien en ik vind niet dat Maxima er goed vanaf komt. Ze wordt echt neergezet als een slet in deze aflevering en daarbij als een naïeve doos die dondersgoed wist wat haar vader deed maar het bewust niet wilde zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Naarmate ik meer afleveringen zie, vind ik het steeds minder worden. Ik vind dat overambitieuze van Maxima niet zo leuk over komen, ik vind de schets van de relatie met haar vader bijna ongezond, de vlucht in mannen vind ik ook zo-zo. Het kan mij steeds minder bekoren allemaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind de serie nog steeds erg leuk/mooi. Ik vind niet dat ze als slet wordt neergezet, het was (en is) een ambitieuze jonge vrouw die voor WA in beeld kwam ook relaties en one-night-stands heeft gehad. Dat je als kind/jong volwassene niet wilt zien wat je vader heeft gedaan vind ik ook niet zo raar toch? Zij heeft een heel innige band met haar vader dus het lijkt me heel erg moeilijk als je ontdekt dat hij betrokken is geweest bij de verdwijning van zoveel mensen.
Wat mij vooral bezig houdt is dat ze zoveel heeft moeten opgeven om met WA samen te kunnen zijn. Ik bedoel dat ze daar een hele poos in Brussel heeft gezeten en belaagd werd door de pers. Dat ze verplicht een andere taal en de hele handel en wandel over Nederland moest leren. Pfff. Ik zou ervoor bedankt hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het niet overambitieus of sletterig. Het is gewoon het leven van een vrouw van in de twintig in New York in de jaren negentig. Work hard, play hard zeg maar. Of haar vader van de gruweldaden van het regime geweten heeft blijft onduidelijk en als hij er vanaf wist zal hij het haar zeker niet verteld hebben. Anders dan haar zus was ze destijds ook nog heel jong.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nadinexxx schreef:
13-05-2024 09:28
Nieuwste aflevering gezien en ik vind niet dat Maxima er goed vanaf komt. Ze wordt echt neergezet als een slet in deze aflevering en daarbij als een naïeve doos die dondersgoed wist wat haar vader deed maar het bewust niet wilde zien.
Pardon? Slet? Omdat ze met een paar mannen het bed heeft gedeeld?
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar wat ik in aflevering 4 even niet begreep: ze is met wim-lex, dan gaat ze. vanuit Brussel terug naar Argentinie en dan heeft ze daar opeen een relatie met die andere dude. Maar was er dan daadwerkelijk een soort pauze/ break-up in de relatie met Wim-Lex?
Uiteindelijk komt hij haar dan weer opzoeken bij haar thuis, maar ik vond het heel verwarrend ...

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven