Entertainment alle pijlers

De slimste mens!

24-07-2017 20:29 3274 berichten
Yes, De Slimste Mens is terug!

Wie kijkt ook?
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
16-07-2018 21:13
De screening mag wel wat strenger wat mij betreft.
Vind ik ook. Er zijn soms kandidaten die zelfs simpele dingen niet weten. Puur uitgenodigd vanwege hun aardige gezicht, denk ik dan, niet zozeer vanwege hun kennis.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Pfff het niveau was weer bedroevend laag zeg....
Alle reacties Link kopieren
Hij kan zijn artiestennaam gaan veranderen in Pete Silly :proud:
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Yella78 schreef:
17-07-2018 16:09
Ik zou het leuker vinden als er onbekende Nederlanders meededen. En ik vind het jammer dat er geen echte interactie is tussen Freriks en Van Rossum. Er wordt af en toe een droge opmerking gemaakt, maar dat is het dan, daar komt geen leuke reactie op van Freriks.
Vaak heeft Freriks in zijn hoofd wat voor opmerking of vraag hij gaat stellen terwijl Van Rossum of een kandidaat een perfecte voorzet geeft of iets interessants zegt, maar waar dan helemaal niet op in wordt gegaan. Jammer.
Maarten van Rossum ben ik wel steeds meer gaan waarderen met de jaren.
.
Alle reacties Link kopieren
snjokorn schreef:
17-07-2018 21:20
Hij kan zijn artiestennaam gaan veranderen in Pete Silly :proud:
Haha
Pete Kwitnie
.
Alle reacties Link kopieren
mandylion schreef:
17-07-2018 21:27
Haha
Pete Kwitnie
:proud:


Echt dramatisch slecht zeg, pfff.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Pete had beter al kunnen passen bij de uitnodiging.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Vanavond niet gekeken.maar schijnbaar heb ik niets gemist. Vond gisteravond het niveau ook al niet geweldig.wat heet niet geweldig.gewoon slecht.
Morgenochtend toch maar even terugkijken.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Wij vroegen ons af of Pete onder een steen geleefd heeft.
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat was exact wat mijn man zei.
Oké, iets niet weten over sport: kan (snapt mijn man niet, maar ik wel)
Maar over andere dingen wist hij ook zo weinig. Ook entertainment, bijvoorbeeld. Alleen presidenten wist hij zo te benoemen. Dat was het wel.

Nouja, laten we het maar houden op een enorme blackout?
Later is nu
pejeka schreef:
17-07-2018 21:15
Vind ik ook. Er zijn soms kandidaten die zelfs simpele dingen niet weten. Puur uitgenodigd vanwege hun aardige gezicht, denk ik dan, niet zozeer vanwege hun kennis.
Heel vaak van die B-nederlanders die promotie zoeken. Maar mijn godjes, ze kunnen 't programma beter 'wie is de domste' gaan noemen.
Vlinder1963 schreef:
17-07-2018 23:50
Wij vroegen ons af of Pete onder een steen geleefd heeft.
Ik lééf onder 'n steen, maar ik kende vrijwel al die mensen zelfs!
Ik heb eigenlijk het idee dat ze bewust zo beginnen.
Wat een aanfluiting.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
18-07-2018 08:27
Nou, dat was exact wat mijn man zei.
Oké, iets niet weten over sport: kan (snapt mijn man niet, maar ik wel)
Maar over andere dingen wist hij ook zo weinig. Ook entertainment, bijvoorbeeld. Alleen presidenten wist hij zo te benoemen. Dat was het wel.

Nouja, laten we het maar houden op een enorme blackout?
Ik kijk deze aflevering nu en dacht dit ook. Misschien door een soort zenuwen oid?
Jaren geleden ben ik naar de voorrondes geweest van De zwakste schakel en ik klapte ook echt helemaal dicht en toen waren er niet eens camera’s bij.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
18-07-2018 08:38
Heel vaak van die B-nederlanders die promotie zoeken. Maar mijn godjes, ze kunnen 't programma beter 'wie is de domste' gaan noemen.
Dit dus. En dan gaan ze héél intelligent zitten kijken als ze het antwoord weten op een vraag die zo simpel is, dat voor de buis zittend
Nederland het antwoord al 10 keer weet voordat het er bij hen eindelijk uit komt, áls het er al uit komt .
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Het werd zelfs vermeld vanavond in het journaal.dat het gisteravond de eerste keer was dat n kandidaat extra punten heeft gekregen😄
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
In voorgaande jaren stond ik weleens versteld van de intelligentie van bekende Nederlanders die ik verder niet zo goed kende. Ik kan me Pepijn Lanen nog herinneren, die ik doodeng vond en erg slim. Van Arjen Lubach wisten we natuurlijk al dat hij slim was. Ik denk dat de slimme BN'ers op zijn.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
18-07-2018 19:06
Ik kijk deze aflevering nu en dacht dit ook. Misschien door een soort zenuwen oid?
Jaren geleden ben ik naar de voorrondes geweest van De zwakste schakel en ik klapte ook echt helemaal dicht en toen waren er niet eens camera’s bij.
Zou mij ook kunnen gebeuren.daarom n reden voor mij om nooit maar dan ook nooit mee te doen.
Heb ooit aan n Play back show in de kroeg meegedaan .100 jaar geleden.heb nog het schaamrood op de kaken als ik er aan terug denk. Was net n goudvis die naar adem stond te happen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weleens meegedaan aan een quiz (Lucky Letters) en was bang dat ik dicht zou klappen, maar dat gebeurde gelukkig helemaal niet. Helaas had ik wel pech. Er werd eerst een aflevering opgenomen waar ik nog niet in zat, ik wist het antwoord op alle vragen. Dat gaf de burger moed. Maar in mijn aflevering kreeg ik een vraag die ik echt niet wist, tot mijn ergernis, en ik drukte een paar keer op 'half', waardoor mijn score tot dan toe halveerde. Jammer hoor. Ik kan beter meedoen aan een quiz waar niet zo'n geluksfactor in zit, want dan zit het mij nooit mee. Ik zou wel heel graag een keer mee willen doen aan de Slimste Mens trouwens! Dat is wel wat voor mij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
nou hopenlijk wordt het vanavond wel wat

denk ook dat Pete gewoon een blackout
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
We hebben een slimme!
Ze vult zelfs Maarten aan :cheer:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Philip spreekt de naam Anne Fleur op zn Frans uit, apart!
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
18-07-2018 20:27
nou hopenlijk wordt het vanavond wel wat

denk ook dat Pete gewoon een blackout
Volgens mij had hij het programma nog nooit gezien
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
18-07-2018 20:39
Volgens mij had hij het programma nog nooit gezien
zou me niks verbazen, vond Ryan Pandee al een schande maar gister sloeg alles
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven