Entertainment alle pijlers

De verraders 2023

04-03-2023 18:05 427 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zijn er nog meer die kijken en kan iemand mij uitleggen waarom die influencers vanaf de eerste seconde in mijn irritatie zone zitten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hakika schreef:
26-10-2023 11:42
Ik denk dat er ook mee te maken heeft dat dit seizoen minder (maar 13) kandidaten heeft. Het groepje is best klein om als verrader onder de radar te blijven. Ik heb het even opgezocht, maar in andere seizoenen waren er wel 18 kandidaten. Dan is het natuurlijk al veel moeilijker om de verrader eruit te pikken.
Maar eens dat dit niet een leuk of spannend seizoen is tot nu toe. Ik hoop dat Bente het goed gaat doen.
Nooit gerealiseerd dat deze groep kleiner is. 🙈 Wat stom van mij! 😂

Rob was de enige getrouwe die het goed door had. En Bente, die heeft de finale briljant gespeeld. Dat zilver wad dan ook dik verdiend!

Wat ik jammer vind is dat ze geen terugblik doen. Ben wel eens benieuwd naar de reacties van de groep als ze erachter komen dat Bente een verrader was. Volgens mij was alleen Rob die dat in zag.
misspatrice wijzigde dit bericht op 28-10-2023 21:03
Reden: Aanvulling
12.14% gewijzigd
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren Quote
Vond dit niet zo’n leuk seizoen. Op zich knap van Bente gedaan die laatste afleveringen, maar ze was er natuurlijk pas laat bij gekomen, heb je toch al heel veel credits kunnen halen bij de anderen.

Rob zat een paar afleveringen eerder ook al even op Bente, vond het jammer dat hij daar verder niet op doorging vanaf toen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hakika schreef:
26-10-2023 11:42
Ik denk dat er ook mee te maken heeft dat dit seizoen minder (maar 13) kandidaten heeft. Het groepje is best klein om als verrader onder de radar te blijven. Ik heb het even opgezocht, maar in andere seizoenen waren er wel 18 kandidaten. Dan is het natuurlijk al veel moeilijker om de verrader eruit te pikken.
Maar eens dat dit niet een leuk of spannend seizoen is tot nu toe. Ik hoop dat Bente het goed gaat doen.

Klopt. De Halloweenversie heeft altijd minder kandidaten. Ik vind een grote groep ook leuker en geslaagder. De laatste aflevering(en) nu vond ik wel leuk, maar al met al een matig seizoen.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
misspatrice schreef:
28-10-2023 21:01
Nooit gerealiseerd dat deze groep kleiner is. 🙈 Wat stom van mij! 😂

Rob was de enige getrouwe die het goed door had. En Bente, die heeft de finale briljant gespeeld. Dat zilver wad dan ook dik verdiend!

Wat ik jammer vind is dat ze geen terugblik doen. Ben wel eens benieuwd naar de reacties van de groep als ze erachter komen dat Bente een verrader was. Volgens mij was alleen Rob die dat in zag.
Dat vind ik ook jammer, lijkt me zo leuk om te zien hoe daarop werd gereageerd!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond de laatste aflevering nog het leukste. Mede door de gesprekken tussen Rob en Bertie. In begin vond ik Rob maar een vreemde vogel maar al snel merkte je hoe slim hij beredeneerse. Had wel met hem te doen die laatste ronde. Bente vond ik niet persee sterk ze had gewoon geluk dat ze in haar rol kon blijven en daardoor niet verdacht werd. Ook het iedere keer wisselen/wegspelen van spelers zorgde ervoor dat de aandacht steeds naar iemand anders ging.

Als ik zin heb kijk ik ook de Australische versie!
Alle reacties Link kopieren Quote
De Australische versie is een oude die ik al gezien heb. Was wel erg leuk, vergelijkbaar met de Britse. De man die The Heartguy speelt is presentator hij de Australische.
Alle reacties Link kopieren Quote
Stokbroodje schreef:
30-10-2023 20:26
Ik vond de laatste aflevering nog het leukste. Mede door de gesprekken tussen Rob en Bertie. In begin vond ik Rob maar een vreemde vogel maar al snel merkte je hoe slim hij beredeneerse. Had wel met hem te doen die laatste ronde. Bente vond ik niet persee sterk ze had gewoon geluk dat ze in haar rol kon blijven en daardoor niet verdacht werd. Ook het iedere keer wisselen/wegspelen van spelers zorgde ervoor dat de aandacht steeds naar iemand anders ging.

Eens, hoewel ik het niet te doen had met Rob. Wel respect voor zijn analyses.

Ik heb echt alle Verraders wel gezien, NL, UK, USA etc. maar dit was wel de slechtste ooit. Als je er een beetje op let dan zag je ook hoe volkomen ongeïnspireerd de kandidaten de spellen deden. Er zat verder niets aan spanning in de serie behalve de laatste aflevering. Ik denk dat er achter de schermen ook niet echt met hart en ziel aan is gewerkt deze keer want ook de spellen zelf stelden niets voor, het Halloween-thema kwam slecht uit de verf. En qua research was het ook niet veel. Want ik vind het toch wel een blunder om een spel te doen rondom een fictieve 'onopgeloste moord' in Koekange, terwijl er in Koekange een échte onopgeloste cold case is, namelijk de verdwijning van Willeke Dost. Had dan een ánder dorpje in de buurt genoemd, Rogat ofzo. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
In januari start BBC weer met een serie the traitors. Op 3 januari de eerste aflevering zag ik bij een promo. https://www.bbc.co.uk/programmes/p0db9b ... s/upcoming.
Let op, 3 dagen achter elkaar uitzending, dus het gaat meteen lekker hard!

Verder komt er een NL versie met onbekende Nederlanders, in februari. https://www.nu.nl/media/6294937/de-verr ... ruari.html
Alle reacties Link kopieren Quote
Whooo wat goed! Ik weet niet waar je BBC kan kijken, kunnen wij dat ergens in NL?

Die met die onbekende Nederlanders heb ik heel veel zin in. Denk dat er ook flink getypecast is dus zullen een paar gekkies tussen zitten.
Alle reacties Link kopieren Quote
ZuurSnoepje schreef:
20-12-2023 18:52
Whooo wat goed! Ik weet niet waar je BBC kan kijken, kunnen wij dat ergens in NL?

Die met die onbekende Nederlanders heb ik heel veel zin in. Denk dat er ook flink getypecast is dus zullen een paar gekkies tussen zitten.
Leuk, nieuwe afleveringen! Ik heb kpn en daarin zitten de BBC zenders.
Alle reacties Link kopieren Quote
KPN heeft BBC 1, 2 en first in het zenderpakket.
Ik heb voor 5 euro extra de opname functie. Vind ik een uitkomst. Terugkijken wanneer het mij uitkomt en met Teletekst 888 heb ik ook (Engelstalige) ondertiteling - niet onnodig bij kandidaten die nogal eens met een fors accent hun moedertaal bezigen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen kpn hier, gewoon Ziggo digitale basistvpakket. Is er een streamingdienst waar het op gaat verschijnen of BBCdingen uitzend? Lijkt me ook heel leuk.
Jaja.
Alle reacties Link kopieren Quote
LuciFee2023 schreef:
21-12-2023 09:34
Geen kpn hier, gewoon Ziggo digitale basistvpakket. Is er een streamingdienst waar het op gaat verschijnen of BBCdingen uitzend? Lijkt me ook heel leuk.
Wat ik op de site zie van zlZiggo heb je dan op zender 61 BBC one. Daarop wordt the traitors uitgezonden. Terugkijken kan vaak niet bij buitenlandse zenders. Van streaming weet ik niet, de BBC Iplayer kan je alleen als Brit gebruiken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Reminder: vanavond start The Traitors op BBC One, 3 dagen achter elkaar om 22 uur.

En op vrijdag een napraat van een half uur op BBC Two 'The traitors: Uncloaked'.

Veel kijkplezier!
Alle reacties Link kopieren Quote
Sinds kort staat het tweede seizoen van De verraders België op Videoland, heeeel erg leuk! Zeker na dat suffe Nederlandse seizoen.
Alle reacties Link kopieren Quote
hanke321 schreef:
21-12-2023 12:18
Wat ik op de site zie van zlZiggo heb je dan op zender 61 BBC one. Daarop wordt the traitors uitgezonden. Terugkijken kan vaak niet bij buitenlandse zenders. Van streaming weet ik niet, de BBC Iplayer kan je alleen als Brit gebruiken.
Ik heb het gevonden, maar te laat. Heb de eerste 2 al gemist.

Vanavond deel 3.

Zie wel dat 9 jan dinsdagnacht 4.05. deel 1 herhaald word...
Jaja.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kun je het opnemen? De herhalingen? Idd op 9, 10 en 11 januari herhalingen rond 0400 uur op BBC 2.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee, geen kastje hier.

Ik wacht wel tot ergens verschijnt, was bij seizoen 1 ook.
Vrees alleen dat nog even duurt.
Misschien die Belgische maar kijken, als heb ik dus echt een hekel aan belgen en hun accent op tv, niet als echte personen. Maar wel om naar te kijken. :roll:
Slaat nergens op, maar het is gewoon zo. 8-)
Jaja.
Alle reacties Link kopieren Quote
LuciFee2023 schreef:
05-01-2024 16:30
Ik heb het gevonden, maar te laat. Heb de eerste 2 al gemist.

Vanavond deel 3.

Zie wel dat 9 jan dinsdagnacht 4.05. deel 1 herhaald word...
Bedankt voor de tip! Ik was het alweer vergeten maar heb nu opname kunnen instellen vanaf dinsdagnacht idd.
Alle reacties Link kopieren Quote
De serie op de BBC is leuk en de napraat ook. Veel leuker met onbekende mensen en de Britten hebben altijd een goede afspiegeling van de maatschappij. Bijv mensen met een beperking, dat is in Nederland veel minder gebruikelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
JandeVries schreef:
05-01-2024 15:33
Sinds kort staat het tweede seizoen van De verraders België op Videoland, heeeel erg leuk! Zeker na dat suffe Nederlandse seizoen.
Ja! Net begonnen met kijken. Zit nu al meer energie in dan het vorige seizoen van NL.
Alle reacties Link kopieren Quote
De Belgische Verraders was echt heel leuk, sterk gespeeld!
Ik kijk ook naar de verraders België, aflevering 4 denk ik dat we zijn. Helaas weet ik al iets van de uitslag, omdat ik een kandidaat heb gegoogeld. Was benieuwd naar waar hij/zij bekend van was. Maar over het algemeen leuke kandidaten.

Alleen vind ik de opdrachten niet zo leuk om naar te kijken. Leuke opdrachten om te doen, maar als kijker heb je er niet zo veel aan. Ik moest wel lachen dat een kandidaat in een interview zei: ik denk dat Jantje (fictief) een verrader is, want bij de opdracht deed hij dit. Euh..je doet niet mee aan WIDM ofzo. Iedereen heeft hetzelfde doel bij de opdrachten, verrader of niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Geel sterk gespeeld! Spannend tot het laatste moment. Zo zou het spel gespeeld moeten worden!
Pelle schreef:
13-01-2024 18:21
Ik kijk ook naar de verraders België, aflevering 4 denk ik dat we zijn. Helaas weet ik al iets van de uitslag, omdat ik een kandidaat heb gegoogeld. Was benieuwd naar waar hij/zij bekend van was. Maar over het algemeen leuke kandidaten.

Alleen vind ik de opdrachten niet zo leuk om naar te kijken. Leuke opdrachten om te doen, maar als kijker heb je er niet zo veel aan. Ik moest wel lachen dat een kandidaat in een interview zei: ik denk dat Jantje (fictief) een verrader is, want bij de opdracht deed hij dit. Euh..je doet niet mee aan WIDM ofzo. Iedereen heeft hetzelfde doel bij de opdrachten, verrader of niet.
Het vraagt wel wat widm tact soms. Soms wil je niet winnen en kans maken op wapenkamer zodat je iemand kan vermoorden. Dus een verrader heeft soms wel degelijk net een ander belang. In België zijn ze daar grappig genoeg al tactischer mee bezig dan in de Nederlandse versie.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven