De Verraders
zondag 14 maart 2021 om 10:20
Wie kletst er mee over De Verraders?

De Verraders heeft iets weg van Wie is de Mol? en het spannende gezelschapsspel Weerwolven van Wakkerdam. In een sfeervol kasteel in Zuid-Limburg komen achttien bekende Nederlanders samen voor een adembenemend spel waarin ze samen een grote zilverschat kunnen winnen. Drie van hen willen echter de schat niet delen en worden Verraders. Zij doen er alles aan om zelf met de buit naar huis te gaan, zetten de groep tegen elkaar op en ‘vermoorden’ elke nacht een medekandidaat.
De andere kandidaten - de Getrouwen - weten niet wie de Verraders zijn en moeten hen zo snel mogelijk zien te ontmaskeren. In de dagelijks terugkerende 'Raad' moeten ze de Verraders proberen weg te stemmen. Maar zitten ze wel op het juiste spoor? Voor de kijkers is het wél duidelijk wie welke rol vervult.
En om de chaos compleet te maken moeten alle deelnemers ook nog samenwerken in missies om het zilver bij elkaar te verdienen. Maar wie gaat er uiteindelijk met die schat vandoor, een Verrader of een Getrouwe?
De Verraders heeft iets weg van Wie is de Mol? en het spannende gezelschapsspel Weerwolven van Wakkerdam. In een sfeervol kasteel in Zuid-Limburg komen achttien bekende Nederlanders samen voor een adembenemend spel waarin ze samen een grote zilverschat kunnen winnen. Drie van hen willen echter de schat niet delen en worden Verraders. Zij doen er alles aan om zelf met de buit naar huis te gaan, zetten de groep tegen elkaar op en ‘vermoorden’ elke nacht een medekandidaat.
De andere kandidaten - de Getrouwen - weten niet wie de Verraders zijn en moeten hen zo snel mogelijk zien te ontmaskeren. In de dagelijks terugkerende 'Raad' moeten ze de Verraders proberen weg te stemmen. Maar zitten ze wel op het juiste spoor? Voor de kijkers is het wél duidelijk wie welke rol vervult.
En om de chaos compleet te maken moeten alle deelnemers ook nog samenwerken in missies om het zilver bij elkaar te verdienen. Maar wie gaat er uiteindelijk met die schat vandoor, een Verrader of een Getrouwe?
sun.lover wijzigde dit bericht op 14-03-2021 10:25
11.45% gewijzigd
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.

zondag 18 april 2021 om 19:04
Ik vond Kees vrij agressief reageren toen mensen hem wegstemden. Ik vind hem vanaf het begin eigenlijk niet zo leuk. Ik ben voor Francis en Chatilla. Terwijl ik Francis in het begin (of eigenlijk voor het programma al) het irritantst vond, maar ik vind haar steeds leuker worden. Maar stiekem ben ik nog steeds voor Sinan
)

zondag 18 april 2021 om 20:41
Zij deed me gister ineens denken aan die ene dame uit MAFS Australië, Ines. Die bitch die met die stripper getrouwd was.Quaintrelle schreef: ↑18-04-2021 18:58Ik vind dat gespeelde dommige van Holly echt irritant.
En al die koosnaampjes tussen Kees en Loek vond ik wel hilarisch.
Anyway.
Gister beetje saaie aflevering wel, laf spel ook qua missie. Dat Kees eruit ging dat zag ik vorige week al aankomen en helaas idd zo. Volgende week vrees ik voor Holly of Francis.
Weet iemand eigenlijk hoeveel afleveringen er nog komen? Zou het tempo nog omhoog gaan?
zondag 18 april 2021 om 21:10
Ik dacht dat Kees gisteren bij zijn afscheid zei: ik wens jullie nog twee fantastische dagen. Dus dat zou betekenen dat het spel nog twee dagen duurt. Dus nog twee afleveringen dan misschien? Nacht vermoorden, iemand wegstemmen en nacht vermoorden. Dan ben je al weer drie spelers kwijt en zit je op de laatste dag.HobbeltVerder schreef: ↑18-04-2021 20:41
Weet iemand eigenlijk hoeveel afleveringen er nog komen? Zou het tempo nog omhoog gaan?
Maar ik heb eigenlijk geen idee hoe het spel eindigt?
zondag 18 april 2021 om 21:13
Nog 2HobbeltVerder schreef: ↑18-04-2021 20:41Zij deed me gister ineens denken aan die ene dame uit MAFS Australië, Ines. Die bitch die met die stripper getrouwd was.
Anyway.
Gister beetje saaie aflevering wel, laf spel ook qua missie. Dat Kees eruit ging dat zag ik vorige week al aankomen en helaas idd zo. Volgende week vrees ik voor Holly of Francis.
https://www.broadcastmagazine.nl/in-pro ... verraders/

maandag 19 april 2021 om 08:46
Tijger32 schreef: ↑18-04-2021 19:04Ik vond Kees vrij agressief reageren toen mensen hem wegstemden. Ik vind hem vanaf het begin eigenlijk niet zo leuk. Ik ben voor Francis en Chatilla. Terwijl ik Francis in het begin (of eigenlijk voor het programma al) het irritantst vond, maar ik vind haar steeds leuker worden.
Francis deed ook altijd mee aan het programma ‘Maestro’, toen vond ik haar best leuk.
Nu zie je haar werkelijk overal, en heb ik een Francis-overdosis.

maandag 19 april 2021 om 11:15
Maestro ken ik niet. Maar het was inderdaad bij mij ook een Francis overkill, je kon niet langs een programma zappen of zij zat er in. Ze heeft wel een typische manier van praten en dan krijg je al zo snel zoiets van: heb je haar ook ook weer. ik zapte dan altijd door, maar eigenlijk kende ik haar dus niet.
maandag 19 april 2021 om 18:14
maandag 19 april 2021 om 18:29
Wij zeiden hier precies hetzelfde, heb je haar ook alweer... nu weet ze ineens ook alles van F1.mevrouwiglesias schreef: ↑19-04-2021 18:14Hier een Samantha overkill, die zie ik werkelijk overal met haar snufferd tussen zitten. Gisteren bleek ze zowaar opeens ook verstand te hebben van Max Verstappen want ze zat in het formule 1 café.
Vind Samantha al niet zo maar ook hoe ze het spel nu speelt (slim, dat zeker) nee niet mijn stijl.
Verder ben ik ook benieuwd naar hoe het nu eindigt ja.
Achteraf gezien hadden ze Samantha nooit moeten vragen als verrader.
Tralalalala
maandag 19 april 2021 om 18:31
Ik vind het elke keer spannender worden! Hoewel ik wel denk dat de verraders met het kiezen van Samantha hun eigen graf hebben gegraven.
Ik hoop dat ze Chatilla er niet uit stemmen nu, ik ken haar van vroeger en blijf haar graag nog even volgen. Hoewel ik het ook jammer zou vinden als Francis eruit gaat, ik vind haar zo gezellig!
Ik hoop dat ze Chatilla er niet uit stemmen nu, ik ken haar van vroeger en blijf haar graag nog even volgen. Hoewel ik het ook jammer zou vinden als Francis eruit gaat, ik vind haar zo gezellig!
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay

maandag 19 april 2021 om 22:44
Nee Holly gaat er de volgende keer uit, let maar op. Ik vind het wel jammer dat Abbey eruit is, dat vind ik echt een leuk type._Vogeltje_ schreef: ↑19-04-2021 18:31Ik vind het elke keer spannender worden! Hoewel ik wel denk dat de verraders met het kiezen van Samantha hun eigen graf hebben gegraven.
dinsdag 20 april 2021 om 10:54

dinsdag 20 april 2021 om 12:00
Ik denk ook Holly. Dat wordt wel leuk op zich want dan heeft niemand verder meer een idee wie de laatste verrader is.
Vond Abbey echt een beetje onnozel en naïef dus blij dat ze weg is. Geloof dat ik vanaf nu team Loek ben.
dinsdag 20 april 2021 om 22:08
Als Francis en Chatilla hun gezond verstand gebruiken weten ze echt wel wie de volgende verrader, ze willen het alleen nog niet geloven.Miss_Travel schreef: ↑20-04-2021 12:00Ik denk ook Holly. Dat wordt wel leuk op zich want dan heeft niemand verder meer een idee wie de laatste verrader is.
Vond Abbey echt een beetje onnozel en naïef dus blij dat ze weg is. Geloof dat ik vanaf nu team Loek ben.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)

woensdag 21 april 2021 om 10:37
Nee precies maar lijkt me dus geweldig om die reacties dan te zien. En hoe ze daar verder op gaan handelen. Ik zou dus als ik Holly was misschien nog even richting Samantha sturen, maar volgens mij heeft ze niet door wat er gebeurt

zaterdag 24 april 2021 om 22:55
Ja ik ook.Eerst ook zeggen,nee ik praat ze allemaal om. Ja jakrullen-bol schreef: ↑24-04-2021 22:49Het was te verwachten maar wat een grote naaistreek zeg.... ik trek dit slecht.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
zaterdag 24 april 2021 om 23:01
Precies wat ik al dacht. Ze lijkt me echt geen fijn mens.krullen-bol schreef: ↑24-04-2021 22:49Het was te verwachten maar wat een grote naaistreek zeg.... ik trek dit slecht.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.