Entertainment alle pijlers

de villa

06-09-2011 21:45 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Realityprogramma waarin wekelijks acht single kandidaten een luxe villa aan de Spaanse Costa betrekken. Vooraf voorspelt een computer welke deelnemers de perfecte liefdesmatch vormen, maar of Cupido hen echt treft, is de vraag. Passie, intriges en geflirt onder de Spaanse zon zet De Villa compleet op z'n kop.

Perfecte ransteevee. De een is nog ordinairder dan de ander.
Er is een grens aan mijn trash tv, en die ligt net even voor The Villa denk ik....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dit is echt pikken, kutten en tieten tv! Kansloos!

Dit is echt wel een straatje te ver voor me!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Zit wat in. In vijf seconde al twee piemels gezien.
Ow .. mijn ... god ..

"Vroeger" kwam van dit programma de amerikaanse variant kan ik me voor de geest halen.

Beetje jammer van vooral de mannen. En die slangenman, wat een afknapper.
Beetje eng dit. Vooral Javid.
'ik leef vandaag niet, gisteren'

Zo, lekker niveau daar, hahahaha
quote:Helse_Heidi schreef op 06 september 2011 @ 21:54:

"Vroeger" kwam van dit programma de amerikaanse variant kan ik me voor de geest halen.

Dat was met Engelsen geloof ik, werd 's avonds laat op Veronica uitgezonden.

Dát was pas trash tv .
Ik heb het op de achtergrond staan, wat zijn ze gemeen tegen Sophie zeg . Zielig hoor
Wat een simpele mensen, whoehoe....duimen omlaag voor de " jeugd" van tegenwoordig.... (hahaha, lijk mijn moeder wel )
Niet gezien, ook niet van plan te gaan kijken. Wél vind ik dat de TVprogramma's steeds waardelozer en smaaklozer worden. Voor mij blijft die TV dus mooi uit.

Ga liever sporten...
Je hebt gelijk Kriebelbeest, die bedoelde ik! Was inderdaad met Engelsen.
Ja echt belachelijk dit programma, en toch blijft het aan op de achtergrond....
Pricilla houdt vast aan haar principes ...
Het is verschrikkelijk! En ik heb ook het idee dat ik de meeste kandidaten al eerder heb gezien. Die Sophie is het zusje van Geraldine van bnn. En Adela en Nikita hebben ook een bekend gezicht.
Het is verschrikkelijk en toch even gekeken,maar het slaat nergens op
quote:_yellowlove_ schreef op dinsdag 06 september 2011 22:05 Ik heb het op de achtergrond staan, wat zijn ze gemeen tegen Sophie zeg . Zielig hoor

Ik zapte langs en zag alleen dat Sophie overstuur was en het commentaar vh meisje dat zichzelf een "b*#ch" noemt: "Zij [Sophie] is een makkelijk doelwit."

Hoe en wat deden ze gemeen tegen haar?
Ze hadden gewon besloten dat ze haar niet mochten, omdat ze een makkelijk doelwit was. En toen gingen ze haar negeren en als ze wat zei onaardig tegen haar doen.
is dit ergens terug te zien?

Klinkt wel uberfout allemaal....wil ik even zeker weten
quote:kriebelbeest schreef op 06 september 2011 @ 22:04:

[...]

Dat was met Engelsen geloof ik, werd 's avonds laat op Veronica uitgezonden.

Dát was pas trash tv .Dat is al iets van 10 jaar geleden, keek ik ook wel eens naar. Zou wel eens een aflevering terug willen zien. Vond het idee toen wel leuk van die computer matches. Ik vond het gisteren ook jammer dat ze weer van die trash tv types hebben gecast.
quote:boterblommetje schreef op 07 september 2011 @ 00:24:

is dit ergens terug te zien?

Klinkt wel uberfout allemaal....wil ik even zeker weten

Kijk het nu terug via Ziggo digitaal, maar het is niet de moeite hoor, wat onzinnig!

En Sophie had helemaal niet moeten gaan...
die dikke is een arrogante trut, Mike en Javid zijn leuk!

Kom op Sophie laat je niet kisten door die trutten!
Nog iemand gekeken? Ik zapte er vijf minuutjes op waarin een tatoeage en tepelpiercings werden gezet en het niveau nog lager leek dan vorige week.
Kijkt echt niemand dit? Dit is voor mij gelijkwaardig aan Wie trouwt mijn zoon; even walgelijk en oh zo genieten (yes I am a trashy)

Ik vond vorige aflevering erg interessant; een (in mijn ogen) niet zo knappe dame, met giga voorgevulde bikini waarvan je zag dat daaronder niks zat; vrij mager (in mijn ogen niet zo vrouwelijk) geen tieten/kont en een beugel.

En de mannen werden WILD; "ze heeft tieten en een kont; ze is the bomb"... ehhh?? Oh, en ze tongde met alle vrouwen en een aantal mannen; als ik mezelf zo terug zou zien op tv; ik zou me onder de grond ingraven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven