Deadliest Catch (Discovery channel)
zondag 14 november 2010 om 20:45
Ik volg het eigenlijk af en aan al best wel een tijd en blijf het interessant vinden. Nu heeft Phil mot met zijn zoon Jake, waarvan hij net heeft ontdekt dat hij verslaafd is aan medicijnen. Het is eigenlijk een 'mannenprogramma', maar ik vind het dus ook heel erg leuk. Normaal keek ik het 's avonds laat altijd, maar op de een of andere manier zap ik er nooit meer voorbij, dus ga ik er nu op zondagavond (om 20.35 uur) voor zitten.
Wie nog meer?
Wie nog meer?
anoniem_39461 wijzigde dit bericht op 14-11-2010 20:46
Reden: foutje
Reden: foutje
% gewijzigd
maandag 15 november 2010 om 09:33
maandag 15 november 2010 om 12:03
maandag 15 november 2010 om 22:10
Niemand die met me mee kijkt? 't Is de aflevering waarin duidelijk wordt hoe het met Phil gaat, en dat is niet zo best. Erg hoor...en verder gebeurt er natuurlijk ook weer van alles, maar dat van Phil is op dit moment wel even het heftigst. Ben benieuwd hoeveel afleveringen dit seizoen nog heeft en vooral of ze daarna ook doorgaan. Was nog niet helemaal duidelijk, las ik.
maandag 15 november 2010 om 22:38
Nou....ik schrijf zelf nog wel even verder. Deze aflevering was zoooo zielig! het is toch al heel moeilijk om iemand die het ene moment zo sterk is, het andere moment hulpeloos in een ziekenhuisbed te zien liggen, en als ze er dan vervolgens ook nog eens eens een zielig liedje achter doen, nou...dan ga ik voor de bijl hoor. Pfffff
dinsdag 16 november 2010 om 16:32
Wat was het zielig hè? Helemaal omdat je al weet dat hij het niet redt, anders zou je nog kunnen hopen dat het wel goed komt. En dan de reacties van de anderen...ik vond het best wel heftig hoor. Maar wel heel mooi. Het is toch mooi om te weten dat je iemands leven zo geraakt hebt dat ze zo van slag zijn bij het horen van dit nieuws. Volgende week weer kijken!
woensdag 17 november 2010 om 16:23
quote:hatseklats schreef op 15 november 2010 @ 22:10:
Niemand die met me mee kijkt? 't Is de aflevering waarin duidelijk wordt hoe het met Phil gaat, en dat is niet zo best. Erg hoor...en verder gebeurt er natuurlijk ook weer van alles, maar dat van Phil is op dit moment wel even het heftigst. Ben benieuwd hoeveel afleveringen dit seizoen nog heeft en vooral of ze daarna ook doorgaan. Was nog niet helemaal duidelijk, las ik.Balen, ik heb het gemist! Zou er nog een herhaling van de herhaling komen? Of komt nu as zondag de herhaling van deze?
Niemand die met me mee kijkt? 't Is de aflevering waarin duidelijk wordt hoe het met Phil gaat, en dat is niet zo best. Erg hoor...en verder gebeurt er natuurlijk ook weer van alles, maar dat van Phil is op dit moment wel even het heftigst. Ben benieuwd hoeveel afleveringen dit seizoen nog heeft en vooral of ze daarna ook doorgaan. Was nog niet helemaal duidelijk, las ik.Balen, ik heb het gemist! Zou er nog een herhaling van de herhaling komen? Of komt nu as zondag de herhaling van deze?
woensdag 17 november 2010 om 17:53
quote:hatseklats schreef op 16 november 2010 @ 16:32:
Wat was het zielig hè? Helemaal omdat je al weet dat hij het niet redt, anders zou je nog kunnen hopen dat het wel goed komt. En dan de reacties van de anderen...ik vond het best wel heftig hoor. Maar wel heel mooi. Het is toch mooi om te weten dat je iemands leven zo geraakt hebt dat ze zo van slag zijn bij het horen van dit nieuws. Volgende week weer kijken!Ja, echt verschrikkelijk! Zeker omdat je weet dat het inderdaad fout gaat. Ik zat ook heel hard te hopen dat zijn zoon naar hem toe zou gaan in plaats van op de boot te blijven. Je zag hem zo worstelen met zichzelf
Wat was het zielig hè? Helemaal omdat je al weet dat hij het niet redt, anders zou je nog kunnen hopen dat het wel goed komt. En dan de reacties van de anderen...ik vond het best wel heftig hoor. Maar wel heel mooi. Het is toch mooi om te weten dat je iemands leven zo geraakt hebt dat ze zo van slag zijn bij het horen van dit nieuws. Volgende week weer kijken!Ja, echt verschrikkelijk! Zeker omdat je weet dat het inderdaad fout gaat. Ik zat ook heel hard te hopen dat zijn zoon naar hem toe zou gaan in plaats van op de boot te blijven. Je zag hem zo worstelen met zichzelf
woensdag 17 november 2010 om 22:02
Ja, dat vond ik ook heel erg om te zien. Zat de hele tijd te denken: 'ga!'. Uiteindelijk deed hij dat gelukkig ook, maar ik leefde zo met die jongen mee.
@ Eefje; dit is het volgende seizoen. In het vorige seizoen is Phil inderdaad ook ziek geweest, maar dat liep goed af. Dit keer helaas niet.
@ Viennas, zondag komt de herhaling van maandag. Dus je kunt het beter zondagavond kijken, want op youtube zie je ook weer wat er later gaat komen en da's dan ook wel weer zonde...
Ik ga maandagavond zeker weer kijken!
@ Eefje; dit is het volgende seizoen. In het vorige seizoen is Phil inderdaad ook ziek geweest, maar dat liep goed af. Dit keer helaas niet.
@ Viennas, zondag komt de herhaling van maandag. Dus je kunt het beter zondagavond kijken, want op youtube zie je ook weer wat er later gaat komen en da's dan ook wel weer zonde...
Ik ga maandagavond zeker weer kijken!
maandag 29 november 2010 om 21:57
Lees hier net m'n laatste berichtje van vorige week en denk nu 'ze weten niet echt een vaste lijn aan te houden, daar bij Discovery'. Ik zit dus helemaal klaar voor Deadliest Catch, aflevering: redemption day......is er iets over het boren van de Gotthardtunnel op! Damn. Ik hoop maar dat mijn wachten beloond wordt, maar het is wel wat raar...
dinsdag 30 november 2010 om 13:20
O, wat was het een drama de aflevering van gisteren. Echt op iedere boot is drama, ik werd er gewoon een beetje verdrietig van zelfs.
En het moment dat Phil afscheid neemt van zijn zoon (alhoewel hij nog niet wist dat hij dood ging) : zoooooo zielig. Dat hij hem een kus wou geven, maar dat dat niet lukte. Tranen sprongen in mijn ogen...
En het moment dat Phil afscheid neemt van zijn zoon (alhoewel hij nog niet wist dat hij dood ging) : zoooooo zielig. Dat hij hem een kus wou geven, maar dat dat niet lukte. Tranen sprongen in mijn ogen...